Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik verbaas me ook steeds over de haat naar Kaag. Mensen praten elkaar na en hitsen elkaar op, maar ik ben nooit echt een duidelijke reden tegen gekomen waarom ze nu zó slecht zou zijn.
chanicha schreef:15% is nog steeds twee en een half miljoen mensen en dat in ons kleine landje en het wordt alleen maar meer.
chanicha schreef:15% is nog steeds twee en een half miljoen mensen en dat in ons kleine landje en het wordt alleen maar meer.
purny schreef:Het is gewoon triest om mensen op het gras te laten slapen. En dat er voor andere groepen wel ineens iets geregeld kan worden.
Daarom zou ik het fijn vinden als er tenminste even een stop zou komen op binnenkomst. Laat Nederland eerst maar deze grote groepen opvangen en onderbrengen.
Maar het is een strategische zet geweest. Rutte krijgt weer heel veel stemmen want men vind hem toch wel sympathiek, van mij mag hij wegblijven.
prompter schreef:Ik heb niet op d66 gestemd, maar was wel benieuwd naar het "nieuwe leiderschap". Ik heb het niet kunnen ontdekken. Ik ben benieuwd wat dat doet met het aantal zetels voor deze partij.
DuoPenotti schreef:Trouwens, is de BBB nu rechts of links? Waar het gaat om onderwerpen als welzijn, openbaar vervoer, musea en culturele evenementen wijken de standpunten niet of nauwelijks af van de PvdA. Het is een partij van en voor gewone mensen. In die zin zou je de BBB ook een reïncarnatie van de sociaaldemocratie kunnen noemen.
Mars schreef:Ik heb de laatste keer ook D66 gestemd vanwege de medisch ethische kwesties waarin zij de enige zijn die daarin een duidelijke visie lieten zien waar ik t mee eens was.
Maar toen de christenclan erbij kwam wist je helaas al dat daar niks van terecht kon gaan komen.
MarlindeRooz schreef:Ik heb niks tegen Kaag ik heb zelfs D66 gestemd joh. Maar omdat al die wappies altijd grappen maken over haar bezemsteel maakte ik hem ook.
Had ik er even bij moeten zetten.
_San87_ schreef:Eerlijk is eerlijk, de PVV heeft ook nooit een kans gehad omdat andere partijen hen bij voorbaat uitsloten. Even in het midden gelaten of dat terecht is.