Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:En nog steeds ontkennen dat het om een beet van een wolf ging. Ondanks DNA bewijs, gaten in het jasje.
Is de beet wellicht niet helemaal doorgebeten, gaat het wel degelijk om een beet. Het kind was aangekleed. Hoe krijg je anders dit soort verwondingen. Ik vind het er heftig genoeg uitzien.
DuoPenotti schreef:Waarom kan Frankrijk dan wel?
Nederland huppelt groen alweer achterna... Bijzonder bij dit kabinet... Daarom zijn ze niet gekozen...
germie schreef:Babootje schreef:En nog steeds ontkennen dat het om een beet van een wolf ging. Ondanks DNA bewijs, gaten in het jasje.
Is de beet wellicht niet helemaal doorgebeten, gaat het wel degelijk om een beet. Het kind was aangekleed. Hoe krijg je anders dit soort verwondingen. Ik vind het er heftig genoeg uitzien.
Ik ook. Er is niet doorgebeten, maar ik zie het echt wel als een beet.
CrazyCat schreef:DuoPenotti schreef:Waarom kan Frankrijk dan wel?
Nederland huppelt groen alweer achterna... Bijzonder bij dit kabinet... Daarom zijn ze niet gekozen...
In Oostenrijk kan er een vergunning afgegeven worden voor bepaalde probleemwolven (die meermaals schapen gepakt hebben bijvoorbeeld) dat ze geschoten mogen worden. En wij zitten notabene in een Nationaal park.
Citaat:29 augustus 2024/Den Treek/Utrecht/Nederland
Aandacht afleiden....
Iedereen gaat aan het feit voorbij dat een wolf daadwerkelijk fysiek contact heeft gehad met een mens (kind)
DNA wijst dit uit...
Alle andere berichten zorgen voor ''ruis''
BrankaZ schreef:Hier hoef je geen ouder voor te zijn om naar van het bagatelliseren te worden.
Ik moet dan ook maar constateren dat ik een poosje terug door een hond omver ben gelopen i.p.v. een korte beet. Noemen we als hondeneigenaren ook wel een snep. Was van schuin achter mij en ik hield er een flinke blauwe plek aan over met een rode punt (huid nog heel, dus geen tetanusprik nodig).
Als ik de lezing van de experts over wat dit meisje is overkomen, ben ik dus ook niet gebeten….