Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Ontzettend sneu maar ergens ook een afsluiting van zoveel onzekerheid voor de familie lijkt me.
De prinsentuin is doorlopend water, onderdeel van de Elfstedentocht route en verboden aan de grachtjes die Leeuwarden in gaan. Dokkumer Ee komt er op uit meende ik en dan loopt ie weer zuidelijker Leeuwarden uit.
Hannanas schreef:Potverdrie, naar begin van 2018.
Arme familie.
Was er trouwens al flink gedregd en gedoken in de prinsentuin? Is het een vijver? Ik ben totaal niet bekend daar.
Janine1990 schreef:Wat onwijs triest, zeker na de berichtgeving dat hij mogelijk gezien was in Drachten...
Ik las echter net op RTL nieuws dat een familielid hem heeft geïdentificeerd. Dat is natuurlijk heel erg algemeen, maar na een maand in het water ben je toch echt niet meer te identificeren aan de hand van je lichaam an sich?
Misschien wel een hele domme vraag hoor...
Jullie begrijpen vast wat ik bedoel.
Fenia schreef:Vreselijk dat het ergste scenario toch werkelijk gebeurt is, alle kleine beetjes hoop op leven die er nog waren verdwijnen. Hopelijk kan de familie het nu afsluiten. Het is vreselijk.![]()
Wel ben ik 'blij' dat hij vandaag naar boven gekomen is. De nieuwjaarsduik zou worden gehouden in de prinsentuin vandaag, en ik moet er niet aan denken wat een paniek er onstaan zou zijn als hij hier tijdens naar boven zou komen drijven..