Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mars schreef:Bizar. Mijn vriend en ik zijn hier gisterenavond nog over de Winterdijk gereden omdat de oprit was afgesloten de A59 op. Inderdaad een sluiproute, en echt wel een gevaarlijke weg. Jeetje.
Karin schreef:Ik kwam via via uit op het Twitteraccount van de verslaggever van Omroep Brabant die daar aanwezig is. Hem volgen voelt voor mij al enigszins als ramptoerismemaar goed, of ik nou zijn berichten op Twitter lees of de artikelen die hij plaatst bij OB maakt dan ook niet zo veel meer uit.
BeFunny schreef:DiantaM schreef:Amber alert is ingetrokken. Doen ze dat altijd na een x aantal dagen?
Dit vroeg ik mij ook af.
Ik dacht eigenlijk "die zullen wel iets gevonden hebben" maar toen dacht ik misschien is dat gewoon standaard na een x aantal uur of dagen.
beert schreef:Op de NOS zeggen ze dat er "mogelijk iets gevonden is", zie
Rijstrook A59 bij Waspik afgezet om zoektocht naar vermiste Hebe en begeleider - https://nos.nl/l/2449022
Maar het is ook niet zeker hoor, het is een uitspraak van Omroep Brabant.
Karin schreef:Oh, ze hebben het nu aangepast naar 'het veer naar Dussen'.
Arabesk schreef:Karin schreef:Oh, ze hebben het nu aangepast naar 'het veer naar Dussen'.
Die heb ik vaak genomen. De paarden van mn ex stonden aan de overkant, hij woonde in Waalwijk. Ik meen dat de kant gewoon licht schuin afloopt en daar gooit t Veer z'n laadklep gewoon op. En er staan altijd mensen te wachten dus ongezien te water raken is best een klus nog daar. Even daarvoor zit nog een brug over een kanaal, maar die is links en rechts goed afgetimmerd met vangrails waarschijnlijk wegens ellende in het verleden
Las ook dat er een zoektocht was in de Loonse en Drunense Duinen, nou dan ben je wel ff zoet zeg. Ergens hoop je dat ze daar zijn want daar is geen water om in te verzuipen.
Arabesk schreef:Ibbel schreef:Ze bedoelen dat de rijstrook op de A59 was afgesloten tot aan de afrit 'veer Dussen'. Je kan een snelweg alleen maar van afrit tot afrit afsluiten, tenslotte.
Die snelweg is best druk dus als je van de weg raakt ziet iemand dat. En merendeel is ook nog eens met vangrails.
Citaat:Rijstrook A59 Waspik afgezet
Ook bij Waspik in de richting van Dussen wordt bij de A59 gezocht. Rijkswaterstaat heeft een rijstrook van de A59 bij Waspik afgezet voor het onderzoek. Vanaf de afrit van de A59 tot aan het veer naar Dussen, in noordelijke richting, wordt gezocht naar de twee die sinds maandag worden vermist.
Arabesk schreef:Karin schreef:Oh, ze hebben het nu aangepast naar 'het veer naar Dussen'.
Die heb ik vaak genomen. De paarden van mn ex stonden aan de overkant, hij woonde in Waalwijk. Ik meen dat de kant gewoon licht schuin afloopt en daar gooit t Veer z'n laadklep gewoon op. En er staan altijd mensen te wachten dus ongezien te water raken is best een klus nog daar.