Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Heb een poll gezien waar een rode staat 28% van de Republikeinen al Clinton hebben gestemd.Dat is goed nieuws.
Trump is echt de grootste idioot die ik ooit heb gezien en zijn opmerkingen over vrouwen, zwarte mensen, seksueel geweld, immigranten, de middenklasse en abortus zijn om van te gruwelen. Hij heeft niet eens een beleid voor ogen. Iedereen die op hem of een Third Party stemt, is niet goed wijs.
Ik zie het ook niet gebeuren dat hij gaat winnen. Hij is behalve zijn hardcore aanhang veel stemmen kwijtgeraakt. Die van de Hispanische en Afro-Amerikaanse gemeenschap, die van vrouwen, die van hoogopgeleide mensen, de LGBT gemeenschap.
The_Cat schreef:Niniane schreef:Heb een poll gezien waar een rode staat 28% van de Republikeinen al Clinton hebben gestemd.Dat is goed nieuws.
Trump is echt de grootste idioot die ik ooit heb gezien en zijn opmerkingen over vrouwen, zwarte mensen, seksueel geweld, immigranten, de middenklasse en abortus zijn om van te gruwelen. Hij heeft niet eens een beleid voor ogen. Iedereen die op hem of een Third Party stemt, is niet goed wijs.
Ik zie het ook niet gebeuren dat hij gaat winnen. Hij is behalve zijn hardcore aanhang veel stemmen kwijtgeraakt. Die van de Hispanische en Afro-Amerikaanse gemeenschap, die van vrouwen, die van hoogopgeleide mensen, de LGBT gemeenschap.
Maar Clinton is nu dankzij het fbi gebeuren ook een hele hoop vertrouwen/stemmen kwijtgeraakt..
Ik denk dat dit een unieke verkiezing is. 2 kandidaten die niemand wil..
Mizora schreef:Clinton. Van geen van beide fan, maar ik denk dat Trump voor Europa veel gevaarlijker is.
LindyH schreef:Ik zou het wel mooi vinden als Trump in de eerste week met zijn grote bek de Arabieren zo beledigt dat ze de oliekraan dichtdraaien en heel Amerika lopend naar zijn werk moet. Kunnen wij mooi fietsen gaan exporteren en daalt de olieprijs voor ons...
Hmm, misschien ben ik eigenlijk wel voor Trump...