love__mandy schreef:Ik mocht dat ook nooit zomaar, heb dit ook nooit geprobeerd, wel een paar keer de kamer binnen gekomen, in diepe tranen omdat mijn groeipijnen zo erg waren. Pfft die waren hel, maar als de pijn weer weg was ging ik toch echt weer naar mijn eigen bed om te slapen hoor.
Oudste had dat hier ook. Dat hebben we altijd serieus genomen, maar ook uitgelegd, dat ze niet weggingen als ze kwam huilen. Wel ons opengesteld voor mogelijke oplossingen en als ze iets niet wilde vanwege die pijn, netjes respecteren. Ben blij dat dat achter de rug is! Zelf heb ik er nooit last van gehad.
Mijn kids zijn alledrie wel heel erg slim. Dus ik praat wel open met ze. En af en toe passen we Jo's regels toe als de Wii niet uit gaat. Hier slapen ze niet in ons bed hoor! Nooit gedaan. Ik ben 12 jaar ouder inmiddels en sommige dingen zijn hier nooit toegestaan die ik dan bij Jo langs zien komen. Zelfs mijn jongste vond het dan belachelijk dat zo'n kind dat dan deed.
Af en toe kijk ik het wel. Het is goed om af en toe even blanco naar iets te kijken en na te denken hoe je het zelf zou oplossen.