Shadow0 schreef:Maar privacy is persoonlijke levenssfeer. Welke persoonlijke levenssfeer claim je over een gebied dat gewoon zichtbaar is van de openbare weg en waar je zelf op dat moment niet eens bent? En waarom? Wat vind je er inbreukmakend aan?
Ja kijk en daar loopt deze discussie of lopen deze vragen aan mij dus niet gelijk aan de situatie zoals deze vrouw.

Ik heb altijd vrij af gelegen gestaan en wellicht verklaart dat op zich ook al mijn mening..

En daar komt misschien de verklaring die je zoekt bij mij Shadow; maar zolang mijn paarden staan waar ze nu staan (nu 5 jaar ongeveer) zijn de mensen die ik niet uitgenodigd had nog steeds op 2 handen te tellen én daarvan zijn er al 3 die effectief kwamen bedreigen (de vorige eigenaar was blijkbaar nogal een boelzoeker ben ik achter gekomen.

En dan ga je sneller die kant uit denken van "ik wil dit niet" en dat is bij ojajoh ook het "pijnpunt" heb ik het idé. Wellicht daarom dat onze mening afwijkt maar ergens is het op die manier niet te vergelijken met wanneer je paard langs alle kanten zichtbaar staat. Maar die situatie heb ik nooit mee gemaakt (en daar zou ik ook niet blij mee zijn.