Alleen troep op de plaats waar het afgestoken is.
Maar hier wordt al jaren over gesproken, ik denk dat we er nog lang niet zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Magrathea schreef:Nou dat is dus exact wat er wel gebeurt verootjooKijk maar naar Sizzles voorbeeld van Zwitserland.
Ja, precies. En daarom ben ik me dus aan het afvragen hoe dat kanIk vind gelijk een verbod zo drastisch.
verootjoo schreef:Maar blijkbaar leidt het alleen in NL tot ellende hoor ik hier in het topic. Terwijl het in het buitenland ook gewoon vrij verkrijgbaar is.
Waarom kan het daar wel?
Dat lijkt me meer de moeite waard om te onderzoeken ipv gelijk alles af te schaffen en het ook voor de mensen te verpesten die het wel leuk vinden maar alleen echt met oud&nieuw.
Magrathea schreef:Dat gedoe om het vreugdevuur is wel echt te idioot voor woorden aan het worden.
Ze weten niet precies hoe hoog de stapel was, maar wél dat ie niet TE hoog was.Jaja.
En de organisator zegt letterlijk in het nieuws dat als de gemeente wil optreden tegen dat men de regels aan de laars lapt "ze wel de wijk weer in gaan, is dat wat ze willen?" Ja sorry hoor maar die houding zorgt er dus voor dat we nu staan waar we staanEcht schokkend.
A3a1 schreef:ik hoorde langskomen, meldplicht voor raddraaiers.
En zelfs opsluiten tot nieuwjaarsdag.
Nou, als het beter werkt dan met die voetbalhooligans, ben ik voor.
superpony schreef:Magrathea schreef:Dat gedoe om het vreugdevuur is wel echt te idioot voor woorden aan het worden.
Ze weten niet precies hoe hoog de stapel was, maar wél dat ie niet TE hoog was.Jaja.
En de organisator zegt letterlijk in het nieuws dat als de gemeente wil optreden tegen dat men de regels aan de laars lapt "ze wel de wijk weer in gaan, is dat wat ze willen?" Ja sorry hoor maar die houding zorgt er dus voor dat we nu staan waar wees staanEcht schokkend.
Echt schandalig. Een grote bek en een beetje dreigen en je mag alles?? Moet toch omgekeerd worden. Als de politie nou eens de macht had om zoveel indruk te maken.................