Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:True, maar het Congres is op dit moment overwegend Republikeins. Als Trump iets minder loopt te droeftoeteren als hij president is en fatsoenlijke legislation door probeert te duwen dan is er grote kans dat dat nog best lukt ook. Meer dan met Hillary en al helemaal veel meer dan met Obama, het is al heel lang bekend dat ze die expres gedwarsboomd hebben in vrijwel al zijn ideeën, ook als het wel passable zou zijn.
The_Cat schreef:Foaly schreef:Trump en verlies accepteren... dat wordt ook nog wel een dingetje ben ik bang
dat gaat nog een soap worden
Cowboy55 schreef:The_Cat schreef:
dat gaat nog een soap worden
Mwah....Amerikanen hebben weinig/geen interesse in 'losers'. Dat hebben wij in Europa ook niet, maar bij hullie is het nog net wat extremer. Dus ik verwacht dat Trump (als hij verliest) heel snel uit het beeld van de kiezer zal verdwijnen. Het wordt een ander verhaal als er echt aanwijzingen zijn van fraude (zoals in Florida bij de verkiezing van Bush Jr.).
Al Gore heeft de uitslag uiteindelijk wel degelijk aanvaard na de hertelling in Florida. Maar aangezien het echt neerkwam op een verschil van een paard honderd stemmen, kan ik me het verzoek om hertelling wel voorstellen.Citaat:Buiten Al Gore heeft nog niemand een uitslag niet aanvaard
Lietje_1991 schreef:*komt toch heel even onder haar meelees steen vandaag*
Denk dat Trump het niet kan hebben dat hij dan van een vrouw verloren heeft![]()
*gaat nu weer rustig meelezen*
Emmaa_ schreef:Hij heeft bij het laatste debat zelf aangegeven dat hij de uitkomst van de verkiezingen waarschijnlijk niet zal accepteren als hij niet wint, en dat hij dat ook aan zal vechten. Hij lijkt er heilig van overtuigd dat er gespeeld is met de uitslagen van de polls en dat hij in feite veel meer gewaardeerd wordt dan nu blijkt.