Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:Maar is de kans niet ontzettend groot dat ze dit gewoon herhalen? Té groot? Ik weet het niet hoor, oprechte vraag.
Ik bedoel ik heb ook weleens rot dingen uitgehaald morganlefay, maar dat is toch eigenlijk geen vergelijking. Toen realiseerde je je niet dat zoiets fout kon aflopen. Ik neem aan dat ze wel snapte dat iemand 20 keer steken weleens fout kon gaan aflopen?
Of is dit veel te simpelHet lijkt me gewoon zo gevaarlijk... Een beetje alsof je Michael Meyers van Hallowoon nog maar een kans geeft. Dat is geen kind in de film maar het voelt hetzelfde.
nine1987 schreef:Die mogen van mij een spuitje krijgen.. Een agressieve hond krijgt een spuitje om minder..
En voor de moraalridders die meteen roepen: 'dat kun je niet vergelijken!!' Waarom niet? Een leven is een leven.. Waarom zou het ene waardevoller zijn dan het ander?
Als de ene een spuitje krijgt omdat het een kind doodbijt, dan geef je wat mij betreft die meisjes een spuitje (of een botte bijl, mag van mij ook) omdat ze het nodig vinden een ander te vermoorden.. Dan zijn we daar ook vanaf..
Zoiets krijg je toch nooit meer op een recht spoor.. Kijk naar die moordenaar van dat jongetje james.. Zit intussen aan zijn vierde identiteit en heeft intussen weer de meest zieke dingen uitgehaald.. Nee bedankt.. De wereld os beter af zonder dat volk..
Maar das mijn mening..
nine1987 schreef:Die mogen van mij een spuitje krijgen.. Een agressieve hond krijgt een spuitje om minder..
En voor de moraalridders die meteen roepen: 'dat kun je niet vergelijken!!' Waarom niet? Een leven is een leven.. Waarom zou het ene waardevoller zijn dan het ander?
Als de ene een spuitje krijgt omdat het een kind doodbijt, dan geef je wat mij betreft die meisjes een spuitje (of een botte bijl, mag van mij ook) omdat ze het nodig vinden een ander te vermoorden.. Dan zijn we daar ook vanaf..
Zoiets krijg je toch nooit meer op een recht spoor.. Kijk naar die moordenaar van dat jongetje james.. Zit intussen aan zijn vierde identiteit en heeft intussen weer de meest zieke dingen uitgehaald.. Nee bedankt.. De wereld os beter af zonder dat volk..
Maar das mijn mening..
xSlvna schreef:Ik vraag me gewoon af hoe je zo een zieke mensen een kans kan geven. Je ontneemt anderen een kans en verdient dan zelf wel een, het is gewoon kul. Alsof jij als dader eigenlijk 'toch gewoon alles mag' want je komt toch weer op vrije voeten.
Bizzybijtje schreef:NeverGiveUp schreef:Maar is de kans niet ontzettend groot dat ze dit gewoon herhalen? Té groot? Ik weet het niet hoor, oprechte vraag.
Ik bedoel ik heb ook weleens rot dingen uitgehaald morganlefay, maar dat is toch eigenlijk geen vergelijking. Toen realiseerde je je niet dat zoiets fout kon aflopen. Ik neem aan dat ze wel snapte dat iemand 20 keer steken weleens fout kon gaan aflopen?
Of is dit veel te simpelHet lijkt me gewoon zo gevaarlijk... Een beetje alsof je Michael Meyers van Hallowoon nog maar een kans geeft. Dat is geen kind in de film maar het voelt hetzelfde.
Nou ja ik denk dat ze daar vast uitgebreid onderzoek naar gaan doen.
Selka schreef:Selka schreef:Mary Bell is uiteindelijk ook moeder geworden en heeft zo ver bekend niet meer mensen vermoord.
Ik quote mijzelf even. Deze dame was als kind seriemoordenaar en heeft als volwassene haar leven gebeterd.
Bizzybijtje schreef:nine1987 schreef:Die mogen van mij een spuitje krijgen.. Een agressieve hond krijgt een spuitje om minder..
Maar das mijn mening..
Een hond en een mens zijn ook niet te vergelijkenEen hond reageert instinctief, mensen zijn nog te behandelen door psychiaters.