Minimaatje XXXS: ziekelijk of doodnormaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:41

NatasjavE schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Er bestaan mensen die door hun bouw/stofwisseling/aanleg dun/mager zijn.
De mensen die erg dik zijn door hun bouw bestaan niet, en degenen die gezondheidsproblemen hebben zijn er wel, maar die zijn toch in de minderheid.

Niet dik door je bouw nee. Maar wel doordat je stofwisseling niet goed werkt.

Maar daarvan krijg je niet maatje xxxl :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:46

NatasjavE schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Er bestaan mensen die door hun bouw/stofwisseling/aanleg dun/mager zijn.
De mensen die erg dik zijn door hun bouw bestaan niet, en degenen die gezondheidsproblemen hebben zijn er wel, maar die zijn toch in de minderheid.

Niet dik door je bouw nee. Maar wel doordat je stofwisseling niet goed werkt.

En wat heb je als je stofwisseling niet goed werkt.. Een gezondheidsprobleem.

unihorses

Re: Minimaatje XXXS: ziekelijk of doodnormaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:38

hehe, ik pas in 158 maar nu ik een rijbroek moest :+ ik heb een maat 38 hihi terwijl 176 nog groter leek, wel een riem nodig :+ en gek genoeg is die net lang genoeg met mijn nog geen 1,60? maat is maar een maat. promoten vind ik indd niet oke maar die maten vind ik prima hoor.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 00:07

Grappig. Volgens het plaatje in OP moet ik een XXXS qua bovenlijf en een XXL qua onderlichaam. In werkelijkheid draag ik gewoon een M en M/L :D Die zitten vaak als gegoten.
Net als met BH-maten, daarin draag ik ook iets anders dan wat de tabellen zeggen. Volgensmij kloppen die dingen van geen kanten.

In mijn opinie is goedzittende kledij belangrijker dan het maatje. Niemand die in je shirt kijkt of je wel een S aanhebt hoor.

En daarbij nog bepaalde maten promoten of vernederen, dat gaat er natuurlijk over. Bij de een is XS perfect, een ander rockt de wereld met een XXL.
Er zijn blijkbaar genoeg petit dames die verzuipen in een XS. Fijn voor hun dat zij nu ook kunnen kiezen voor kledij die wel zit zoals het bestemt was :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:38

Rebel_Jits schreef:
Grappig. Volgens het plaatje in OP moet ik een XXXS qua bovenlijf en een XXL qua onderlichaam. In werkelijkheid draag ik gewoon een M en M/L :D Die zitten vaak als gegoten.
Net als met BH-maten, daarin draag ik ook iets anders dan wat de tabellen zeggen. Volgensmij kloppen die dingen van geen kanten.

In mijn opinie is goedzittende kledij belangrijker dan het maatje. Niemand die in je shirt kijkt of je wel een S aanhebt hoor.

En daarbij nog bepaalde maten promoten of vernederen, dat gaat er natuurlijk over. Bij de een is XS perfect, een ander rockt de wereld met een XXL.
Er zijn blijkbaar genoeg petit dames die verzuipen in een XS. Fijn voor hun dat zij nu ook kunnen kiezen voor kledij die wel zit zoals het bestemt was :)

_/-\o_ +:)+ Mooi verwoord! :)