Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Het is toch zo of zo te idioot voor woorden dat er tegenwoordig overal maar explosieven worden neergelegd.
Dat gebeurde 20 jaar geleden niet. Waarom tegenwoordig dan wel?
_San87_ schreef:Lieser schreef:Op hun facebookpagina staat niets (Aliyahs Styling).
Lijkt me logisch wanneer net je winkel, mogelijk je huis en mensen die je kent zijn overleden/in het ziekenhuis liggen. Facebook zou wel het laatste zijn waar ik mee bezig zou zijn, iig.
Lieser schreef:Loretta schreef:Het is toch zo of zo te idioot voor woorden dat er tegenwoordig overal maar explosieven worden neergelegd.
Omdat bruidswinkels (in het algemeen, niet perse deze) 20 jaar geleden nog niet gebruikt werden als dekmantel voor drugshandel en witwassen.
Loretta schreef:Het is toch zo of zo te idioot voor woorden dat er tegenwoordig overal maar explosieven worden neergelegd.
ikkedus schreef:[ Afbeelding ]
What the actual …..
Wat een stel absolute randdebielen lopen er toch op de aarde rond!!!!!!!
Mizora schreef:Loretta schreef:Het is toch zo of zo te idioot voor woorden dat er tegenwoordig overal maar explosieven worden neergelegd.
Het liedje zinloos is al uit 2004, en daar spreken ze over 'schieten op de deur van de disco is geen sport' qua voorbeelden van vroeger. Absurd zinloos geweld is helaas van alle tijden, en drugsgeweld al helemaal (al wil ik absoluut niet speculeren dat het drugsgeweld is in dit geval).
Op dit moment komt dat op deze manier naar voren.
prompter schreef:De eigenaar van al die winkelpanden was nog op de radio, hij vertelde dat de bruidsmodezaak sinds 1 januari gehuurd werd maar nog maar sinds kort open was na lang verbouwen.
Sabri schreef:Zoals de explosie aanvoelde was dit niet vergelijkbaar met zwaar vuurwerk, zelfs niet de zwaarste klap vuurwerk. Als ik het moet vergelijken dan als op een zeer zware luide onweersklap wat alleen dan secondenlang duurde met erbij een hevige heen en weer schudden.
Wat trouwens ook nog zeer verdacht was is de zaak waar de ontploffing was. Dit was een 'bruidswinkel'. Alleen dan was de winkel nooit open, er hingen enkel buitenlandse lelijk uitziende bruidsjurken op metalen kledingrekken, en stonden er geregeld verfpotten, latex etc in die ruimte. Altijd als ik er langs liep dacht ik waarom moet dit in 'onze wijk' zo lugubere zaak wat duidelijk als een dekmantel diende. En dan zat het er ook al zeker 1.5 jaar. Daarvoor zat er een sportschool, en ook dat was dan fitnessapparatuur zonder dat deze fitnessapparatuur gebruikt werd.
Loretta schreef:Bomaanslagen is anders wel iets van de laatste jaren. En dit was geen klein explosief. Als dit een gewoonte gaat worden met steeds zwardere explosieven dan zijn we wel weer wat verder afgegeleden als land