Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:06

Nanno_123 schreef:
ik hoorde zoiets.. kan ook niet waar zijn hoor!
Universiteit en hogeschool worden natuurlijk wel door mensen uit het hele land bezocht niet alleen vanuit de buurt dus misschien daarom?

Zover ik weet is de Hogeschool Leiden open (onderwijs gaat gewoon door) maar zijn wel alle toetsen/examens en diploma uitreikingen verplaatst :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:16

Joepie ik mag morgen tot dinsdag werken. Wat een feest -O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:36

Indrukwekkend die fotos. Had ook niet verwacht dat het zo erg afgesloten zou zijn. Wat als er iets gebeurd waardoor mensen juist massaal uit die stad weg moeten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:47

moonsparkle schreef:
Indrukwekkend die fotos. Had ook niet verwacht dat het zo erg afgesloten zou zijn. Wat als er iets gebeurd waardoor mensen juist massaal uit die stad weg moeten.

Het is alleen het directe gebied er omheen dat zo extreem afgezet is en daar zullen de hele dag bewakers omheen staan schat ik. Dan zijn barricades zo neergehaald, alles is mobiel (verhogingen uit de weg die kunnen zakken, spoorbomen enz) zodat de weg wel toegankelijk is.
Aan de andere kant, den haag zal zo ongelooflijk vast komen te staan dat als er iets gebeurt je volgens mij het beste uit kan stappen en kan gaan rennen,...

zodiacje

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:07

Tja dat vermiste vliegtuig is nog steeds niet gevonden... staat ergens te wachten om maandag neer te kunnen storten op het world forum. Dan maar hopen dat daar geen nucleaire troep in zit want dan branden mn wangen weg :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:21

Daar wordt inderdaad wel over gespeculeerd, persoonlijk geloof ik er niet zoveel van. Maar als het zo is, laat ze dan vlak bij mijn huis neerstorten en niet er op, ik heb een terrorisme clausule. Dan zit ik zonder huis en krijg nog geen geld ook niet :evaw:

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:36

_O-
Ach als ze dat ding eerst volladen met nucleair afval dan gloei je nog zo lang na dat je het ook zonder dak boven je hoofd wel warm hebt ;)

mijn plan is om obama te redden, dan maken ze vast een film over me :D
Ben al druk aan het denken wie me mag spelen in de film. Scarlett johansson ofzo lijkt vast wel :=

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:38

Rond Huis ter Duin (Noordwijk) staat nu ook een heel hekwerk. Op de boulevard Noordwijk staat ook een heel hekwerk met een vergelijkbare afzetting met van die zwarte blokken als hier eerder geplaatst :-) Dit bij de Hotels van Oranje.

Vlak bij de N206 is een heel legerkampementje geplaatst en in de duinen bij Noordwijk op een parkeerplaats staat een raketinstallatie.

Wij zitten hier al de nodige grappen er over te maken. Van 'is er nog wel geschoold militair personeel om die installatie te bemannen' tot 'het is bijna aandoenlijk, Captain Mannering -achtig'.

Maar goed, flink last zullen we er wel van gaan krijgen. Ik ga maandag van Noordwijk naar Amsterdam. Er heen zal nog wel lukken, maar terug komen := Tandenborstel maar mee, dan kan ik altijd nog blijven logeren ergens :') :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:46

zodiacje schreef:
_O-
Ach als ze dat ding eerst volladen met nucleair afval dan gloei je nog zo lang na dat je het ook zonder dak boven je hoofd wel warm hebt ;)

mijn plan is om obama te redden, dan maken ze vast een film over me :D
Ben al druk aan het denken wie me mag spelen in de film. Scarlett johansson ofzo lijkt vast wel :=

Ik ben niet thuis die dagen, dus vrees dat ik dat dak wel kan waarderen :p

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 01:28

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 02:39

Ik moet maandag naar de ambassade van Zuid Afrika ivm een visum aanvraag. Iemand enig idee of ik daar gewoon kan komen? Heb al even wat gegoogled maar het lijkt erop dat het te doen zou moeten zijn?
Hij zit aan de Wassenaarseweg. Als ik kon wachten zou ik het doen, maar het kan echt niet wachten helaas.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:27

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, wassenaarseaweg zot dicht bij de ellende, dus ik zou het even goed nakijken...

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:34

Was ik al een beetje bang voor, thanks! Ik kom met het OV vanuit Amsterdam.

Sammy2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:36

Moet van Katwijk naar Noordwijkerhout, werk op een KDC, ben benieuwd wat we uiteindelijk kunnen verwachten en hoop niet dat de kinderen erg lang in de bus zitten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:42

Babel schreef:

Met het ov kom je er wel, maar ik zou wel extra reistijd incalculeren.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:37

Ik vind dit echt te ver gaan. Waar zijn we in vredesnaam mee bezig. De vrijheid van het Nederlandse volk wordt op dit moment zo belachelijk in geperkt. Hebben wij hier ooit een stem in gehad?!
Je mag hier verdorie niet eens in het park meer een foto van je hondje maken. Er zijn sportverenigingen die maandag dicht moeten omdat ze materiaal gebruiken wat "gevaarlijk" kan zijn. Ik vind het schandalig!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:39

Tazzey schreef:
Ik vind dit echt te ver gaan. Waar zijn we in vredesnaam mee bezig. De vrijheid van het Nederlandse volk wordt op dit moment zo belachelijk in geperkt. Hebben wij hier ooit een stem in gehad?!
Je mag hier verdorie niet eens in het park meer een foto van je hondje maken. Er zijn sportverenigingen die maandag dicht moeten omdat ze materiaal gebruiken wat "gevaarlijk" kan zijn. Ik vind het schandalig!

OMG dat gaat idd te ver
waarom mag je geen foto maken?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:40

Omdat wij in het gebied wonen van de landingsbanen en mijn huis en dus het park liggen direct onder de aanvlieg route.
Je mag hier de komende dagen zelfs geen helm dragen. Hoe moet je in vredesnaam op je motor of brommer de wijk uit? Duwen is geen optie want die wijk is fors groot.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:41

Tazzey schreef:
Omdat wij in het gebied wonen van de landingsbanen en mijn huis en dus het park liggen direct onder de aanvlieg route.
Je mag hier de komende dagen zelfs geen helm dragen. Hoe moet je in vredesnaam op je motor of brommer de wijk uit? Duwen is geen optie want die wijk is fors groot.

Ik gok niet dat er op dit soort momenten een probleem word gemaakt als je je helm even aan het stuur hangt en buiten de wijk pas op zet :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:43

Nee, dat is niet de bedoeling. Mijn schoonzusje heeft een bevriende agent om uitleg gevraagd en het antwoord was heel simpel "dan ga je maar niet op de motor want met of zonder helm je hebt hoe dan ook een probleem" En daar kun je het mee doen. :r

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:49

secricible schreef:
Babel schreef:

Met het ov kom je er wel, maar ik zou wel extra reistijd incalculeren.

Thanks again, ga ik zeker doen, fijn dat jullie even meedenken :)

Wat betreft de discussie, ja het gaat heel ver. Maar stel dat dit fout gaat en er komt een aanslag, dan zijn de gevolgen niet te overzien.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:51

Het gaat nu echt veel te ver....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:58

Ik vraag mij alleen af welk gevolg het heeft als je je helm opdoet. Als het slechts een boete zou zijn (hangt van t bedrag af uiteraard) zou ik m gewoon opdoen. Als je motor nou je enige vervoersmiddel is?

enidan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 12:58

Ik heb maandag en dinsdag toetsvrij van school (zit midden in SE week) doordat de school moeilijk te bereiken is dan. No problem :D

Ik vind het wel belachelijk dat die top in dit kleine landje gehouden moet worden. Zoveel mensen ondervinden overlast hieraan...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:04

friendly schreef:
Ik vraag mij alleen af welk gevolg het heeft als je je helm opdoet. Als het slechts een boete zou zijn (hangt van t bedrag af uiteraard) zou ik m gewoon opdoen. Als je motor nou je enige vervoersmiddel is?

Ik heb ergens gehoord €700 boete. Maar hoe dan ook vind ik het allemaal echt te zot voor woorden.