germie schreef:Voor IVF is geen operatie nodig. Misschien voor de keizersnee daarna, maar dat weet je niet. En een borstvergroting of liposuctie betekent toch dat je in het lichaam gaat snijden. Een enorm verschil in mijn ogen.
Maar goed, je gaat het toch niet met elkaar eens worden. En als je op jongere leeftijd een kind op de wereld poept is dat ook een puur eigen keuze. Zo zie ik het.
Heeft niets met egoisme van mij te maken, maar gewoon met hoe ik het zie. Ik zeg ook niet dat ik een kind wil, op dit moment zeg ik nog steeds alsjeblieft niet en ik ben gelukkig kindervrij.
Dat ik dan geen kind op de wereld gezet heb om mijn kont later af te vegen, so be it. Oh, dat is natuurlijk ook egoistisch. Haha.
Voor IVF zijn hele zware hormoonbehandelingen nodig.Zowel psychisch als lichamelijk zijn dat hele belastende trajecten. 2 dagen geleden was er op de Belgische tv nog een docu over. Daar kwam die 73-jarige Indiase vrouw ook in voor. Maar het was heel afschrikwekkend allemaal, zeker als je iemand bent die niet medisch aan zijn\haar lichaam wil laten "sleutelen".Je kinderwens moet wel enorm groot zijn om dat te laten doen .Je zou misschien ook een kind kunnen adopteren?