Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Waarom wordt dit bokt gekibbel eigenlijk op "Nieuws en Maatschappij" besproken? Dit onderwerp voldoet totaal niet aan de richtlijnen van dit forumdeel. Met name vreemd omdat het halve mod team hier meepraat.
Zou m.i. beter op zijn plaats zijn op "forumzaken".
Myfairytale schreef:Goh, dit topic is nog eens ergens goed voor. Nú snap ik waarom ik een tijdje terug boze pb kreeg, die overigens onterecht was imo.![]()
Ik had niet eens weet van het betreffende topic of wat er speelde!
Nu begrijp ik het 2-maten gevoel ook wel.
Kuggur schreef:Waarom wordt dit bokt gekibbel eigenlijk op "Nieuws en Maatschappij" besproken? Dit onderwerp voldoet totaal niet aan de richtlijnen van dit forumdeel. Met name vreemd omdat het halve mod team hier meepraat.
Talietjuh schreef:Wel als daar een discussiepunt over is of vragen over gesteld worden.
rien10 schreef:Kuggur schreef:Waarom wordt dit bokt gekibbel eigenlijk op "Nieuws en Maatschappij" besproken? Dit onderwerp voldoet totaal niet aan de richtlijnen van dit forumdeel. Met name vreemd omdat het halve mod team hier meepraat.
Het hele doel van dit topic gaat aan mij voorbij.
Olympia schreef:Daarnaast vind ik wel dat in het huidige topic veel te laat is ingegrepen. Maar ook TS heeft daar een rol in gehad. Mensen geven adviezen en als die ook steeds worden weergelegd, waarom heeft het topic dan nog een toegevoegde waarde? Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, ook met hoe je paarden houdt en wanneer je afscheid neemt. Maar ik snap de reacties van de mensen in het topic heel goed. De heksenjacht snap ik niet. Dat was nergens voor nodig
rien10 schreef:Kuggur schreef:Waarom wordt dit bokt gekibbel eigenlijk op "Nieuws en Maatschappij" besproken? Dit onderwerp voldoet totaal niet aan de richtlijnen van dit forumdeel. Met name vreemd omdat het halve mod team hier meepraat.
Het hele doel van dit topic gaat aan mij voorbij.