Snel terug naar waar jullie vandaan komen! O ehhhh nee dat kan niet he?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Zie je jij ergens schrijven dat oer Hollanders heilig zijn dan???
Je ziet mij alleen schrijven dat ik geen ken die zichzelf even zal opblazen in een grote menigte als ze het ergens mee oneens zijn
rapido schreef:het nieuws even gekeken....toch een terrorist in naam van IS
Nu jullie weer!!
rapido schreef:NOS
Wat dan nog???
Daar denken de Duitsers nu wel anders over
4 incidenten gepleegd door vluchtelingen in zeer korte tijd
vuurneon schreef:rapido schreef:NOS
Wat dan nog???
Daar denken de Duitsers nu wel anders over
4 incidenten gepleegd door vluchtelingen in zeer korte tijd
Dé Duitsers?
Ik vind het echt oprecht bewonderingswaardig hoe je iedereen over 1 kam kan scheren. Van Duitser tot vluchteling, van Nederlander tot Syriërs.
Je weet dat de dader van München geen vluchteling was he? En notabene geïnspireerd was de daden van van de man met extreem rechtse ideologien,Je weet wel, die enge blanke blonde man.
Dreamy schreef:En ook al zou IS erachter kunnen zitten, dan hoeft het nog geen vluchteling te zijn! Ik weet van een Nederlands meisje (dochter van kennis) die zich heeft aangesloten bij IS. Geboren en getogen in Nederland en ook geen familie van buitenlandse komaf. En zo zijn er nog meerdere die al jaaaaaren hier wonen en toch zich aansluiten, heeft dus echt niet perse met vluchtelingen te maken..
elenaMM77 schreef:Omdat wij er geen brood in zien en geen enkele aantrekkingskracht in de islam vinden wil niet zeggen dat een ander dat ook niet vind Loretta.. En als je je bekeerd tot de islam en vervolgens wordt je in de verkeerde handen gedreven. het geloof van een ander uitkotsen en/of vreemdelingenhaat helpt niet om mensen te overtuigen dat het geloof verkeerd is, sterker nog, je drijft ze er nog verder in. En driemaal raden wie er dan met open armen en vol begrip staan te wachten op zo iemand.. niet de westerlingen in ieder geval.. zodra je zegt dat je je tot de islam bekeerd hebt, dan wordt je al meteen met scheve ogen aangekeken en gewantrouwd.