Nog even en de omringende landen willen graag een grensmuur om de amerikanen buiten te houden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Ik heb de video van PMarena nog niet bekeken, ik had het via een andere bron gelezen, maar zoals ik het lees, is die man niet opgepakt omdat hij Autisme steunt, maar omdat ze (een reden zochten en) de tattoos onterecht hebben gelinkt aan lidmaatschap van een bepaalde bende.
Loretta schreef:Polar schreef:Ik heb de video van PMarena nog niet bekeken, ik had het via een andere bron gelezen, maar zoals ik het lees, is die man niet opgepakt omdat hij Autisme steunt, maar omdat ze (een reden zochten en) de tattoos onterecht hebben gelinkt aan lidmaatschap van een bepaalde bende.
Gisteren transgenders, vandaag tattoos en morgen .....?????.
Pas maar op, straks is de vorm van je teennagel nog reden om je naar El salvador te deporteren.
karuna schreef:Ik ben vooral verbaasd over dat autisme gedoe omdat Musk toch ook zeer waarschijnlijk autisme heeft dan wel misschien zelfs zeker maar ik heb daar zo geen bron van, tenzij ze dat zien als een belediging voor Musk. En iemand daarom wordt opgepakt
Nog even en de omringende landen willen graag een grensmuur om de amerikanen buiten te houden.
tamary schreef:Verplicht normaal/hetzelfde zijn. Als iedereen dat was, dan zaten we nog steeds in een grot rondom het vuur sterke verhalen over de laatste jacht te vertellen. Beter voor de planeet, maar ik ben toch te blij met wasmachines etc.
Loretta schreef:Mee eens hoor, dat is ook wat ik bedoel, er zit in ieder geval in bepaalde gevallen geen terechte reden achter.Polar schreef:Ik heb de video van PMarena nog niet bekeken, ik had het via een andere bron gelezen, maar zoals ik het lees, is die man niet opgepakt omdat hij Autisme steunt, maar omdat ze (een reden zochten en) de tattoos onterecht hebben gelinkt aan lidmaatschap van een bepaalde bende.
Gisteren transgenders, vandaag tattoos en morgen .....?????.
Pas maar op, straks is de vorm van je teennagel nog reden om je naar El salvador te deporteren.
Sintara schreef:Eigenlijk alles wat hier is geplaatst is in het reguliere nieuws
Femke_Tweety schreef:Of het feit dat je ooit een scriptie schreef over de evolutie van de mens en de bijbehorende seksuele moraal van de mensen in die tijd
Loretta schreef:En dit is dan die beruchte gevangenis in El salvador. Al denk ik dat het woord concentratiekamp de lading beter dekt.
https://youtu.be/q9oZ0pHymko?si=nEOSi9SkwbrpVW7e
De nazi's deden er alles aan om de gruwelijkheden in de concentratiekampen te verbergen. En staken veel moeite in het maken van propaganda films om een beeld neer te zetten alsof er binnen de concentratiekampen een redelijk normaal leven was. De Amerikanen daarentegen tonen trots hun gruwelijkheden en leiden journalisten rond langs hokken overvol met gevangenen.
Douce schreef:https://www.ad.nl/auto/geniale-musk-bek ... ~a9b52a3e/
(Kijk de tijdsgeest veranderen, dit artikel komt uit 2021 en ik vermoed dat het AD nu niet meer naar Musk zou verwijzen als 'geniale Musk')
Loretta schreef:Er zijn genoeg mensen met autisme die nooit zo kwaadaardig zouden zijn. Net zoals er genoeg mensen zonder autisme zijn die dat wel zouden doen.
Benzz schreef:Ik ben voorstander van een ouderwets steekspel.Of de diagnose klopt weet ik ook niet, maar ik wacht wel op de dag dat die drie (Trump, Vance en Musk) elkaar de tent uit vechten.