Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik ben blijkbaar de enige die het een beetje vreemd vind dat ze voor God mag weten hoeveel (eigen gefokte) dieren een plek vinden in dierentuinen over de hele wereld, maar voor twee bijzondere zeldzame apen lukt ze dat in 30 jaren niet, en dat met al hun contacten.
Dat vind ik best knap.
Anoniem schreef:Ik ben blijkbaar de enige die het een beetje vreemd vind dat ze voor God mag weten hoeveel (eigen gefokte) dieren een plek vinden in dierentuinen over de hele wereld, maar voor twee bijzondere zeldzame apen lukt ze dat in 30 jaren niet, en dat met al hun contacten.
Dat vind ik best knap.
Anne_GTI schreef:Ik snap niet er juist op bokt mensen zijn die het goedkeuren dat je zomaar op terrein van een vreemde betreed midden in de nacht. Als die aap een paard van 40 was geweest was de wereld te klein geweest.
Jennyj01 schreef:Anne_GTI schreef:Ik snap niet er juist op bokt mensen zijn die het goedkeuren dat je zomaar op terrein van een vreemde betreed midden in de nacht. Als die aap een paard van 40 was geweest was de wereld te klein geweest.
Zeker als die daar in z'n eentje had gezeten. Verder snap ik niet waar jij leest dat mensen het goedkeuren. Dat staat namelijk nergens maar om misstanden aan de kaak te stellen zul je soms buiten de paden moeten lopen.
Dat vind ik best knap.
Wendy schreef:Jennyj01 schreef:
Ik snap niet er juist op bokt mensen zijn die het goedkeuren dat je zomaar op terrein van een vreemde betreed midden in de nacht. Als die aap een paard van 40 was geweest was de wereld te klein geweest. Quote
Zeker als die daar in z'n eentje had gezeten. Verder snap ik niet waar jij leest dat mensen het goedkeuren. Dat staat namelijk nergens maar om misstanden aan de kaak te stellen zul je soms buiten de paden moeten lopen.
Waarmee je het dus goedkeurt.
En trouwens, zei je eerder niet dat dit vooral ging om geld verdienen en opdrachten uitvoeren? Dus hoezo misstanden aan de kaak stellen?
Jennyj01 schreef:Dit heeft niets met andere normen en waarden te maken maar met kennis en knowhow van de situatie, de aap en de apensoort te maken. Ik mag hopen dat je een bijv. hersenchirurg ook niet gaat vertellen hoe hij of zij zijn werk moet doen, tenzij je zelf hersenchirurg bent. Dan ben je in een positie om daar een discussie over te starten.Goh blijft lastig voor je om te accepteren dat anderen anders denken en er andere normen en waarden op na houden.