Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeSen schreef:ze zegt toch niet dat ze persee wilt vliegen in een oorlog.....zucht...lezen is ook een vak....
Resistance schreef:Tegen de tijd dat er een 3de wereldoorlog uit breekt, ben ik hopelijk vlieger bij defensie... Nog even en dan ga ik aan de keuringen beginnen.
antje_vip schreef:Ik vrees er ook voor dat de oorlog richting NL gaat. Er is inderdaad al oorlog. Alleen in NL vallen nog niet zoveel slachtoffers. Wij emigreren naar Australië mocht het ooit zover komen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat leek ons de veiligste optie.
Kuggur schreef:BeSen schreef:ze zegt toch niet dat ze persee wilt vliegen in een oorlog.....zucht...lezen is ook een vak....
Inderdaad de capaciteit tot begrijpend lezen is bedroevend laag, ook in jouw geval, ik zal het betreffende citaat dus maar even ten overvloede herhalen:Resistance schreef:Tegen de tijd dat er een 3de wereldoorlog uit breekt, ben ik hopelijk vlieger bij defensie... Nog even en dan ga ik aan de keuringen beginnen.
Let u vooral op het woordje "hopelijk".
antje_vip schreef:Ik vrees er ook voor dat de oorlog richting NL gaat. Er is inderdaad al oorlog. Alleen in NL vallen nog niet zoveel slachtoffers. Wij emigreren naar Australië mocht het ooit zover komen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat leek ons de veiligste optie.
jessdaniels schreef:BeSen schreef:maar dat was een ander bericht... Toch? Maar goed dan denk ik nog niet dat ze dat aleen wilvoor oorlog..
Dat was de reactie voor de reactie die ik quotte. Maar ze zegt zelf dat ze wil vliegen in een oorlog. Voortaan aub zelf even goed lezen voordat je gaat sneren
bigone schreef:Helaas, de oorlog is al bezig alleen hebben veel mensen dat nog niet door, drie aanslagen vandaag waaronder in Tunesie met doden onder de toeristen. Hotel ben ik al een paar keer geweest en nu lees je er over, dus oorlog die komt , nee die is al even bezig.
Emmaa_ schreef:Ik hoop ook dat hij zich vergist, maar aangezien alledrie de aanslagen van vandaag zijn geclaimed door IS zou het me niet zo veel verbazen.. Hoe verschrikkelijk het ook is.