Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anca schreef:[ [url=m/csEKUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik dit zie snap ik niet waarom hier zoveel gl/pvda of pvdd stemmers kunnen zitten.
Ik zal voor bbb of cda stemmen. Dat moet ik nog verder uitpuzzelen.
Janneke2 schreef:anca schreef:[ [url=m/csEKUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik dit zie snap ik niet waarom hier zoveel gl/pvda of pvdd stemmers kunnen zitten.
Op dit moment is het simpelweg zo dat de regering hiertoe verplicht is.
En we hebben al HEEL lang rechtse kabinetten.
Dit feit is niet de schuld van links, dat de regering hiertoe verplicht is.
En ik vind (links) niet dat er niet gereguleerd hoeft te worden.
julius_juut schreef:Omdat 'de wolf' maar één dingetje is in de hele grote lijst van grote problemen die spelen.
Er zijn zo verschrikkelijk veel dingen die ik echt heeeeeel veel belangrijker vind dan een roofdier dat in een groot deel van de wereld rondloopt en waar gewoon prima oplossingen voor zijn.
Bijvoorbeeld het instorten van de insectenpopulatie, waar mensen nog altijd niet van lijken te snappen dat dat onze voedselvoorziening ook gaat vernaggelen.
Of bijvoorbeeld extreem weer wat toch echt een probleem aan het vormen is, en alleen maar erger gaat worden als we lekker doorgaan zoals we nu doen. Of iets zoals gif waar rapport na rapport over geschreven wordt, maar wat toch gewoon wéér goedgekeurd wordt.
En voor mij zeer angstaanjagende dingen zoals de opkomst en acceptatie van extreem rechts en gestuurde haat, van partijen die anti-democratisch zijn en een deel van de bevolking als zondebok aan wijzen.
(En voordat ik bij de 'randstedelingen 3 hoog met een kat' geschaard wordt: Ik woon met mijn geiten in wolvengebied. En nee, ik maak me geen enkele zorgen. Ik zorg namelijk zelf dat mijn geiten veilig zijn, net zoals elke dierhouder dient te doen.)
julius_juut schreef:anca schreef:[ [url=m/csEKUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat 'de wolf' maar één dingetje is in de hele grote lijst van grote problemen die spelen.
Er zijn zo verschrikkelijk veel dingen die ik echt heeeeeel veel belangrijker vind dan een roofdier dat in een groot deel van de wereld rondloopt en waar gewoon prima oplossingen voor zijn.
Bijvoorbeeld het instorten van de insectenpopulatie, waar mensen nog altijd niet van lijken te snappen dat dat onze voedselvoorziening ook gaat vernaggelen.
Of bijvoorbeeld extreem weer wat toch echt een probleem aan het vormen is, en alleen maar erger gaat worden als we lekker doorgaan zoals we nu doen. Of iets zoals gif waar rapport na rapport over geschreven wordt, maar wat toch gewoon wéér goedgekeurd wordt.
En voor mij zeer angstaanjagende dingen zoals de opkomst en acceptatie van extreem rechts en gestuurde haat, van partijen die anti-democratisch zijn en een deel van de bevolking als zondebok aan wijzen.
(En voordat ik bij de 'randstedelingen 3 hoog met een kat' geschaard wordt: Ik woon met mijn geiten in wolvengebied. En nee, ik maak me geen enkele zorgen. Ik zorg namelijk zelf dat mijn geiten veilig zijn, net zoals elke dierhouder dient te doen.)
anca schreef:[ [url=m/csEKUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:NL Plan ontving aanzienlijke financiële steun van organisaties die zich inzetten voor de politieke agenda van Peking, blijkt volgens de onderzoekers onder andere uit documenten in Chineestalige media en uitlatingen binnen de partijtop. NL Plan ontving in totaal voor 42.000 euro aan donaties. Daarvan zou een aanzienlijk deel van organisaties uit het Verenigd Front-netwerk komen, een internationaal beïnvloedingsnetwerk van de Chinese Communistische Partij.
_San87_ schreef:Wat krijgt Polen grandioos veel geld.
anjali schreef:_San87_ schreef:Wat krijgt Polen grandioos veel geld.
Ik heb banden met Polen.Van geld weet ik weinig behalve dat het nodig is.. In Polen heb je een sterke verdeling tussen pro- en contra-Europa. Waardoor het land zowat gespleten is! De liberalisten willen zich losmaken van het traditionele R.K. verleden, en de conservatieven willen dat juist niet, zijn heel nationalistisch. Door de R.K.Kerk hebben zij de kracht gehad onder het communistische juk uit te komen.Maar de huidige jeugd heeft die tijd niet meegemaakt en flirt nu met het zogenaamd vrije Westeuropa. Waar dan ook geld vandaan komt maar ten koste van originele waarden.
Citaat:De liberalisten willen zich losmaken van het traditionele R.K. verleden, en de conservatieven willen dat juist niet, zijn heel nationalistisch. Door de R.K.Kerk hebben zij de kracht gehad onder het communistische juk uit te komen.Maar de huidige jeugd heeft die tijd niet meegemaakt en flirt nu met het zogenaamd vrije Westeuropa. Waar dan ook geld vandaan komt maar ten koste van originele waarden.
pmarena schreef:Dat je gewoon goede boeren familiebedrijven hebt, die goed in en op hun omgeving passen.
Die hun land duurzaam beheren, hun dieren zoveel mogelijk van eigen land kunnen voeden, de mest over eigen land uit kunnen spreiden.
Dat liefst hun producten zoveel mogelijk lokaal verkocht kunnen worden (voor boeren, consumenten en milieu beter!) en de grote winkelketens e.d. minder macht krijgen. Dat de boeren een veel eerlijker prijs voor hun product krijgen en gesteund worden in maatregelen om de natuur te helpen.
In plaats van dat er zoveel geld naar de grote jongens gaat die veel te veel dieren houden op een veel te kleine oppervlakte, teveel uitstoot genereren in NL en vervolgens het vlees naar het buitenland exporteren terwijl wij hier met hun rotzooi blijven zitten en hun aanwezigheid zorgt voor moeilijkheden voor de kleinere boeren familiebedrijven.
Van de werkelijkheid af staan is juist met oogkleppen op door willen blijven duwen zoals we al te lang gedaan hebben, je omgeving uitputten en niet verder dan een paar jaar vooruit denken
julius_juut schreef:anca schreef:[ [url=m/csEKUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat 'de wolf' maar één dingetje is in de hele grote lijst van grote problemen die spelen.
Citaat:Ik vind de PR campagne boeiend, zo veel als ik lees dat GL/PvdA nou juist DE partij voor de kleine boer is. Met het steeds framen van alle grote
Boeren/ de agro industrie enzo...
Ik ga ook niet zeggen dat je op de BBB moet stemmen als je veganist bent. Of op de SP als je multimiljonair bent. Laten we elkaar nou niet voor de gek gaan houden haha
ruitje schreef:(...)als je interesse hebt, kun je ook online blijven herhalen dat GL eigenlijk de partij is die het het beste voor heeft met de boeren, misschien slaat het aan