Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Prutsmuts schreef:De beerput gaat helemaal los. Organisator mag van de burgemeester niets meer zeggen....
Van alle kanten zijn qua veiligheid fouten gemaakt. Gemeente, organisatie.
Onderzoek is in volle gang.
Helaas komen daar de kleine Tim en de meneer en mevrouw daar niet mee terug...
Het was inderdaad de eerste keer met een monstertruck. Al 7 jaar is er een Auto Sportief evenement met ieder jaar een ander hoogtepunt.
En met recht. Hoe die organisator gister op Nationale televisie kwam, is heel slecht voor hun kant van het verhaal. Het was echt een slap figuur en hij gaf hele slechte antwoorden. Straks zal een advocaat daar niet blij mee zijn wat meneer gezegd heeft. Het zegt ook wel iets over de manier waarop gewerkt en nagedacht is.
Je kan publiek echt niet de schuld gaan geven. Ik heb ook gezond verstand en ben altijd een bezorgde moeder die probeert goed op te passen. Maar kinderen willen kijken en je gunt ze dat. Je denkt toch echt niet met al je verstand; laat ik eens de veiligheids eisen in USA bekijken of we daar wel heen kunnen. Er staan dranghekken en je ziet veel mensen er omheen, dus denkt dat het oke is. Daar MAG je ook gewoon vanuit gaan.
Delphi schreef:Afschuwelijk inderdaad!!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden van de slachtoffers, de (zwaar) gewonden en alle andere betrokkenen! Ook voor de bestuurder moet dit afschuwelijk zijn geweest.
Prutsmuts, pfff echt afschuwelijk dubbel drama voor de ouders. Ik krijg ook een knoop in mijn maag bij de gedachte alleen al. Overigens heb ik in de media de naam van de zus nergens gelezen en weinig over haar toestand .... ik weet niet of dat zomaar hier mag plaatsen i.v.m. privacy?
Prutsmuts schreef:Als hun namen niet in de media al bekend waren had ik ze hier absoluut niet geplaatst.
De krant heeft zelfs de achternaam genoemd.
harbourlight schreef:Als ik de reacties op dit nieuwsbericht http://www.rtvnh.nl/nieuws/151642/Monst ... aksbergen+ lees vraag ik mij af hoe ervaren dit stuntteam is.
harbourlight schreef:Een bestuurder kan fouten maken, dat lijkt mij menselijk.
Maar hij vindt het blijkbaar ook wel grappig om recht op het publiek af te rijden: http://www.ad.nl/ad/nl/32480/ongeluk-mo ... ruck.dhtml
Prutsmuts schreef:Burgemeester lijkt wel erg fout. Geeft meteen een spreekverbod aan de man van de organisatie ( die vrij mondig was ) en is zo dom te zeggen dat hij niets van een monstertruck wist.
Werkelijk in elke winkel hing een poster met dit erop en in beide weekkrantjes. Weet niet onder welke steen hij dan heeft gelegen.
Buiten dat is het nu al duidelijk dat het overduidelijk in de aanvraag stond.
Ondertussen zijn er nog mensen aan het vechten en zijn er mensen in rouw.Ik denk dat het op zijn plaats is dat hier meer aan gedacht wordt dan het vingerwijzen nu.
De verhalen zijn echt zo vreselijk!
We zitten hier constant met een misselijk gevoel.
We hebben bloemen gelegd en mijn dochtertje heeft haar knuffelbeer aan Tim "meegegeven".
De bloemenzee is enorm indrukwekkend. De mensen die staan te huilen, van groot naar klein, ontzettend aangrijpend.
Iedereen kent wel iemand die betrokken is.
Heb is gewoon afschuwelijk!