Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Nies_ schreef:Yvank, dat is al meerdere keren aangehaald, maar wordt (zoals altijd) genegeerd.
Ach, dan zou ik toch eens een blik werpen op de site van de PVV zelf. En dat meldpunt Oost-Europeanen was ook verzonnen door de media natuurlijk, dat ik daar nooit eerder achtergekomen ben.
Citaat:'Daarom moeten we stoppen met de immigratie van mensen uit islamitische landen.
Remigratie is een schone zaak. Dus gooien we criminelen met een niet-Nederlandse
nationaliteit er meteen uit en nemen we afscheid van vreemdelingen die geen baan
hebben: ‘werken of wegwezen’.'
8nnemiek schreef:Aha, vandaarSP zet het natuurlijk het liefst allemaal een beetje in eigen woorden waar het net nog wat beter uitkomt voor hun en wat slechten voor de pvv
![]()
Maar wel interessant ja, ga ik eens doorlezen
Electra63 schreef:8nnemiek schreef:Aha, vandaarSP zet het natuurlijk het liefst allemaal een beetje in eigen woorden waar het net nog wat beter uitkomt voor hun en wat slechten voor de pvv
![]()
Maar wel interessant ja, ga ik eens doorlezen
Ik heb niet alles gecontroleerd, maar be my quest.Dit onderzoek is door het wetenschappelijk bureau van de SP uitgevoerd, maar ook wetenschappers frauderen weten we, maar zoals al door Blue Eyes werd aangekaart, je kan alle moties en stemmingen terugzoeken. Google is you're best friend
![]()
Ik haalde dit lijstje aan, omdat mensen vaak aangeven niet op de PVV te stemmen inzake de Marokkanenhaat van GW, maar uit onvrede met de huidige regering of het beleid van de laatste jaren.
Nu kan je eens teruglezen of PVV de beloftes waarmaakt. Als je bezuinigt op GGZ en op Politie, dan lijkt het mij logisch, dat (het gevoel van) veiligheid op straat minder wordt.
En zo kan je nog van alles uitzoeken.
Danique_G schreef:Mwao... Al zouden ze verder de "allerbeste" zijn zou ik er nog niet op stemmen. De hele partij bestaat uit loyaliteit aan geert wilders. Was nog iets interessants laatst over op tv. Vergelijken met Hitler is fout maar om nou te zeggen dat hij macht totaal onbelangrijk is, is ook liegen.
Nee vind Rutte nog altijd het beste van allemaal..
Nou ben ik er ook achter gekomen dat ik een vvd-liefdes baby ben laatst maar dat terzijde
Ojajoh schreef:Want de politie doet ook zoveel ….
(waar pvv ook meer blauw op straat wil)
maar goed dat is weer een andere discussie
maargoed waar ik voor kies, speciaal voor electra63 :
* uit de eu!
* lagere btw en vermindering op belasting , lagere benzineprijzen
*afwijzing massa immigratie
* 10 jaar in NL werken voor recht op sociale voorzieningen
* zwaardere straffen bij delicten
* geen praat politie maar actiepolitie (zou eens tijd worden!)
*remigratie van criminelen alochtonen
*werken of wegwezen beleid
* behoud verzorgingshuizen
* meer kleinere (ambachts) scholen
*stoppen met kunstsubsidies (dikke !!! uit mijn keuze, want als ik iets waardeloos vindt)
*wettelijk verbieden van ritueel slachten
*schrappen van extra huursverhogingen
* betere infrastructuur
dus ja , dat is mijn keuze
Bizzybijtje schreef:Ojajoh schreef:Want de politie doet ook zoveel ….
(waar pvv ook meer blauw op straat wil)
maar goed dat is weer een andere discussie
maargoed waar ik voor kies, speciaal voor electra63 :
* uit de eu!
* lagere btw en vermindering op belasting , lagere benzineprijzen
*afwijzing massa immigratie
* 10 jaar in NL werken voor recht op sociale voorzieningen
* zwaardere straffen bij delicten
* geen praat politie maar actiepolitie (zou eens tijd worden!)
*remigratie van criminelen alochtonen
*werken of wegwezen beleid
* behoud verzorgingshuizen
* meer kleinere (ambachts) scholen
*stoppen met kunstsubsidies (dikke !!! uit mijn keuze, want als ik iets waardeloos vindt)
*wettelijk verbieden van ritueel slachten
*schrappen van extra huursverhogingen
* betere infrastructuur
dus ja , dat is mijn keuze
Oke! Ik heb onderstreept waarvan ik niet helemaal begrijp hoe je dat uitgevoerd wil zien. DAT is namelijk wat mij zo stoort aan de PVV. Alles roepen wat de bevolking roept, maar geen onderbouwing HOE het opgelost moet worden zonder dat het land er (financiële) schade van krijgt.
En wat die "zwaardere straffen" betreft... De straffen in NL zijn echt zo licht niet hoorDat is voornamelijk een beeld wat door de media geschetst wordt. Zo denkt 90% van het land dat levenslang niet bestaat in Nederland, terwijl dat toch echt wel uitgevoerd wordt. Je ziet het alleen niet op het nieuws.