Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
magic_lover schreef:Ik ben een van de gelukkige waarvan alles gelekt is wat er maar te lekken valt.
Gelukkig is mijn "zakelijke" mail, welke ik verder altijd gebruik voor belangrijke dingen niet bekend/gelekt.
Mijn andere email & ww is dus al een aantal keer vaker gelekt zag ik, dat verklaart wel waarom ik met vlagen fanatieke inlogpogingen krijg op mijn mail uit de verste landen. Gelukkig inmiddels ander ww en 2 staps verification aan. Vind t alleen wel wat griezelig als ik de inlogpoging niet opmerk/weiger of ze er dan niet alsnog verder in geraken. Is vaak savonds heel laat of snachts namelijk.
Dankzij odido al mijn andere persoonlijke gegevens, adres etc etc ook gelekt. Krijg inderdaad (nog) meer spam mails van goksites tot aan de meest echte namaak Phishing mails. Gevolg is dat ik nu letterlijk helemaal nergens meer op druk in mijn mail, (deed ik al bijna niet) en aan de telefoon nergens meer op in zal gaan. O-
Tieme schreef:Voor diegene die dit niet weten: odido biedt z'n klanten 2 jaar lang gratis een beveiligingspakket aan van f-secure ter waarde van 200 euro. Die moet o.a. spam berichten enz zoveel mogelijk buiten de deur houden. Je kan het voor 5 apparaten gebruiken.
Maak er gebruik van zou ik zeggen!
Tieme schreef:Voor diegene die dit niet weten: odido biedt z'n klanten 2 jaar lang gratis een beveiligingspakket aan van f-secure ter waarde van 200 euro. Die moet o.a. spam berichten enz zoveel mogelijk buiten de deur houden. Je kan het voor 5 apparaten gebruiken.
Crista schreef:Hebben ze dat ook actief aan hun klanten gecommuniceerd? Want ik ben klant, maar heb niks gezien/gehoord hierover.
MarlindeRooz schreef:Rienn schreef:Hier is de spam niet anders dan anders, maar eigenlijk komt alles daarvan vrijwel direct in mijn spam terecht.
De mail over het lek van Odido kwam, hoe ironisch, ook in mijn spam terecht.
Crista schreef:Tieme schreef:Voor diegene die dit niet weten: odido biedt z'n klanten 2 jaar lang gratis een beveiligingspakket aan van f-secure ter waarde van 200 euro. Die moet o.a. spam berichten enz zoveel mogelijk buiten de deur houden. Je kan het voor 5 apparaten gebruiken.
Hebben ze dat ook actief aan hun klanten gecommuniceerd? Want ik ben klant, maar heb niks gezien/gehoord hierover.