Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen zo tegen Europa zijn. Het gaat al zo lang goed met ons, en de rest van de EU ook. Nee, het gaat zelfs beter dan ooit. Waarom nu er opeens aan gaan sleutelen?
Fenrir schreef:Emmaa_ schreef:Ik zal er dan nog maar even een stapje bovenop gooien, ik ben zelfs voor volledige afschaffing van de landsgrenzen en een Verenigde Staten van Europa
Ik ben wel benieuwd waarom dan?
AlwaysH schreef:Ik mis de optie: 'Ik mag nog niet stemmen'![]()
Ik vraag mij af wie er voor PVDD zijn en waarom? Aangezien we zelf paarden houden, en hoe natuurlijk je dit ook wilt; het is en blijft onnatuurlijk dus dan spreek je jezelf toch al tegen?(Rijden, dingen van ze vragen, bak, stallen, padocks, etc)
Citaat:Groen Links zou een optie kunnen zijn ware het niet dat ze de rekening voor hun milieuprogramma in de toekomst leggen en we dan fiks kunnen betalen.
Roos_M schreef:VVD.
Vanwege de stabiliteit de afgelopen jaren ondanks de roerige wereld. Ik vind dat ze het goed gedaan hebben. Ookal is niet alles vlekkeloos gegaan.
Oja en ik wil dat PVV niet de grootste wordt...
Janneke2 schreef:Kan iemand mij dit statement uitleggen...?Citaat:Groen Links zou een optie kunnen zijn ware het niet dat ze de rekening voor hun milieuprogramma in de toekomst leggen en we dan fiks kunnen betalen.
Janneke2 schreef:Kan iemand mij dit statement uitleggen...?Citaat:Groen Links zou een optie kunnen zijn ware het niet dat ze de rekening voor hun milieuprogramma in de toekomst leggen en we dan fiks kunnen betalen.
geerke schreef:ik heb vaak het idee dat links het milieu en klimaat misbruik om extra belastinggeld te kunnen innen.Er word namelijk niet gedaan voor het milieu met dat geld,alleen de linkse hobbys worden ervan betaald.Zoals bijvoorbeeld subsidies voor orkesten,of kunstenaars die al jaren op inspiratie zitten te wachten onder het genot van subsidie
Emmaa_ schreef:geerke schreef:ik heb vaak het idee dat links het milieu en klimaat misbruik om extra belastinggeld te kunnen innen.Er word namelijk niet gedaan voor het milieu met dat geld,alleen de linkse hobbys worden ervan betaald.Zoals bijvoorbeeld subsidies voor orkesten,of kunstenaars die al jaren op inspiratie zitten te wachten onder het genot van subsidie
Ik vraag me soms echt af of jij andere media dan de dagelijkse standaard of geenstijl leest.
Peetje99 schreef:Roos_M schreef:VVD.
Vanwege de stabiliteit de afgelopen jaren ondanks de roerige wereld. Ik vind dat ze het goed gedaan hebben. Ookal is niet alles vlekkeloos gegaan.
Oja en ik wil dat PVV niet de grootste wordt...
Ik ben het helemaal met je eens.
VVD & PVDA hebben ons wel uit de crisis gehaald.
Lekker makkelijk van andere partijen om nu mooie plannetjes te gaan bedenken met het geld waar we afgelopen jaren zuinig op zijn geweest