Anoniem schreef:In welke klinieken of instellingen gebruiken ze dat voor therapie? Ik ben wel benieuwd wie die stap heeft durven zetten om dit middel in te zetten.
O.a.: https://www.nu.nl/gezondheid/5116730/ve ... ornis.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:In welke klinieken of instellingen gebruiken ze dat voor therapie? Ik ben wel benieuwd wie die stap heeft durven zetten om dit middel in te zetten.
MiniMeLona schreef:Dat het pilletje niet meer werkt is niet helemaal waar hoor...
Nu is het voor mij wel al lang geleden dat ik zelf nog aan de pillen zat (was trouwens meer een speedkikker, ik hield het graag scherp en helder in mijn hoofd). Maar wat ik nog van die tijd weet (en ja dat is de vroege gabber tijd en het gebruik was excessief te noemen), was dat vooral vrouwen op een gegeven moment depressief werden van pillen. Je werd dus nog wel waus, maar leuk was het niet meer.
Ik ben nog steeds voor legalisatie van alle drugs. De reden heb ik hier al eerder genoemd. Maar ga nou in hemelsnaam xtc niet zitten verheerlijken met zijn allen en andere drugs vergruizen. Het is uiteindelijk allemaal 1 pot nat.
Anoniem schreef:Ik kan me wel voorstellen dat het voor mensen die chronisch psychische innerlijke gevechten voeren met aandoeningen zoals PTSS en depressie, het middel misschien wel een hele verademing kan zijn. Ook al is het alleen maar om heel even vakantie te hebben van alle innerlijke ellende bijvoorbeeld.