Ja, het is eeuwig zonde van de historie van dit gebouw en de werken die vernietigd zijn. Geluk bij een ongeluk dat er door de UNESCO zal geholpen worden met herbouwen. Dat geeft de verloren werken niet terug maar wel het iconische gebouw.
Ik ben eerder blij dat er geen gewonden lijken te zijn gevallen en dat dit niet meteen door een aantal kampen weer afgeschoven wordt onder "het is vast terrorisme geweest.".
Maar wat een "omg ons leven gaat nooit meer hetzelfde zijn?"-hysterie zeg.. Tijdens de reis in de 4e ben ik ook bij de Notre Dame geweest (ik ga geen gebedshuizen in, heb ik niets te zoeken), imposant gebouw - maar life changing als "random toerist"? Nee. Gaan we ook allemaal huilen als er een grote moskee in de fik zou staan? Vast niet.
Als je er regelmatig kwam om je geloof uit te oefenen, rust te zoeken of waar jij je in de Notre Dame prettig bij voelde dan snap ik wél heel goed dat dit zeker impact heeft op je.
Supervixen schreef:Echt vreselijk, maar er is al iemand aangehouden..
[ [url=m/Qhm7mP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haters gonna hate, maar...
Supervixen schreef:Ach kom op jongens niet zo aanstellen, er zijn al meer prachtige gebouwen vernietigd. En ja ik vind het ook vreselijk, ben er ook geweest. Maar kan de creativiteit van mensen die dit maken wel waarderen.
Het is niet alsof jullie hier nu niet van kunnen slapen.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 15-04-19 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt