Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nic schreef:Ik begrijp niet helemaal wat er niet klopt aan mijn omschrijving waarom Gaza [nu] zo belangrijk voor Israël is om te bombarderen.
Wat al gezegd werd, ik had ook wel een boek over het hele conflict vanaf 1917 kunnen schrijven maar dat wordt een beetje lang.
Nic schreef:Ik weet niet, maar net op het nieuws was dat Israël tijdens het staakt het vuren een drukke markt heeft gebombardeerd, ik snap dat écht niet
Emmaa_ schreef:Amerika schaart zich ook eindelijk achter het feit dat het schending van de mensenrechten is. VN kampen bombarderen, waar moeten mensen dan nog naartoe vluchten?
Emmaa_ schreef:Zag net voorbij komen dat het Pentagon een akkoord heeft gesloten waarin ze voor 1 miljard aan "noodmunitie" aan Israel gaan verkopen. Wat bezielt die mensen, belachelijk.
Citaat:In de strijd in Gaza bezondigen Israël én Hamas zich mogelijk aan oorlogsmisdaden. Dat heeft de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de Verenigde Naties, Navi Pillay, donderdag gezegd.
hwn schreef:De Amerikaanse politiek is helaas in handen van de joodse lobby, vandaar dat er niks kan gebeuren zolang de VS VN-vetorecht hebben, want zullen het ALTIJD gebruiken in het voordeel van Israel.
Hamas is ook een liefdadigheidsinstelling die uitkeringen geeft aan mensen die het financieel moeilijk hebben, dat is ook de reden dat de indertijd democratisch verkozen werden door het volk: zijn de enige die ook effectief iets DOEN.
Furrow schreef:Dat zijn de beloften, wat kwam er... een fatsoen campagne waarin vrouwen hun rechten verloren alleen maar conservatief mogen kleden, geen auto mogen rijden. Erg jammer sinds de bevolking een voorloper was van een gematigde cultuur niet gebaseerd op geloof en waar vrouwen een prominente plek hadden in de maatschappij.
Citaat:Je hebt voor en tegenstanders van dat ze werkelijk die belofte wouden volbrengen, mijn persoonlijke mening is dat dit een meer gebruikt onderdeel is in een dictatuur.
Nic schreef:Doku - Soldatinnen Gottes - Die Frauen der Hamas …: http://youtu.be/iJ7Rk6wUjUo