Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZwarteHeks schreef:Wat een ophef zegBrit hier, ben er heel nuchter onder. Ze is flink op leeftijd, heeft zoveel gedaan voor GB, hoop dat ze nog bij bewustzijn is om rustig afscheid te nemen van haar familie.
Hoop alleen wel dat Charles nee zegt en dat William meteen aan de bak mag, maar dat zal wel niet. Of nog beter, meteen afschaffen dat gedoe. The Queen is van een ander generatie maar inmiddels 2022 en een "koning" of "koningin" vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd.
Zebrastreep schreef:ZwarteHeks schreef:Wat een ophef zegBrit hier, ben er heel nuchter onder. Ze is flink op leeftijd, heeft zoveel gedaan voor GB, hoop dat ze nog bij bewustzijn is om rustig afscheid te nemen van haar familie.
Hoop alleen wel dat Charles nee zegt en dat William meteen aan de bak mag, maar dat zal wel niet. Of nog beter, meteen afschaffen dat gedoe. The Queen is van een ander generatie maar inmiddels 2022 en een "koning" of "koningin" vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd.
Ik vindt het niet raar , je bent een van de weinige Britten die blijkbaar niet zo meegaand is met het koningshuis. Als ik nu al zie dat er mensen met bloemen bij Buckingham Palace staan zegt al wel heel wat hoe meegaand de grootste gedeelte van de bevolking is met het koningshuis.
Ik vindt de gehele geschiedenis ook mega interessant. Er wordt een enorm hoofdstuk afgesloten. Er zijn maar weinig nu levende Britten die nog een andere koning of koningin hebben meegemaakt. Het is denk ik daarom voor de meeste ook wel een shock.
Ik vindt het koningshuis nog heel passend bij Engeland , het hoort eigenlijk gewoon bij de gehele Engelse cultuur wat mij betreft.