Goof schreef:karuna schreef:Ik vraag geen alternatieven maar kaart aan dat daarin nederland steeds vaker mensen buitensluit die niet ver kunnen lopen of fietsen. De blijvend minder fitte mens dus.
NEE.
Die plekken zijn voor IEDEREEN gesloten, ook fysiek fitte mensen kunnen daar dus niet heenrijden en parkeren.
Je wordt NIET uitgesloten en ja, er zijn echt ontzettend veel alternatieven.
Maar nogmaals, je houdt graag vast aan wat niet kan ipv te kijken naar wat je wel kan.
Dit..
Goof schreef:karuna schreef:Omdat ik ook denk aan anderen. Die dat niet kunnen. En ik soms ook niet. Ik ben niet egoistisch ingesteld maar denk ook aan anderen die er nu nog veel harder tegenaan lopen. Nou ja of niet meer lopen dan. Het is een probleem wat veel meer impact heeft dan je zou denken. Zeker omdat er ook steeds vaker parkeerplekken verdwijnen, of paaltjes in de berm gezet worden om parkeren tegen te gaan.
Ik hoop dat 'die anderen' wel open staan voor alternatieven. Je kan namelijk echt op heel veel plekken IN het bos parkeren en genieten van buiten zijn.
Ik krijg het idee dat je gewoon maar vast wil blijven hangen in je negatieve gedachten. Geen ider waarom, maar ik vind het rot voor je.
Ik snap ook niet wat bijvoorbeeld de Apenheul er mee te maken heeft (dan neem je een rolstoel of scootmobiel of desnoods een rollator waar je op kunt zitten mee).
Als je je ergernis uit wilt spreken begrijp ik dat, maar wat verwacht je nou van Bokkers verder?
Het grootste gedeelte is het ook niet met je eens, gezien de poll.
En wat dat betreft, zoals iemand eerder al zei: ik vind de opties ook nogal zwart/wit.
Ik vind het goed dat er aan de natuur gedacht wordt.
Maar dat er soms wat meer meegedacht kan worden met minder validen ben ik het wel mee eens, echter NIET in de geschetste situatie zoals in de OP staat.