Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Of door tv denkt dat is simpel.
Een messteek en klaar mijn vrouw is dood.
En vervolgens de kracht missen.
Totaal niet weten waar je in 1 keer je doel berijkt.
Vervolgens een kermende vrouw en dan maar door gaan?
Ik zeg niet dad het zo is.
Maar het is niet de eerste (oudere) die zegt iemand om te brengen die ziek is om lijden te besparen.
Elisa2 schreef:Het wordt wel eng zo..want als mannen daders zijn van allerlei leeftijden en afkomsten. Wanneer ben je als vrouw dan wel veilig? Als zelfs je echtgenoot waar je misschien wel 40 jaar of langer lief en leed mee hebt gedeeld zoiets doet?
Het kan natuurlijk dat dementie een rol speelt en dat dit soort zaken nu erger zijn geworden omdat ouderen verplicht zijn langer thuis te blijven wonen wegens het sluiten van de bejaardentehuizen. Als dat het geval is, dan zou hier ook eens naar gekeken moeten worden lijkt me.
Elisa2 schreef:Ja die zullen er ongetwijfeld ook zijn, ik bedoelde eigenlijk meer als iemand 40 jaar wel oke was en dan ineens niet meer. Maar er zijn er natuurlijk ook genoeg die altijd al abusive trekjes hebben gehad, en dan is het ook aan zo'n vrouw om bij zo iemand te blijven of niet.
Elisa2 schreef:Ja die zullen er ongetwijfeld ook zijn, ik bedoelde eigenlijk meer als iemand 40 jaar wel oke was en dan ineens niet meer. Maar er zijn er natuurlijk ook genoeg die altijd al abusive trekjes hebben gehad, en dan is het ook aan zo'n vrouw om bij zo iemand te blijven of niet.