De 3e wereldoorlog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: De 3e wereldoorlog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:36

Ik vrees er ook voor dat de oorlog richting NL gaat. Er is inderdaad al oorlog. Alleen in NL vallen nog niet zoveel slachtoffers. Wij emigreren naar Australië mocht het ooit zover komen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat leek ons de veiligste optie.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:22

BeSen schreef:
ze zegt toch niet dat ze persee wilt vliegen in een oorlog.....zucht...lezen is ook een vak....

Daar gaat heel mijn reactie toch ook niet om? zucht... lezen is ook een vak ja ;)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:51

BeSen schreef:
ze zegt toch niet dat ze persee wilt vliegen in een oorlog.....zucht...lezen is ook een vak....

Inderdaad de capaciteit tot begrijpend lezen is bedroevend laag, ook in jouw geval, ik zal het betreffende citaat dus maar even ten overvloede herhalen:
Resistance schreef:
Tegen de tijd dat er een 3de wereldoorlog uit breekt, ben ik hopelijk vlieger bij defensie... Nog even en dan ga ik aan de keuringen beginnen.

Let u vooral op het woordje "hopelijk".

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:13

antje_vip schreef:
Ik vrees er ook voor dat de oorlog richting NL gaat. Er is inderdaad al oorlog. Alleen in NL vallen nog niet zoveel slachtoffers. Wij emigreren naar Australië mocht het ooit zover komen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat leek ons de veiligste optie.

Mijn vader zegt dat wij dan naar Canada gaan _O-

Kuggur schreef:
BeSen schreef:

Inderdaad de capaciteit tot begrijpend lezen is bedroevend laag, ook in jouw geval, ik zal het betreffende citaat dus maar even ten overvloede herhalen:
Resistance schreef:
Tegen de tijd dat er een 3de wereldoorlog uit breekt, ben ik hopelijk vlieger bij defensie... Nog even en dan ga ik aan de keuringen beginnen.

Let u vooral op het woordje "hopelijk".

Maar dat was een ander bericht... Toch? Maar goed dan denk ik nog niet dat ze dat aleen wilvoor oorlog..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:18

antje_vip schreef:

Dan hanteer je een heel vreemde definitie van oorlog.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:30

BeSen schreef:
maar dat was een ander bericht... Toch? Maar goed dan denk ik nog niet dat ze dat aleen wilvoor oorlog..

Dat was de reactie voor de reactie die ik quotte. Maar ze zegt zelf dat ze wil vliegen in een oorlog. Voortaan aub zelf even goed lezen voordat je gaat sneren :)

_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 18:32

antje_vip schreef:

Dus jullie treffen al 'voorbereidingen' voor als er inderdaad oorlog komt?

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:35

Ik denk dat er nu echt niet zo snel oorlog komt hoor.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:35

Ik noem dat niet echt voorbereidingen... Haha maar ja ieder is anders.

Jessdaniels, excuses!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:38

jessdaniels schreef:
BeSen schreef:
maar dat was een ander bericht... Toch? Maar goed dan denk ik nog niet dat ze dat aleen wilvoor oorlog..

Dat was de reactie voor de reactie die ik quotte. Maar ze zegt zelf dat ze wil vliegen in een oorlog. Voortaan aub zelf even goed lezen voordat je gaat sneren :)

Ik heb helemaal nooit gezegd dat ik zo graag in een oorlog wil vliegen, ik heb gezegd dat ik wil vliegen, en dat betekent niet dat ik dat in een oorlog wil doen. Als het moet, dan moet het uiteraard, en zal ik het gewoon doen. Als ik dan iets moet doen in een oorlog, doe ik dat het liefst vliegend, maar ik denk dat iedereen zich altijd liever niet in een oorlog bevindt dan wel.

_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 18:40

BeSen schreef:

Nou als je famillie al besluit om naar Australië te gaan, hebben ze er vast over nagedacht.
Dat noem ik voorbereidingen :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:41

_Annika schreef:
BeSen schreef:

Nou als je famillie al besluit om naar Australië te gaan, hebben ze er vast over nagedacht.
Dat noem ik voorbereidingen :+

Nja,, beetje dan :')
Mijn vader zegt ook dat wij naar Canada gaan :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:19

Dat zijn wel de enige voorbereidingen :P

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:42

Helaas, de oorlog is al bezig alleen hebben veel mensen dat nog niet door, drie aanslagen vandaag waaronder in Tunesie met doden onder de toeristen. Hotel ben ik al een paar keer geweest en nu lees je er over, dus oorlog die komt , nee die is al even bezig.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:49

Als we het over voorbereidingen hebben: Ik ga naar Rusland toe mocht het zover komen haha :3

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:50

ik denk naar Canada als daar nog geen oorlog is dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:51

In Canada zijn ook al terroristische aanslagen gepleegd. Denk dat je nergens aan de dans ontspringt, tenzij je laat bekeren naar het islamitische geloof en in het kalifaat gaat wonen.

Las net een interessant artikel. Journalist had het idee dat er dit weekend een serie aanslagen gepleegd gaat worden, 'ter ere' van het eenjarig bestaan van het kalifaat maandag. Zou toch wel ernstig zijn :n

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:53

bigone schreef:
Helaas, de oorlog is al bezig alleen hebben veel mensen dat nog niet door, drie aanslagen vandaag waaronder in Tunesie met doden onder de toeristen. Hotel ben ik al een paar keer geweest en nu lees je er over, dus oorlog die komt , nee die is al even bezig.

1. Over welke oorlog heb je het precies, je bent daar wat vaag over.
2. Ik heb de indruk (maar kan het mis hebben), dat je meent dat Nederland momenteel aan een oorlog deelneemt. In dat geval zou het interessant zijn te horen hoe jij "oorlog"definieert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:53

Verschrikkelijk dit. Ook weer die aanslagen. Waar gaat het heen met de wereld :n

Emmaa__, ik hoop echt dat die journalist zich vergist want dat is ronduit verschrikkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:56

Ik hoop ook dat hij zich vergist, maar aangezien alledrie de aanslagen van vandaag zijn geclaimed door IS zou het me niet zo veel verbazen.. Hoe verschrikkelijk het ook is.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:02

Ik ga me never nooit niet bekeren tot de islam. Niks mis mee met de islam maar op de manier ho hun het doen is niet de islam. Ze schuilen alleen maar onder de islam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:04

Zeg ook niet dat je dat moet doen, maar ik denk dat deze mensen doorgedraaid genoeg zijn om door te gaan tot iedereen die zich niet bij ze aansluit door is. Of het ze lukt is een tweede, maar proberen zullen ze in ieder geval.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:09

Zijn ze lang bezig :Y)

En als ik echt moest kiezen tussen dood of bekeren..... Weet niet denk toch dood :o wat zouden jullie dat kiezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:14

BeSen: daar doe ik liever geen uitspraak over. Op het moment zeg ik bekeren, ik wil nog lang niet dood. Maar wie weet hoe de wereld er over een paar jaar uit ziet, mocht dit doorzetten.

Emmaa_ schreef:
Ik hoop ook dat hij zich vergist, maar aangezien alledrie de aanslagen van vandaag zijn geclaimed door IS zou het me niet zo veel verbazen.. Hoe verschrikkelijk het ook is.

Dat ze alle drie geclaimd zijn, was me even ontgaan. Ik hoop echt dat dit een keer stopt, ik zie niet hoe het gestopt kan worden, maar het moet stoppen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:17

Dood.

Je wilt toch niet horenbij een groep die onschuldigen uitmoord.
En bekeer je je dan uit angst of uit geloof.
Ben zelf christelujk zie me zelf niet bij IS horen.