Ik hoop echt dat ze het vliegtuig vinden..het is voor mijn gevoel vreemd dat ze verdwijnen, terwijl Amerika kan zien dat een raket vlucht MH17 in de Oekraine raakte. Maar ik heb er dan ook de ballen verstand van, dus ik wacht rustig af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:JoopC schreef:Misschien omdat het hier gaat over de bewuste vlucht die uit het oog verloren is, niet over wat een piloot verdient, wat hij of zij behoort te krijgen of wat er momenteel verkeerd is in vliegland...
Wat is de reden dat je het ene denkt los te kunnen koppelen van het ander?
elenaMM77 schreef:liefhelietje schreef:Sorry, maar die laatste zin getuigd ervan dat je er toch niet zoveel van begrepen hebt. Passagiers of vracht maakt in deze namelijk geen fluit uit.
(
burgervliegverkeer piloten mogen inderdaad vracht vervoeren.
echter als vrachtvlieger mag jij niet zonder meer burgerluchtvaarttoestellen vliegen en passagiers vervoeren.. voor zover ik dat weet althans, vandaar dat je de papieren ook moet blijven onderhouden.. anders zou een baan als vrachtvlieger immers voldoende zijn om over 10 jaar gewoon weer met een jumbo vol passagiers op te stijgen bij wijze van spreken? Maar als jij aangeeft dat dat wel kan, dan zal dat vast zo zijn.
Voor de rest kan men alleen maar hopen dat het toestel zo spoedig mogelijk gevonden wordt.
Ik vind het alleen jammer dat er begonnen is uberhaupt over het 'kopen' van posities, want daarmee wordt eigenlijk dat als optie gesuggereerd (onkunde van de piloten, doordat ze hun positie gekocht hebben) wordt terwijl men nog niet eens het toestel gevonden heeft.
JoopC schreef:Maar... Hoe groot is de overlevingskans op dit moment nog? Eigenlijk nauwelijks, toch? Of ze moeten ergens in de bush bush zitten, maar dan waren ze denk ik al lang gezien.
Cassidy schreef:JoopC schreef:Misschien omdat het hier gaat over de bewuste vlucht die uit het oog verloren is, niet over wat een piloot verdient, wat hij of zij behoort te krijgen of wat er momenteel verkeerd is in vliegland...
Wat is de reden dat je het ene denkt los te kunnen koppelen van het ander?
Michelleex schreef:Voor geintresseerde offtopic:
De landing van de boeing in Engeland!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6632536 ... onden.html
liefhelietje schreef:Ben heel benieuwd waar je dit vandaan hebt. Er klopt namelijk echt helemaal niks van je verhaal (behalve dat het duur is je brevet up to date te houden).. Maar vertel: wat is het verschil tussen een vracht 777 en een passagiers-777, behalve dat de vrachtversie vaak nog veel zwaarder is
Douraque schreef:Op nu.nl staat dat er brokstukken zijn gezien in de zee welke hoogstwaarschijnlijk afkomstig zijn van het vliegtuig. Vrees toch voor ergste
Edit: er zouden zelfs lichamen zijn gevonden