Sammie schreef:WildWings schreef:En mijn reactie daarop met alle bronnen en onderbouwing? Die negeer je voor jouw eigen gemak maar compleet? Als je een monoloog wilt voeren kun je voortaan maar voor de spiegel gaan staan, wat mij betreft. Je mening rondschreeuwen en daarna niet op anderen in gaan heeft weinig met een dialoog of discussie te maken en is buitengewoon weinig constructief.
Dat is dan weer jouw conclusie.. Ik heb eerder aangegeven niet heel veel tijd te hebben om daar uitgebreid op in te gaan. Heb voor het 'gemak' richting annemiek een quote uit een ander topic gehaald die had ze immers al gelezen.. De dergelijke conclusies die jij voor jouw gemak(?) trekt incl. de manier van reageren spoort mij niet aan om überhaupt nog moeite te doen om er wel op te reageren. Dus bedankt voor de info, maar verwacht vanavond en morgen géén uitgebreide reactie en of die er ooit nog wel komt is op dit moment ook nog maar de vraag. Over meningen rondschreeuwen en voor de spiegel gaan staan gesproken.
Je blijft de uitspraak anders telkens herhalen en neemt de tijd hierop verder te borduren, en bent behoorlijk actief in dit topic. Daar had ik niet uit opgemaakt dat je wel graag wilde reageren en de argumenten serieus nam, sorry. Jammer dat je snel vervalt in "je toontje bevalt me niet" als excuus om de dialoog niet aan te gaan en ongefundeerd rond te roepen.
Ik verdwijn ook weer terug onder mijn steen dan maar, jammer hoor.