Nens77 schreef:[/quote][quote="[naam]
Maar daar ga je al ;
Je was al behoorlijk op leeftijd, als dit kindje iets had gemankeerd was de kans aanzienlijk geweest dat er geen kindje meer was gekomen (of vervolgens nog een grotere kans op een ongezond kindje).
Dit was jouw eerste en enige ?
Want ook dat is een heel andere situatie dan wanneer je al de zorg voor ZEVEN andere, gezonde kinderen hebt.
Want die andere zeven kinderen hun leven zal voortaan in het teken staan van hun gehandicapte broertje of zusje.
En dat zeven kinderen hun leven totaal overhoop gehaald moet worden in het teken van 1 ander kind vind ik inderdaad erg egoistisch ja.
Die andere kinderen kiezen er namelijk ook niet voor.
Kinderen die een gehandicapt broertje of zusje hebben het veelal echt zwaar en worden in veel gevallen zelfs 'verwaarloosd' omdat alle aandacht naar een dergelijk hulpbehoevend kind gaat.
Nee, dit is mijn tweede. Mijn eerste heeft diabetes en is autistisch. Weet je hoeveel werk dat is... Voor altijd...
En ik was van de tweede na 5 maanden klussen na stoppen met de pil al zwanger dus ik denk dat als mijn cyclus nu weer op gang gaat komen wanneer ik stop met de borstvoeding ik binnen een paar maanden wel weer zwanger zou kunnen zijn als ik zou willen. Ik kom uit een lang en goed vruchtbare familie.