Precies dit
En daarbij, van die vieze foto's ben ik helemaal niet gediend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nietsmar schreef:Toch vind ik dat de maatschappij veel te veel vertrut.
Fluiten naar een vrouw op straat? Mag niet meer.
Pitspoezen of vrouwen in een mooi jurkje bij het darten? Mag niet meer.
Tegenwoordig is het al seksuele intimidatie als een man de deur open houdt voor een vrouw.
Citaat:Tegenwoordig is het al seksuele intimidatie als een man de deur open houdt voor een vrouw.
Tegenwoordig is het al seksuele intimidatie als een man de deur open houdt voor een vrouw.
Mars schreef:De mannen die overigens wél weten hoe je je gedraagt, hoe je met vrouwen omgaat en een basis aan sociale vaardgheden bezitten zijn ook niet degenen die nu roepen ''ÓoW jE mAg NiKs MeEr ZeGgUh''
Voor degenen die wel weten hoe het hoort, veranderd er niks.
Mars schreef:De mannen die overigens wél weten hoe je je gedraagt, hoe je met vrouwen omgaat en een basis aan sociale vaardgheden bezitten zijn ook niet degenen die nu roepen ''ÓoW jE mAg NiKs MeEr ZeGgUh''
Popstra schreef:Pitspoezen, cheerleaders e.d vind ik zelf als vrouw zijnde ook leuk om naar te kijken. Die dames doen dat overigens vrijwillig en vinden het hartstikke leuk. Het hoort bij de show.
Het is toch leuk om aantrekkelijke mensen te zien!? Daar hoeft toch heel niks sexueels achter gezocht te worden!?
Vind het ook door slaan. Lijkt wel of we een islamitisch gebeuren gaan preferen. Dames bedekt want oei oei wat moeten de mannen er wel niet van vinden.
Preutse bedoening word het dan.
F_Orumster schreef:Huh? Natuurlijk heeft Enzino die erbij geplaatst, dat snap ik ook wel.
Mijn post was grappig bedoelt, ik ben -alsnog- nieuwsgierig of de literaire ondersteuning is verzorgd door Enzino of dat ze dat meegekopieerd heeft van de bron.
Jis_ schreef:Popstra schreef:Pitspoezen, cheerleaders e.d vind ik zelf als vrouw zijnde ook leuk om naar te kijken. Die dames doen dat overigens vrijwillig en vinden het hartstikke leuk. Het hoort bij de show.
Het is toch leuk om aantrekkelijke mensen te zien!? Daar hoeft toch heel niks sexueels achter gezocht te worden!?
Vind het ook door slaan. Lijkt wel of we een islamitisch gebeuren gaan preferen. Dames bedekt want oei oei wat moeten de mannen er wel niet van vinden.
Mee eens.
Popstra schreef:Pitspoezen, cheerleaders e.d vind ik zelf als vrouw zijnde ook leuk om naar te kijken. Die dames doen dat overigens vrijwillig en vinden het hartstikke leuk. Het hoort bij de show.
DuoPenotti schreef:Mars schreef:De mannen die overigens wél weten hoe je je gedraagt, hoe je met vrouwen omgaat en een basis aan sociale vaardgheden bezitten zijn ook niet degenen die nu roepen ''ÓoW jE mAg NiKs MeEr ZeGgUh''
precies dit.
Ik denk echt dat het maar voor een klein groepje onzekere mannen is dat dit speelt.
Pubers die nog niet weten wat ze met hun hormonen moeten.
En wat kerels die niet weten wat ze er mee moeten.
Beide willen ze stoer doen maar ze beseffen niet hoe onbenullig dom ze overkomen.
Voor de rest speelt het niet.
Elisa2 schreef:Nou, als je alleen al een beetje kijkt naar FB reacties op bepaalde artikelen dan schrik ik me dood hoeveel kinderachtige reacties er onder staan. Ik vrees dat er veel meer mannen zijn, ook volwassenen waarbij dit speelt.
IMANDRA schreef:Popstra schreef:Pitspoezen, cheerleaders e.d vind ik zelf als vrouw zijnde ook leuk om naar te kijken. Die dames doen dat overigens vrijwillig en vinden het hartstikke leuk. Het hoort bij de show.
Ik vind dit wel heel typisch
Er wordt en werd altijd geroepen dat vrouwen maar hun bek open moeten trekken als ze ergens niet van gediend zijn. Dan wordt dat nu massaal gedaan en wordt er naar geluisterd, komen er ineens opmerkingen zoals deze? Hoezo vrouwen bedekt, het gaat er juist om dat vrouwen rond kunnen lopen zoals zij willen (of dat nu in een maxijurk of een string is, bij wijze van spreken) zonder dat ze bejegend worden.
Mensen moeten zich maar gewoon gedragen en niet zomaar dingen doen of roepen.
Het slaat -in de algemene zin- niet door. Men trekt een grens.
Elisa2 schreef:Nou, als je alleen al een beetje kijkt naar FB reacties op bepaalde artikelen dan schrik ik me dood hoeveel kinderachtige reacties er onder staan. Ik vrees dat er veel meer mannen zijn, ook volwassenen waarbij dit speelt.
Elisa2 schreef:Imandra:
Ik ook, en dat "man-eigen" is natuurlijk gewoon een poedersuiker smoes waarmee rot gedrag goedgepraat wordt. Daarmee degradeer je mannen ook tot wezens die zich niet kunnen ontwikkelen.
DuoPenotti schreef:Elisa2 schreef:Nou, als je alleen al een beetje kijkt naar FB reacties op bepaalde artikelen dan schrik ik me dood hoeveel kinderachtige reacties er onder staan. Ik vrees dat er veel meer mannen zijn, ook volwassenen waarbij dit speelt.
maar hoeveel % van de mannen heeft FB en reageert dan ook nog eens.
Als ik al in mijn familie en vriendenkring kijk (40+) heeft de helft al geen facebook. (of welke socialmedia ook) de helft die het wel heeft is niet erg actief op FB.
Ik denk dus dat het om een klein gedeelte gaat.
Maar misschien bij 40 minners meer, die zijn opgegroeid met mobiele telefoons en overal foto's van kunnen maken.
Elisa2 schreef:Ik voel me er juist ongemakkelijk bij, ik ben 300% hetero en hoef echt geen halfnaakte vrouwen te zien. Daarnaast als er geen halfnaakte lekkere kerels bij staan vind ik het ongelijkwaardig en dat soort me mateloos.
En zoals er al gezegd werd heeft het helemaal niks met de sport te maken dus het slaat ook gewoon nergens op.
IMANDRA schreef:Er wordt en werd altijd geroepen dat vrouwen maar hun bek open moeten trekken als ze ergens niet van gediend zijn. Dan wordt dat nu massaal gedaan en wordt er naar geluisterd, komen er ineens opmerkingen zoals deze? Hoezo vrouwen bedekt, het gaat er juist om dat vrouwen rond kunnen lopen zoals zij willen (of dat nu in een maxijurk of een string is, bij wijze van spreken) zonder dat ze bejegend worden.
Mensen moeten zich maar gewoon gedragen en niet zomaar dingen doen of roepen.
Het slaat -in de algemene zin- niet door. Men trekt een grens.
Citaat:Mannen en vrouwen hebben een andere relatie met een penis, zegt Nijman. "Dat verschil moet je niet onderschatten. Veel mannen zijn er trots op. Ze zien het als een belangrijk onderdeel van hun mannelijkheid. Ze willen er aandacht voor en bevestigd worden in hun mannelijkheid."
Citaat:Wat mannen proberen te bereiken door onverwachts zo'n foto te delen, verschilt per geval. Sommigen hopen er seksuele interesse mee op te wekken, zegt evolutionair psycholoog Mark van Vugt. "Daar maken mannen een vergissing. Zij zijn namelijk over het algemeen meer geïnteresseerd in expliciet seksueel materiaal dan vrouwen."