Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.
LadyMadonna schreef:Twee van madonna’s dansers hadden respectievelijk een Israëlische en een Palestijnse vlag op hun rug, om vervolgens gearmd een trap op te lopen.
Het songfestival wil ten alle tijde neutraal staan in (politieke) zaken.
Shadow0 schreef:Volgens mij wilde het songfestival dat er geen kritiek werd aangeroerd, da's niet hetzelfde als neutraal.
Verder, ik had echt niet verwacht dat mensen Martijn een goede presentator vinden
Shadow0 schreef:Volgens mij wilde het songfestival dat er geen kritiek werd aangeroerd, da's niet hetzelfde als neutraal.
Verder, ik had echt niet verwacht dat mensen Martijn een goede presentator vinden
Neverland schreef:Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.
DiantaM schreef:Waarom denk je dat hij zoveel presenteert? Ik vind hem juist ook heel fijn.
Ineke2 schreef:Suzanne: NL kreeg “ maar” 6 punten van België
Marocje schreef:Suzanne J: volgens mij hadden we er ‘maar’ 5 van België. Was daar gister lichtelijk verbaasd over nl.
Jolien87 schreef:Volgens mij geeft België al jaren niet de 'douze points' aan Nederland.
xxCYNNxx schreef:Nederland doet idd net zo goed mee met die vriendjespolitiek...
zelfs burgers blijkbaar; las vanmorgen een artikel over eurovision en daar gaf een Nederlandse kijker aan dat ze een uitje naar Belgie had geplanned met een vriendin....maarrrrr....omdat Nederland niet 12 punten had gekregen van Belgie, hadden ze die trip afgezegd en gingen nu naar Parijs.
Goed dat kan natuurlijk kinderlijke grootspraak zijn geweest, maar als het wel waar is wat ze zei, dan is dat best wel kinderachtig...vooral als je bedenkt dat het Belgische publiek wel 12 punten gaf aan Nederland...maar al hadden we 0 punten gekregen; so what, daar ga je toch je trip niet om afzeggen?
Alenthe05 schreef:Verdiend Duncan Hier nog wat mee?
purny schreef:Denk het wel gezien zijn tours en bekendheid