Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:fleur1970 schreef:In het filmpje is wel geknipt.
Wat hebben ze er tussen uit gehaald?
Volgens mij het stukje van dat ze weer ingestapt waren dan stopt de film even en volgens mij rijden die Fransen dan verder.
Dan start het filmen weer bij de volgende excursie buiten de auto.
jansje73 schreef:Wat een stelletje idioten zeg, hoe stom kan je wel niet zijn. Het staat er in alle talen op dat je tijdens het rijden niet uit de auto mag stappen. Dus ook in het Frans. En dan nog gewoon doen .
Shiloh schreef:Wát een idioten. Ben blij dat we hier in nederland nuchter genoeg zijn om te zeggen dat er geen maatregelen komen, omdat deze mensen zelf écht té dom waren.
Loretta schreef:Wát een idioten. Ben blij dat we hier in nederland nuchter genoeg zijn om te zeggen dat er geen maatregelen komen, omdat deze mensen zelf écht té dom waren.
Furrow schreef:Ze hadden natuurlijk kunnen bellen naar het park dat er idioten buiten de auto waren. Zo begrijp ik de reacties van andere.
Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd. Dat je dat moet leren is verbazend.
Paris_ schreef:Hebben jullie de verklaring al gelezen? Waarom dit gezin dit zou hebben gedaan?
In het kort; het komt allemaal door Freek Vonk. https://www.lindanieuws.nl/fragment-gem ... eren-niet/
Welja.
Furrow schreef:Ze hadden natuurlijk kunnen bellen naar het park dat er idioten buiten de auto waren. Zo begrijp ik de reacties van andere.
Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd. Dat je dat moet leren is verbazend.
Goof schreef:topsylover schreef:Als ik de stem van de filmer hoor is hij gewoon echt stomverbaasd en een beetje in paniek van wat hij voor zich ziet. Er bij nadenken om dan actie te ondernemen komt in zulke situaties niet meer bij mensen op. Een Freeze reactie zeg maar.
Ik kreeg er eigenlijk een beetje een Enzo Knol gedachte bij, maar goed.
Voor wat betreft die ouders, dat die zich hebben weten voort te planten zeg. Die zijn toch te dom om te kakken
Paris_ schreef:Hebben jullie de verklaring al gelezen? Waarom dit gezin dit zou hebben gedaan?
In het kort; het komt allemaal door Freek Vonk. https://www.lindanieuws.nl/fragment-gem ... eren-niet/
Welja.