Esther28 schreef:Moet je dit soort tuig laten blijven dan? We hebben al genoeg rotte appels in Nederland die niet uitgezet kunnen worden, daar hoeven er wat mij betreft niet nog meer bij!
Betere controles en uitzetten bij dit soort misdragingen!
Dit is wel heel makkelijk roepen, noem eens wat voor een controles dan? Concrete voorstellen.
Je kan die mannen, vrouwen en kinderen die hier naar toe komen lópen toch ook niet maanden voor de grens op de grond laten liggen?
Verkrachter of crimineel staat nu eenmaal niet op je voorhoofd geschreven.
Thesserd schreef:Als ik hier vandaan zou moeten vluchten, dacht geen haar op mijn hoofd er aan om bijv naar Saudi Arabië te gaan. Het mag daar dan wel veilig zijn, maar de cultuur en normen en waarden vind ik verschrikkelijk. Het zelfde vinden veel Arabieren van onze cultuur en normen en waarden...
Als je echt wil vluchten dan kijk je niet naar cultuur verschillen dan zoek je een veilig heen komen en wil je daarna ook weer terug naar je eigen huis
Ik ben het absoluut eens met uitzetten van criminelen maar ook daar zit weer verschil tussen.
Een verkrachter moet gelijk over de eerste beste grens naar buiten geflikkerd worden maar iemand die een boom sloopt omdat die doorgedraaid is van de trauma's tja dat vind ik toch wel weer een ander verhaal