Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:femo schreef:Maar het gaat over ' moslims' die gratis korans uitdelen. dus ja, dan praten we ook over 'Hun'![]()
(knip)
het lijkt dan net alsof er geen rekening word gehouden met onze feestdagen en tradities.
Want Nederlanders zijn per definitie niet mosim of zo ?![]()
Mag je geen nederlander en moslim tegelijk zijn? Moslims kunnen ook gewoon een oranje t-shirt aan hoor, is echt niet verboden door allah
Poiuytrewq schreef:Die gaat gelijk de open haard in (als het ongevraagd op mijn hotelkamer ligt, zijn ze helemaal..)
Poiuytrewq schreef:Die gaat gelijk de open haard in (als het ongevraagd op mijn hotelkamer ligt, zijn ze helemaal..)
femo schreef:Sizzle schreef:Want Nederlanders zijn per definitie niet mosim of zo ?![]()
Mag je geen nederlander en moslim tegelijk zijn? Moslims kunnen ook gewoon een oranje t-shirt aan hoor, is echt niet verboden door allah
Ik leg juist uit (voor het stukje wat jij zo mooi hebt uitgeknipt) dat ik het zeg om het tekstje wat overzichtelijker te maken.
Ja, je kan een moslim en nederlander zijn. dat is ook niet wat ik suggereer?
Je gaat toch ook geen bijbels promoten op koningsdag? zoek daar lekker een ander dagje voor uit.
bovendien is het niet zo slim, er worden waarschijnlijk veel moslims beledigd door dronken feestende mensen die dde koran misschien weggooien in het zicht..
quibusjes schreef:Los van het feit wat je van de bijbel of ander religieus boek vindt, hoort het niet in een dergelijke ruimte. Ik wil graag op vakantie plezier hebben, als ik zou weten dat er een bijbel zou liggen hoef ik de kamer niet.
quibusjes schreef:Ik snap wel waar de opmerking vandaan komt. In de bijbel staan nogal veroordelende verhalen. Los van het feit wat je van de bijbel of ander religieus boek vindt, hoort het niet in een dergelijke ruimte. Ik wil graag op vakantie plezier hebben, als ik zou weten dat er een bijbel zou liggen hoef ik de kamer niet.