Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:06

Ja, klopt. Dat is ook echt wat er gezegd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:09

Bizzybijtje schreef:
Nies_ schreef:
Yvank, dat is al meerdere keren aangehaald, maar wordt (zoals altijd) genegeerd.

Ach, dan zou ik toch eens een blik werpen op de site van de PVV zelf. En dat meldpunt Oost-Europeanen was ook verzonnen door de media natuurlijk, dat ik daar nooit eerder achtergekomen ben.

Letterlijk citaal van pvv site

Citaat:
'Daarom moeten we stoppen met de immigratie van mensen uit islamitische landen.
Remigratie is een schone zaak. Dus gooien we criminelen met een niet-Nederlandse
nationaliteit er meteen uit en nemen we afscheid van vreemdelingen die geen baan
hebben: ‘werken of wegwezen’.'

Daar staat nergens alle buitenlanders het land uit..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:09

Geert Wilder is ook niet tegen elke buitenlander. Als je op zijn twitter account kijkt zie je hem zelfs lovende dingen dingen over mensen met een naam die Nederlands aan doet .

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:17

Die jongen is trouwens wel goed met jaartallen. Echt een talent. Misschien moet hij er zijn werk van maken..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:20

Wilders is zelfs getrouwd met een hongaarse als ik het me goed herinner. Dus dat bewijst ook wel dat hij niet tegen alle buitenlanders is.
Het zou wel goed zijn voor zijn imago als hij dat wat duidelijker zou maken..
Maar misschien probeert ie dat ook wel.. ik kijk niet zo veel politiek, en de media vindt die goede uitspraken van Wilders natuurlijk te saai om in het nieuws te laten komen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:56

nogmaals hij bedoeld criminele,

maar ik ben lid van de FB van wilders en dan ben je dus meteen het doelwit van marokkanen die je voor K prutsmuts, dikke tyfus prutsmuts en weet ik veel wat nog uitmaken zonder enige onderbouwing met de mededeling dat ze mijn moeder willen neuken ) kan je nagaan hoe pervers ze zijn, waar val je op := )

voor mij een hele dikke bevestiging waarom ik nu zeker voor PVV ga kiezen, ik koos ze al vanwege meer standpunten die los stonden van het 'marokkaanse feit'
Maar nu heeft dat zich er nogmaals flink aan toegevoegd! Ik had al geen goede ervaring met ze, niet eens op 2 handen te tellen en nu nogmaals dit

ja lekker volkje hoor :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:39

Dan ben ik benieuwd naar de standpunten waar jij het mee eens bent van de PVV. Hieronder volgt een lijstje van het stemgedrag van de PVV-fractie :D van de afgelopen jaren:
Zeker als je voor jeugdzorg en meer politie bent, zou ik nog maar eens goed onderstaand lijstje doornemen.

Voor hen die geen zin hebben het rapport te lezen. Hier een opsomming hoe de PVV heeft gestemd:
S o c i a a l:
- Tegen het opstellen van een armoedebeleid.
- Tegen gelijke rechten op WW en ziektewet voor flexwerkers.
- Voor bezuinigingen op jonggehandicapten en sociale werkplaatsen.
- Voor het afschaffen van de alleenstaandeouderkorting.
- Voor het korten van de huurtoeslag.(kost laagste inkomens 180 euro p/jr)
- Tegen het invoeren van een Balkenendenorm in de cultuursector en in de zorg.
- Voor de belastingvoordelen van het Koningshuis.
- Gezinnen met een maandinkomen vanaf 1.950 euro niet meer in een sociale huurwoning gaan wonen.
- Lonen in de publieke sector worden dit jaar bevroren.
- Publicatie van de koopkracht ontwikkeling vindt de PVV nu niet meer nodig.
Z o r g:
- Voor hogere eigen bijdragen en voor bezuinigingen op het Persoonsgebonden Budget.
- Voor particuliere investeringen en winstuitkeringen in ziekenhuizen.
- Voor betaalde voorrangszorg via zogenaamde SOSartsen.
- Tegen een meer inkomensafhankelijke premie.
- Tegen maatregelen om wachtlijsten in de jeugdzorg te verminderen.
- Tegen het in stand houden van het wettelijk recht op jeugdzorg.
- Voor hogere eigen bijdragen en voor bezuinigingen op de begeleiding van ouderen in de dagopvang met een IQ boven de 70.
- Tegen een passende indicatiestelling voor AWBZ-verzekerden.
V e i l i g h e i d:
- Belofte voor 10.000 extra agenten verbroken. 500 v.u. bestaande formatie naar de dierenpolitie.
- Tegen extra geld voor financiële rechercheurs tbv afpakken crimineel geld.
- Tegen een voorstel om 3.000 extra agenten aan te stellen.
- Voor bezuinigingen op de politieopleiding.
- Tegen vergoeding voor aspirant-agenten (betekent: geen zij-instromers)
- Voor afschaffen van zg. Montfrans-middelen (geld dat gemeenten gebruiken voor hun veiligheidsbeleid).
- Tegen extra aanpak alcoholverslaafden in het verkeer extra.
- Tegen concrete voorstellen om de oververtegenwoordiging van niet-westerse jongeren in de criminaliteit terug te dringen.
- Voor terugdringen van recidive door bezuinigen op reclassering.
- Tegen snelle re-integratie van ex-gedetineerden.
V e r k e e r e n V e r v o e r:
- Voor betaalde elitetolrijbanen, waarop mensen met geld de files kunnen passeren.
- Tegen tegen mobiliteitsmanagement voor werkgevers en werknemers.
- Tegen tegen geld voor sneller onderhoud van bestaande wegen.
- Tegen maximale sluitingstijden van spoorwegovergangen.
- Tegen het weersbestendig maken van de spoorwegen.
- Voor snellere prijsstijging voor een trein- of buskaartje t.o.v. de kosten voor een auto.
- Tegen een voorstel om het tekort aan fietsenstallingen bij stations op te lossen.
- Tegen een minimumvoorzieningenniveau voor OV in het landelijke gebied.
- Tegen het verbeteren van de verkeersleiding bij Prorail.
- Tegen een inventarisatie van knelpunten op het spoor.
- Tegen een onafhankelijke klachteninstelling voor het openbaar vervoer.
- Tegen verbeteren van reisinformatie en communicatie met reizigers.
- Maatregelen tegen autorijdende alcoholisten mogen uitblijven.
- Voor afschaffen van mobiele snelheidsmetingen op de snelwegen.
D i e r e n M i l i e u:
- Tegen het onder water zetten van vruchtbare landbouwgrond, dus geen verdieping van de Westerschelde.
- Tegen betere controle op de intensieve veehouderij.
- Tegen een voorstel om de dierenwelzijnsregels aan te scherpen.
- Tegen plannen om gaandeweg een einde te maken aan de bio-industrie.
- Tegen een verkoopverbod voor de bedreigde blauwvintonijn.
- Tegen het in stand houden van het systeem van dierenrechten na 2015.
- Voor de plezierjacht op wilde zwijnen op de Kroondomeinen.
- Tegen een vergunningenstop voor megastallen.
- Tegen het voorstel om vervuilende bedrijven te laten meebetalen aan het opruimen van dioxine in onze rivierbodems.
- Tegen een actieplan om zwerfafval aan te pakken.
- Tegen gesprekken met België om te voorkomen dat de Westerschelde
verder zou moeten worden uitgediept.
- Tegen het voorstel om meer openbaarheid te geven over de plannen
voor nieuwe kerncentrales.
- Voor de bouw van nieuwe kolencentrales.
D e m o c r a t i e i n N e d e r l a n d:
- Geen subsidies aan politieke partijen.
- Tegen de verbetering van de informatievoorziening van de regering aan de
Kamer over Europese besluitvorming en de invloed van Nederland daarop.
- Tegen een nieuwe wet die de financiering van politieke partijen inzichtelijker moet maken.
- Tegen openbaarmaking van de zakelijke belangen van ministers en hoe zij me die belangen zijn omgegaan.
- Verzet zich ook niet tegen de groeiende Europese bemoeienis met
onze woningcorporaties.
- Voor meer invloed van ‘Brussel’ op de Nederlandse begroting.
- Tegen een onderzoek naar de invloed van de manier van financieren van de rechterlijke macht op de kwaliteit van de vonnissen.

Tegenover een aantal successen, zoals het ontslagrecht en extra zorg voor ouderen - ook wel ‘de
SP-elementen van het regeringsprogramma’ genoemd - staan heel veel voorbeelden van stemgedrag van de PVV dat haaks staat op haar verkiezingsprogramma.

De PVV zit aan de knoppen, maar laat de buschauffeurs in de steek. En dat geldt voor veel meer
mensen die bij de vorige verkiezingen vertrouwden op de sociale beloften van Geert Wilders: huurders, mensen met een handicap, politieagenten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:29

Waar heb je die lijst gevonden? Volgens mij klopt die toch niet helemaal. Als ik het me goed herinner zijn er toch op een aantal zaken anders gestemd, of waren ze iig anders verwoord.
Ze willen volgens mij vooral bezuinigen op onnodige uitgaven.. dus, een heel overdreven voorbeeld; als dat weerbestendiger maken van de treinrails inhoudt dat er door heel nl nieuwe rails moeten worden gelegd wat miljoenen kost, daar zou ik ook niet blij mee zijn als belastingbetaler die nooit met de trein gaat.
Volgens mij is de pvv juist erg voor dierenwelzijn en het alarmnummer 144 bestaat bv dankzij de pvv.
Verder vind ik dat mensen best eens wat zelfstandiger mogen worden. Iedereen krijgt maar vanalles van de staat, subsidie hier, toeslag daar.. dat kan gewoon niet goed gaan. Nederland is eigenlijk al lang failliet als ze geen geld zouden lenen.. we hebben bijna 500 miljard schuld!! Niet dat de pvv alles goed geregeld zou hebben.. maar je kan nu eenmaal geen geld blijven uitgeven wat je niet hebt. En toch lukt het ze allemaal om elk jaar weer meer schuld op te bouwen..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:51

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:59

Aha, vandaar :D SP zet het natuurlijk het liefst allemaal een beetje in eigen woorden waar het net nog wat beter uitkomt voor hun en wat slechten voor de pvv :Y)
Maar wel interessant ja, ga ik eens doorlezen :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:02

Nah, ook de SP ontkomt er niet aan de waarheid te spreken, aangezien dit lijstje gewoon uit feiten bestaat die je na kunt zoeken. Zou heel slechte reclame zijn als ze daarover gingen liegen. :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:18

De sp is ook niet vies van liegen volgens mij :Y) maar dat kunnen ze allemaal als de beste natuurlijk.. Anders moet je de politiek niet in gaan haha

Maar deze zin bv: - Tegen het in stand houden van het systeem van dierenrechten na 2015.
Ze zijn zelf met de dierenpolitie gekomen, het nummer 144 is ook een idee van de pvv. Dus ik denk dat zij niet tegen dierenrechten hebben gestemd, maar vóór het wijzigen van het huidige systeem. De sp wil het natuurlijk heel negatief laten uitkomen wat de pvv gestemd heeft, dat zou ik ook proberen als ik in de sp zat.. het zijn natuurlijk grote concurrenten, heel veel zwevende kiezers twijfelden tussen sp en pvv, dus proberen ze op zo'n manier de kiezers over te halen.
Een flink aantal punten klinken mij niet bekend in de oren, en ik ben geen grote fan van politiek maar heb het wel redelijk gevolgd allemaal.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:21

Als het goed is kun je dat gewoon opzoeken, welke partijen voor en tegen dat wetsvoorstel hebben gestemd. Dat is heus niet alleen door de SP bijgehouden.

Zie: https://www.partijvoordedieren.nl/tweed ... ies/i/1022

PVV stemde dus inderdaad TEGEN het instandhouden van dat systeem.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:28

8nnemiek schreef:
Aha, vandaar :D SP zet het natuurlijk het liefst allemaal een beetje in eigen woorden waar het net nog wat beter uitkomt voor hun en wat slechten voor de pvv :Y)

Ik heb niet alles gecontroleerd, maar be my quest. ;) Dit onderzoek is door het wetenschappelijk bureau van de SP uitgevoerd, maar ook wetenschappers frauderen weten we, maar zoals al door Blue Eyes werd aangekaart, je kan alle moties en stemmingen terugzoeken. Google is you're best friend :D

Ik haalde dit lijstje aan, omdat mensen vaak aangeven niet op de PVV te stemmen inzake de Marokkanenhaat van GW, maar uit onvrede met de huidige regering of het beleid van de laatste jaren.
Nu kan je eens teruglezen of PVV de beloftes waarmaakt. Als je bezuinigt op GGZ en op Politie, dan lijkt het mij logisch, dat (het gevoel van) veiligheid op straat minder wordt.
En zo kan je nog van alles uitzoeken. :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 00:04

Mwao... Al zouden ze verder de "allerbeste" zijn zou ik er nog niet op stemmen. De hele partij bestaat uit loyaliteit aan geert wilders. Was nog iets interessants laatst over op tv. Vergelijken met Hitler is fout maar om nou te zeggen dat hij macht totaal onbelangrijk is, is ook liegen.

Nee vind Rutte nog altijd het beste van allemaal..
Nou ben ik er ook achter gekomen dat ik een vvd-liefdes baby ben laatst maar dat terzijde :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:37

Electra63 schreef:
8nnemiek schreef:

Ik heb niet alles gecontroleerd, maar be my quest. ;) Dit onderzoek is door het wetenschappelijk bureau van de SP uitgevoerd, maar ook wetenschappers frauderen weten we, maar zoals al door Blue Eyes werd aangekaart, je kan alle moties en stemmingen terugzoeken. Google is you're best friend :D

Ik haalde dit lijstje aan, omdat mensen vaak aangeven niet op de PVV te stemmen inzake de Marokkanenhaat van GW, maar uit onvrede met de huidige regering of het beleid van de laatste jaren.
Nu kan je eens teruglezen of PVV de beloftes waarmaakt. Als je bezuinigt op GGZ en op Politie, dan lijkt het mij logisch, dat (het gevoel van) veiligheid op straat minder wordt.
En zo kan je nog van alles uitzoeken. :D

Want de politie doet ook zoveel …. :=
(waar pvv ook meer blauw op straat wil)
maar goed dat is weer een andere discussie :Y)

maargoed waar ik voor kies, speciaal voor electra63 :
* uit de eu!
* lagere btw en vermindering op belasting , lagere benzineprijzen
*afwijzing massa immigratie
* 10 jaar in NL werken voor recht op sociale voorzieningen
* zwaardere straffen bij delicten
* geen praat politie maar actiepolitie (zou eens tijd worden!)
*remigratie van criminelen alochtonen
*werken of wegwezen beleid
* behoud verzorgingshuizen
* meer kleinere (ambachts) scholen
*stoppen met kunstsubsidies (dikke !!! uit mijn keuze, want als ik iets waardeloos vindt := )
*wettelijk verbieden van ritueel slachten
*schrappen van extra huursverhogingen
* betere infrastructuur

dus ja , dat is mijn keuze :j

Danique_G schreef:
Mwao... Al zouden ze verder de "allerbeste" zijn zou ik er nog niet op stemmen. De hele partij bestaat uit loyaliteit aan geert wilders. Was nog iets interessants laatst over op tv. Vergelijken met Hitler is fout maar om nou te zeggen dat hij macht totaal onbelangrijk is, is ook liegen.

Nee vind Rutte nog altijd het beste van allemaal..
Nou ben ik er ook achter gekomen dat ik een vvd-liefdes baby ben laatst maar dat terzijde :')

je bent de eerste van wie ik t lees

naar mijn weten, heeft hij ons tot nu toe alleen maar naar de kl*te geholpen :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:56

Er is geen grotere leugenaar dan dhr Rutte himself.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:48

Ik geef je geen ongelijk, maar kan nou niet zeggen dat een pechtold of een samson veel beter is :')

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:48

Het zijn allemaal een stelletje pathologische leugenaars en volleerde draaikonten.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:49

Zou er eigenlijk al iemand aangifte hebben gedaan tegen Thijs Romer en zijn net zo zieke tweets?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 15:00

Schijnt een quote te zijn uit een film. Niet dat ik het dan goedkeur, maar plaatst e.e.a. wel in een ander licht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 20:34

Ojajoh schreef:

* uit de eu!

*stoppen met kunstsubsidies (dikke !!! uit mijn keuze, want als ik iets waardeloos vindt := )
* betere infrastructuur

Oke! Ik heb onderstreept waarvan ik niet helemaal begrijp hoe je dat uitgevoerd wil zien. DAT is namelijk wat mij zo stoort aan de PVV. Alles roepen wat de bevolking roept, maar geen onderbouwing HOE het opgelost moet worden zonder dat het land er (financiële) schade van krijgt.

En wat die "zwaardere straffen" betreft... De straffen in NL zijn echt zo licht niet hoor :n Dat is voornamelijk een beeld wat door de media geschetst wordt. Zo denkt 90% van het land dat levenslang niet bestaat in Nederland, terwijl dat toch echt wel uitgevoerd wordt. Je ziet het alleen niet op het nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:34

Ik hoop dat dit gebeuren allemaal snel achter de rug is, niet dat er niks aan het "Marokkanen probleem" zoals gezegd wordt, (ik denk dat je beter "Jongeren probleem" kunt zeggen) moet worden gedaan, Geert wilders af wordt gezet en er een slimmer persoon op deze positie wordt gezet.
Ja, met sommige punten ben ik met hem eens:
- Geen moskee's, hallal huizen zodra er geen geld is voor onderwijs, zorg ect.
- Criminelen harder aan pakken.

Maar met zijn ideeën, uitspraken gaat hij veelte ver en kwetst hij mensen.
Al, zijn er nu een hoop criminele Marokkanen die nu ook gigantisch tegen geert wilders demonstreren, maar ondertussen wel bevestigen waarom geert wilders dit doet.
Ik vindt dat je dan eerst eens bij jezelf na moet gaan, dat je wel degelijk een gevaar voor de samenleving bent.
Maar dit neemt natuurlijk niet af dat dit vreselijk is voor de goede buitenlander, met geen criminele achtergrond, die werken of naar school gaan. Ik hoop dat geert wilders in ziet dat hij mensen kwetst.

Hozny heeft een goed liedje gemaakt, maar een verkeerde clip.
Zo bevestigd hij wat Geert Wilders over de islam zegt, en gaan geert wilders en zijn aanhangers alleen maar harder schreeuwen. En wordt alleen nog maar meer haat verzaaid, aan beide kanten.

http://www.youtube.com/watch?v=yro_l3cLbCo
Hier in zegt hij "Wij worden zo wel vaker in media gezet, dus ga ik zo in de media"
Maar nu bevestig toch wat je er over je gezegd wordt? Ja het klopt dit komt harder aan trekt de media, maar wel verkeerde media.
Ook een uitspraak: "Als hij vindt dat hij bedreigt is, wat helemaal niet de bedoeling is."
Look a like wilders word op zijn knieeën gedrukt en krijgt twee pistolen tegen zijn hoofd.
Wat moet je daar anders vinden?
Ik vindt het best kinderlijk gedrag wat ze doen, Hozny kon beter een video maken waarin hij de islaam op een positieve manier neer ze.

Ik hoop dat dit snel achter de rug is, Geert Wilders afgezet, harde maatregelen voor criminele jongeren. Geld in de juiste dingen stoppen, (Onderwijs, zorg ect)

Maar Hozny is wel een goed en leuke rapper! :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:46

Bizzybijtje schreef:
Ojajoh schreef:

* uit de eu!

* betere infrastructuur

Oke! Ik heb onderstreept waarvan ik niet helemaal begrijp hoe je dat uitgevoerd wil zien. DAT is namelijk wat mij zo stoort aan de PVV. Alles roepen wat de bevolking roept, maar geen onderbouwing HOE het opgelost moet worden zonder dat het land er (financiële) schade van krijgt.

En wat die "zwaardere straffen" betreft... De straffen in NL zijn echt zo licht niet hoor :n Dat is voornamelijk een beeld wat door de media geschetst wordt. Zo denkt 90% van het land dat levenslang niet bestaat in Nederland, terwijl dat toch echt wel uitgevoerd wordt. Je ziet het alleen niet op het nieuws.

Nou ik denk dat het zeker wel haalbaar is :j :j
andere landen hebben niet zulke achterlijke benzine prijzen als die van ons
onze gevangenissen zijn een luxe vakantie oord die veel geld kosten, dat kan mooi gebruikt worden voor uitzetting!
hier krijg je niks bij diefstal, in een ander land wordt je hand eraf gehakt! Kan dus best wel wat strenger! nou zeg ik niet dat ze hier de handen eraf moeten hakken maar de straffen zijn te mild
ik bedoel, wat is nou 9 jaar voor een moord????? Maar als je (ik wens het je niet toe) ooit eens slachtoffer wordt, dan denk je er meteen heel anders over!
10 jaar werken voor sociale voorzieningen? Canada laat je ook niet zomaar toe en krijg je uitkering en kost en inwoning, dus ja het is mogelijk
en schrappen van huursverhoging kan wel degelijk! de prijzen zijn volgens mij nog nooit zo achterlijk geweest!
ik heb mazzel alweer een poosje in deze woning te zitten dus ik zit nog net onder die grens van 685,-
Mijn buren daarintegen betalen 850,- voor dit kleine schijthok waar nog niet een tuin of wat ook bij zit aangezien je in een flat kachelt
En er wordt geen onderhoud gepleegd maar wel service kosten betalen? Dat kan dus wel degelijk anders!

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:54

Je krijgt nooit 9 jaar voor MOORD, maar dat ter zijde.
Het gaat nooit zo zijn dat iedereen tevreden is over de regering. Maakt verder ook niet uit.
Maar 'allochtonen' met een Nederlands paspoort, zijn ook gewoon NEDERLANDER.
Ik vind dat het klaar moet zijn met dat onderscheid maken.
Heb je gister op BNN 'het grote racisme experiment' gekeken?
Dat is een echte eyeopener..