Snollygoster schreef:Gisteren hier nog een flike discussie over gehad met mijn vriend en zijn moeder. Zijn moeder en ik stonden aan dezelfde kant, maar mijn vriend vond het complete BS dat iemand op zo'n leeftijd al kan weten dat ie transgender is en daarom zelfmoord pleegt. Hij vond ook dat Leelah beter eerst had moeten proberen ermee te leven dat ze als jongen geboren is. Ik ben er best van geschrokken dat mijn vriend zo'n uitspraken maakt, maar erna had ie zich wel herpakt dat ie het niet zo bedoelde en dat hij er gewoon niet tegen kan dat de media dit zo opblaast, maar ja..
Ik snap niet dat er vandaag de dag nog mensen tegen transgenders zijn, het immer toch al bewezen dat er bij transgenders tijdens de zwangerschap neurologisch iets misgaat waardoor zij in hun hersenen het tegenovergestelde geslacht aangewezen krijgen. Het is niet iets waar deze mensen iets aan kunnen doen, dit is alsof je met drie armen geboren wordt, daar kan je toch ook niets aan doen?!
Homoseksualiteit vind ik wel een ander verhaal, want er zijn zoveel mensen die zeggen "ik ben niet homo, ik ben toevallig verliefd geworden op iemand van hetzelfde geslacht".
Wat bedoel je met 'een ander verhaal', dan? Je moet mensen toch niet dwingen om op een bepaald geslacht te vallen?