randalinpony schreef:Jullie hebben allemaal toffe luchtconcerten en wij in Zeeland hebben alleen die K l o t e wind om naar te luisteren.
Ach, je mag mijn kumbaja-zingende buurman ook wel lenen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki schreef:Ik kom uit Gouda. Ik heb niets gehoord... waarom? omdat het allang bekend is dat het nep is.
Ik ken ook 1 van deze 2 jongens die dit gefilmd hebben.
Het is alleen maar om hits op youtube te krijgen. Eergister ochtend was dat ook bekend gemaakt op Q-music.
Nikki schreef:Ik kom uit Gouda. Ik heb niets gehoord... waarom? omdat het allang bekend is dat het nep is.
Het is alleen maar om hits op youtube te krijgen. Eergister ochtend was dat ook bekend gemaakt op Q-music.
aikon schreef:Die supernova uit de link van gohya kan best eens de oorzaak zijn.
Ik heb van een kennis foto's gezien van een oranje gloed aan de hemel midden in de nacht. Leek wel een zons opgang. Rond de tijd dat deze supernova zou zijn geweest. Geluid reist ver in het heelal.
aikon schreef:Die supernova uit de link van gohya kan best eens de oorzaak zijn.
Ik heb van een kennis foto's gezien van een oranje gloed aan de hemel midden in de nacht. Leek wel een zons opgang. Rond de tijd dat deze supernova zou zijn geweest. Geluid reist ver in het heelal.
Brainless schreef:aikon schreef:Die supernova uit de link van gohya kan best eens de oorzaak zijn.
De ruimte is luchtledig waardoor er juist geen geluid kan verplaatsten.
Yessy schreef:Ik geloof best dat die geluiden uit de aarde of uit de ruimte komen, maar het is wel opvallend dat tot vorige week ze her en der over de wereld eens gehoord werden, en nu in dit topic ineens door meerdere mensen iedere dag. Ik vermoed dat het overgrote deel van de nieuwe meldingen simpelweg omgevingsgeluiden zijn die nu opvallen omdat mensen er op letten.