alleen op de verpakking mag het niet meer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:En ik word gediscrimineerd want ik ben Linkshandig
Killyenn schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Blackface
In het Engels, omdat er (raag genoeg) geen Nederlands artikel over is.
Daks schreef:Killyenn schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Blackface
In het Engels, omdat er (raag genoeg) geen Nederlands artikel over is.
Ik voorspel een over de wereld verspreide Zwarte Pieten invasie.
Snooki schreef:me too hahaha en ik noem ze ook nog zo
Nikass schreef:Snooki schreef:me too hahaha en ik noem ze ook nog zo
Ik noem ze ook nog steeds zo
En de zwarte pieten discussie is al in een ander topic gevoerd. Nogmaals ik ben geen tegenstander van het feest. Ik denk dat door de gevoelens van een ander te bagatelliseren dat je iemand niet serieus neemt. Daar gaat erkenning over. Zolang mensen hier nog gaan roepen dat wij Nederlanders gediscrimineerd worden en dat wij ons moeten aanpassen (noem svp een voorbeeld, ik heb me voor zover ik kan bedenken nog nooit hoeven aanpassen), is er weinig gesprek mogelijk.
estja schreef:Maar zijn jullie er inmiddels niet ook klaar mee? Ik ben nu op een punt dat ik me door niemand meer laat voorschrijven wat ik zeg doe of eet. Dus ik eet negerzoenen, Jodenkoeken, blanke vla en ben dol op zwarte Piet. Dit is mijn cultuur en als je daar een probleem mee hebt is het JOUW probleem dus val me er niet meer mee lastig, ook al ben je zwart, wit, paars met rode stipjes, dik, dun, homo of weetikveelwat. Dat maakt me niet uit. We zijn allemaal mensen.
Nies_ schreef:Nee dat is geen discriminatie, maar de hond bij zn naam noemen.. Als je echt Frans bent dan. Netjes is het natuurlijk niet
Ook ik ben inderdaad meermaals bedreigd toen ik in een winkel werkte waar veel allochtonen komen om het zo maar te noemen. Of mag dat woord ook niet meer? "Allochtoon"?
minikatje schreef:Voel jij je benadeeld omdat zij je frans noemde?