Poiuytrewq schreef:Ik begrijp niet dat die dames zich zo veel laten opleggen. Waaronder zelfs gezichtsbedekkende kleding. Ik zou dat nooit doen.. Ik zou gelijk weg zijn bij zo'n mafketel
Of het verbod nu wel of niet 'in hun voordeel is' is dan hun keuze. Ze besluiten toch zelf om wel of niet bij dat stuk onkruid te blijven?!
Ja zo zie ik dat dan.. Je kiest er zelf voor om je alles te laten vertellen, of je kiest er niet voor. Zulke mannen die sporen imo ook niet helemaal.
Volgens mij zijn er maar weinig volledig bedekte dames in Nederland. Of ze zitten allemaal 'verplicht' binnen want ik zie ze nooit. Ook niet als ik door transvaal of schildersbuurt moet waar 99% bruin is
Vorig jaar in de dierentuin heb ik er wel een gezien. Die had een wijde, glimmende paarse aan en het wapperde alle kanten op. Duurde echt ff voordat ik door had dat er een mevrouw in zat.
Ik vind het gewoon bijna zielig dat ze denken dat dat normaal is. Niets is toch heerlijker dan zelf bepalen of je een rok, broek, kort of lang, trui met lange mouwen, spaghettibandjes of tuniekjes aan doet? Maar dat denken ze vast ook van 'ons'
en waarom kan ik nooit een post kort houden![]()
Dat denken ze inderdaad ook van ons, deze cartoon al eens voorbij zien komen?