Second love

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:28

Lara_Silver schreef:
Super spannend heeft niet persé iets met seks te maken, erg bijzonder dat jij dit direct wel zo ziet. Er zij nog meer dan genoeg vlakken waarop je een spannende vrouw kunt zijn. Vervolgens heb ik wel degelijk goed gelezen maar zie ik nog steeds niet in waarom de site schuldig is. Meneer was niet gelukkig thuis en vond buitenshuis iets wat hem wel beviel, daar heeft die site niets mee te maken. Hij had ook in de eerste de beste bar over vrouwelijk schoon kunnen vallen en met diegene vetrekken. Begrijp me niet verkeerd, die kerel heeft een rotsteek geleverd, maar de fout ligt bij hem en niet bij de site. Idd dat magnetron verhaal, geweldige vergelijking maakte de desbetreffende bokker.

Ik zal wel een saaie doos zijn maar wat versta jij dan onder super spannend wat niets te maken heeft met seks? Erg bijzonder dat ik super spannend met seks verwar? Vaak gaat het in een relatie waar de man verveeld raakt het wel zeker om de seks, vandaar dat ik de link leg.

Volgens mij heb jij maar half gelezen. Ze zegt in de brief dat haar man zelf gezegd heeft dat hij zo niet op een vrouw zou durven afstappen, dus de eerste beste bar zal hij niet komen. Ook wijst ze de site niet als enige schuldige aan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:38

Amandavd schreef:
Lara_Silver schreef:
Super spannend heeft niet persé iets met seks te maken, erg bijzonder dat jij dit direct wel zo ziet. Er zij nog meer dan genoeg vlakken waarop je een spannende vrouw kunt zijn. Vervolgens heb ik wel degelijk goed gelezen maar zie ik nog steeds niet in waarom de site schuldig is. Meneer was niet gelukkig thuis en vond buitenshuis iets wat hem wel beviel, daar heeft die site niets mee te maken. Hij had ook in de eerste de beste bar over vrouwelijk schoon kunnen vallen en met diegene vetrekken. Begrijp me niet verkeerd, die kerel heeft een rotsteek geleverd, maar de fout ligt bij hem en niet bij de site. Idd dat magnetron verhaal, geweldige vergelijking maakte de desbetreffende bokker.

Ik zal wel een saaie doos zijn maar wat versta jij dan onder super spannend wat niets te maken heeft met seks? Erg bijzonder dat ik super spannend met seks verwar? Vaak gaat het in een relatie waar de man verveeld raakt het wel zeker om de seks, vandaar dat ik de link leg.

Volgens mij heb jij maar half gelezen. Ze zegt in de brief dat haar man zelf gezegd heeft dat hij zo niet op een vrouw zou durven afstappen, dus de eerste beste bar zal hij niet komen. Ook wijst ze de site niet als enige schuldige aan.

Gelukkig bestaan er ook nog andere datingsites :D

Ach, zoals ik het lees was die vent gewoon een eikel. En blijkbaar kon hij zichzelf niet zijn bij zijn vrouw, dan had hij het haar wel verteld.
En die man komt er ook wel achter dat die nieuwe relatie geen stand houdt, tenslotte doet minder dan 10% van alle "vreemdgaan-relaties" dat. En die andere vrouw wordt ook ongesteld en zeurt ook vermoed ik, misschien dat hij dan op zijn blote knietjes terug komt gekropen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:48

Amandavd schreef:

Ik zeg niet dat je een saaie doos bent, maar spannend hoeft echt niet alleen maar met seks te maken te hebben.

Ik vind het een beetje naief om die bewuste brief van deze mevrouw voor "waar" aan te nemen. Misschien weet ze helemaal niet wat haar man wel of niet durft????
Magrathea schreef:
Ach, zoals ik het lees was die vent gewoon een eikel. En blijkbaar kon hij zichzelf niet zijn bij zijn vrouw, dan had hij het haar wel verteld.
En die man komt er ook wel achter dat die nieuwe relatie geen stand houdt, tenslotte doet minder dan 10% van alle "vreemdgaan-relaties" dat.

Precies!

En nogmaals, ik vind dit zeker niet de schuld of medeschuld van Second Love. Kom op zeg, overal op internet en waar je maar wilt is er van alles te vinden over seks. Alleen omdat op deze site het woord huwelijk genoemd wordt, is het in ene verwerpelijk?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:50

[***] schreef:
Amandavd schreef:

Ik zeg niet dat je een saaie doos bent, maar spannend hoeft echt niet alleen maar met seks te maken te hebben.

Ik vind het een beetje naief om die bewuste brief van deze mevrouw voor "waar" aan te nemen. Misschien weet ze helemaal niet wat haar man wel of niet durft????
Magrathea schreef:
En die man komt er ook wel achter dat die nieuwe relatie geen stand houdt, tenslotte doet minder dan 10% van alle "vreemdgaan-relaties" dat.

Precies!

En nogmaals, ik vind dit zeker niet de schuld of medeschuld van Second Love. Kom op zeg, overal op internet en waar je maar wilt is er van alles te vinden over seks. Alleen omdat op deze site het woord huwelijk genoemd wordt, is het in ene verwerpelijk?

Ik wacht nog steeds op de uitleg/definitie van spannend dan. Bovendien schrijft zij dat haar man dat zelf gezegd heeft. Kan natuurlijk een leugen zijn maar zo kunnen we alles wel met drie zoutvaten nemen.

Je snapt blijkbaar niet zo goed wat mensen zoals o.a. ik proberen uit te leggen wat betreft de site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:56

Amandavd schreef:
Je snapt blijkbaar niet zo goed wat mensen zoals o.a. ik proberen uit te leggen wat betreft de site.

Of jij begrijpt niet wat ik probeer uit te leggen over deze site. En het gaat in deze niet over wat de site "is", maar over jouw en mijn mening over deze site.

En ja, dat zij schrijft dat haar man dat zelf gezegd heeft, begrijp ik. Maar haar man gaat vreemd en blijkt dus een leugenaar, hoeveel moet je dan geloven van deze man???? Heeft niets met een korreltje zout te maken, maar met logisch nadenken. Dat deze vrouw verdrietig en gekwetst is, mag duidelijk zijn en daar heeft ze ook alle recht toe, maar dat is niet de (mede)schuld van Second Love.

Oke, spannend. Je kunt er voor willen zorgen, dat je er netjes en verzorgd uitziet, een stiekem etentje organiseren voor je man, mooi ondergoed dragen, als je samen uit bent af en toe aan je man laten blijken dat hij toch echt de "ware" voor je is, als in knipoogje, stiekem aanraken, glimlachen, opmerking maken die alleen hij begrijpt. Het kan overigens ook best spannend zijn om eens een knallende ruzie te hebben, zorgen dat je een klein beetje onvoorspelbaar bent voor je man enz enz. Ik schrijf man, maar dat is in mijn persoonlijke geval. Moet eigenlijk partner staan.
Dit is natuurlijk niet de definitie van spannend zoals het in het woordenboek staat, maar het gaat er hier even om, hoe je spannend kunt zijn zonder seks. Snap je het?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:00

[***] schreef:
Amandavd schreef:

Of jij begrijpt niet wat ik probeer uit te leggen over deze site. En het gaat in deze niet over wat de site "is", maar over jouw en mijn mening over deze site.

En ja, dat zij schrijft dat haar man dat zelf gezegd heeft, begrijp ik. Maar haar man gaat vreemd en blijkt dus een leugenaar, hoeveel moet je dan geloven van deze man???? Heeft niets met een korreltje zout te maken, maar met logisch nadenken. Dat deze vrouw verdrietig en gekwetst is, mag duidelijk zijn en daar heeft ze ook alle recht toe, maar dat is niet de (mede)schuld van Second Love.

Oke, spannend. Je kunt er voor willen zorgen, dat je er netjes en verzorgd uitziet, een stiekem etentje organiseren voor je man, mooi ondergoed dragen, als je samen uit bent af en toe aan je man laten blijken dat hij toch echt de "ware" voor je is, als in knipoogje, stiekem aanraken, glimlachen, opmerking maken die alleen hij begrijpt. Het kan overigens ook best spannend zijn om eens een knallende ruzie te hebben, zorgen dat je een klein beetje onvoorspelbaar bent voor je man enz enz. Ik schrijf man, maar dat is in mijn persoonlijke geval. Moet eigenlijk partner staan.
Dit is natuurlijk niet de definitie van spannend zoals het in het woordenboek staat, maar het gaat er hier even om, hoe je spannend kunt zijn zonder seks. Snap je het?

Al die dingen die jij noemt vind ik nou niet echt spannend, eerder gewoon normaal. En dat zijn ook allemaal dingen die een man toch gewoon kan bespreken als die hem dwarszitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:02

Amandavd schreef:
[***] schreef:

Al die dingen die jij noemt vind ik nou niet echt spannend, eerder gewoon normaal. En dat zijn ook allemaal dingen die een man toch gewoon kan bespreken als die hem dwarszitten?

Inderdaad, dat vind ik meer 'normaal' en onderdeel van je relatie en laten blijken dat je elkaar waardeert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:05

Amandavd schreef:

Oke, dat is dan in ieder geval duidelijk.
Zou jij mij dan kunnen uitleggen wat spannend wel met seks te maken heeft?

Ik ben het met je eens dat een man dat gewoon kan bespreken als hem dat dwars, maar dat doen er dus een heleboel niet en gaan vreemd. Hoogstwaarschijnlijk zit er dan al meer niet goed in de relatie. Er zijn een heleboel datingsites, daar kan een "ontevreden man in een huwelijk" zich toch ook inschrijven en zich anders voordoen dan hij is? Dan kan hij gewoon vreemdgaan, zonder Second Love.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:09

chelle_dora schreef:
Inderdaad, dat vind ik meer 'normaal' en onderdeel van je relatie en laten blijken dat je elkaar waardeert.

Ja, dat vindt jij, maar mensen die al 30 jaar getrouwd zijn, verliezen dat soort zaken soms een beetje uit het oog. Dan moet je relatie en je liefde voor elkaar sterk genoeg zijn. Als dat niet geval is, bestaat de kans dat een van beiden dat ergens anders gaat zoeken. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur, maar er zijn ik weet niet hoeveel mensen die vreemdgaan (cijfers ken ik niet), dus het gaat blijkbaar wel vaak zo.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:09

[***] schreef:
Amandavd schreef:

Oke, dat is dan in ieder geval duidelijk.
Zou jij mij dan kunnen uitleggen wat spannend wel met seks te maken heeft?

Ik ben het met je eens dat een man dat gewoon kan bespreken als hem dat dwars, maar dat doen er dus een heleboel niet en gaan vreemd. Hoogstwaarschijnlijk zit er dan al meer niet goed in de relatie. Er zijn een heleboel datingsites, daar kan een "ontevreden man in een huwelijk" zich toch ook inschrijven en zich anders voordoen dan hij is? Dan kan hij gewoon vreemdgaan, zonder Second Love.

Nou ja, het is voor mij toch net wat te spannend om mee deel te nemen aan allerlei trio's, SM, bondage en weet ik niet wat voor dingen ze tegenwoordig allemaal verzinnen :+ Spannend zonder seks vind ik trouwens ook dingen als bungeejumpen, paragliden, parachute springen, dat is mij net wat te exciting :P

Nee maar een man kan zoals Ayasha al zei ook gewoon praten. Dat hij dat niet doet is geen vrijbrief om vreemd te gaan. Klopt wat je zegt, maar ik ga er niet vanuit dat wanneer ik mij aanmeld voor bijvoorbeeld relatieplanet, ik dan 100 getrouwde mannen tegenkom die willen vreemdgaan, terwijl dat voor zo'n site als Second Love vrijwel zeker is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:12

Amandavd schreef:
Nou ja, het is voor mij toch net wat te spannend om mee deel te nemen aan allerlei trio's, SM, bondage en weet ik niet wat voor dingen ze tegenwoordig allemaal verzinnen Spannend zonder seks vind ik trouwens ook dingen als bungeejumpen, paragliden, parachute springen, dat is mij net wat te exciting

Nee maar een man kan zoals Ayasha al zei ook gewoon praten. Dat hij dat niet doet is geen vrijbrief om vreemd te gaan. Klopt wat je zegt, maar ik ga er niet vanuit dat wanneer ik mij aanmeld voor bijvoorbeeld relatieplanet, ik dan 100 getrouwde mannen tegenkom die willen vreemdgaan, terwijl dat voor zo'n site als Second Love vrijwel zeker is.

Hi, hi, dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk. Tuurlijk is het zo dat een man ook kan praten, maar ik denk eerlijk gezegd dat als hij dat al niet meer wil doen, het leed al geleden is. Dat is inderdaad geen vrijbrief om vreemd te gaan, maar vaak gebeurt dat (helaas). Overigens ook zat vrouwen die dat doen hoor. Misschien is dat net iets makkelijker, dan een zwaar gesprek aangaan?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:14

[***] schreef:
Amandavd schreef:
Nou ja, het is voor mij toch net wat te spannend om mee deel te nemen aan allerlei trio's, SM, bondage en weet ik niet wat voor dingen ze tegenwoordig allemaal verzinnen Spannend zonder seks vind ik trouwens ook dingen als bungeejumpen, paragliden, parachute springen, dat is mij net wat te exciting

Hi, hi, dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk. Tuurlijk is het zo dat een man ook kan praten, maar ik denk eerlijk gezegd dat als hij dat al niet meer wil doen, het leed al geleden is. Dat is inderdaad geen vrijbrief om vreemd te gaan, maar vaak gebeurt dat (helaas). Overigens ook zat vrouwen die dat doen hoor. Misschien is dat net iets makkelijker, dan een zwaar gesprek aangaan?

Omdat het niet gebeurt is het nog niet goed. Mijn vriend en ik hebben duidelijk afgesproken dat als er iets niet gaat, of minder fijn is dat we dat met elkaar bespreken. Maar het is zeker makkelijker om vreemd te gaan, wegvluchten voor het probleem.

Alleen maak je er veel mee kapot. Niet alleen de relatie maar ook bij de bedrogen partner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:22

Amandavd schreef:
Omdat het niet gebeurt is het nog niet goed. Mijn vriend en ik hebben duidelijk afgesproken dat als er iets niet gaat, of minder fijn is dat we dat met elkaar bespreken. Maar het is zeker makkelijker om vreemd te gaan, wegvluchten voor het probleem.

Alleen maak je er veel mee kapot. Niet alleen de relatie maar ook bij de bedrogen partner.

Maar ik zeg ook nergens dat vreemdgaan goed is! Ik ben fel tegen vreemdgaan.

Ik denk dat veel mensen in relaties dergelijke afspraken maken (gemaakt hebben), maar de praktijk leert dat mensen en relaties veranderen.

Soms krijgen mensen zo een ontzettende hekel aan elkaar, dat je niet begrijpt dat ze ooit eens verliefd op elkaar geworden zijn.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:23

Ik vind het overigens wel bijzonder vreemd dat singles zich in mogen schrijven op second love. Het is een site voor gelukkig getrouwde (ahum, hoe gelukkig kun je getrouwd zijn op het moment dat je je, zonder dat je partner daarvan op de hoogte is, inschrijft op zo'n site) mensen, daar heeft een single sowieso niets te zoeken ;).

Iemand die vreemdgaat is imo per definitie niet goed bezig maar ik vind het nu ook weer niet nodig om het op deze manier zó makkelijk te maken. Aan de andere kant bewijs je al die vrouwen misschien wel een dienst door andere vrouwen met dat soort mannen op te schepen... NEXT :D.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:25

Sees schreef:
Aan de andere kant bewijs je al die vrouwen misschien wel een dienst door andere vrouwen met dat soort mannen op te schepen... NEXT :D.

_O-
Of een single vrouw die zich daar inschrijft opschepen met een ontrouwe man. Prima toch :=

Veel van wat ik hier lees duidt er toch wel op dat veel vrouwen niet doorhebben dat mannen nu eenmaal wat anders in elkaar zitten dan vrouwen. "Gewoon erover praten" doen ze niet aan (als die van mij iets dwarszit moet ik het echt uit hem trekken) en het is inderdaad makkelijker om dan maar gewoon gezellig de groentint van het gras elders te gaan inspecteren :+

Verder hoeft een account aanmaken niet per se te betekenen dat iemand "vreemdgaat". Je kunt ook chatten via die site: als het daarbij blijft, zouden jullie dat dan erg vinden?
Ik zie het die van mij echt niet zo snel doen, maar als hij af en toe een kinky chatgesprek met een ander wil hebben en daardoor bij me blijft, prima toch :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:40

Magrathea schreef:
Verder hoeft een account aanmaken niet per se te betekenen dat iemand "vreemdgaat". Je kunt ook chatten via die site: als het daarbij blijft, zouden jullie dat dan erg vinden?
Ik zie het die van mij echt niet zo snel doen, maar als hij af en toe een kinky chatgesprek met een ander wil hebben en daardoor bij me blijft, prima toch

Goeie vraag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zomaar een antwoord op kan geven. Ik zie het die van mij ook niet zo snel doen _O- , maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ga hier eens even over nadenken....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:40

Magrathea schreef:
Sees schreef:
Aan de andere kant bewijs je al die vrouwen misschien wel een dienst door andere vrouwen met dat soort mannen op te schepen... NEXT :D.

_O-
Of een single vrouw die zich daar inschrijft opschepen met een ontrouwe man. Prima toch :=

Veel van wat ik hier lees duidt er toch wel op dat veel vrouwen niet doorhebben dat mannen nu eenmaal wat anders in elkaar zitten dan vrouwen. "Gewoon erover praten" doen ze niet aan (als die van mij iets dwarszit moet ik het echt uit hem trekken) en het is inderdaad makkelijker om dan maar gewoon gezellig de groentint van het gras elders te gaan inspecteren :+

Ik zie het die van mij echt niet zo snel doen, maar als hij af en toe een kinky chatgesprek met een ander wil hebben en daardoor bij me blijft, prima toch :)

Dat ouderwetse domme gelul altijd maar dat mannen anders in elkaar zitten en niet praten, ga toch weg. We zijn inmiddels in anno 2014, en niet meer 300 na Christus. Een echte vent kan wel praten en doet dat ook. Er zit een verschil ook tussen niet willen praten en niet willen praten en het plezier maar ergens anders zoeken.

En wel kinky chatten met een ander maar een normaal gesprek met zijn partner niet kunnen voeren? Dat gaat er bij mij echt niet in hoor. Dan pak ik zijn spullen in en dan kan die oprotten.

Magrathea

Re: Second love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:48

Oh, nou, dan zal ik wel een heel introvert exemplaar getroffen hebben waarbij toevallig alle clichés wel waar zijn :Y) (in oplossingen denken, niet over gevoelens willen/kunnen praten, zeer chagrijnig worden als je de grootte van zijn geslacht bespreekt waar zijn vrienden bij zijn etc :D )

I shall refrain from making any assumptions about the male sex in general from now on :Y)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:51

Magrathea schreef:
Oh, nou, dan zal ik wel een heel introvert exemplaar getroffen hebben waarbij toevallig alle clichés wel waar zijn :Y) (in oplossingen denken, niet over gevoelens willen/kunnen praten, zeer chagrijnig worden als je de grootte van zijn geslacht bespreekt waar zijn vrienden bij zijn etc :D )

I shall refrain from making any assumptions about the male sex in general from now on :Y)

Ik snap heus wel dat mannen anders zijn dan vrouwen, en niet elke vierkant van hun emoties bespreken. Die van mij denkt ook in oplossingen, is ook niet van het gevoelens ding, en noem maar op. Maar als hem iets dwars zit over onze relatie bespreekt hij dat met mij, en ja dat gaat soms met moeite, zeker. Maar er zit een verschil tussen willen en kunnen. Alle mannen kunnen praten, ze willen het vaak alleen niet. ( de mannen buiten gelaten die trauma's hebben opgelopen enzo. ) Maar dat is geen excuus voor vreemdgaan.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:52

Hm Magrathea, ik zou, denk ik, met chatten niet zo'n probleem hebben maar waarom dan op deze site? Waarom niet op een site mbt zijn hobby/werk whatever. Een oude basischoolsite/FB etc etc. Ik vind het feit dat het dan op een site moet die voortbestaat vanwege het vreemdgaan van mensen dan niet meteen de meest geschikte site hiervoor.

Als de gesprekken kinky van aard zouden zijn, weet ik niet zo goed wat ik daarvan zou vinden...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:54

Ik voer de mijne één keer in de zoveel tijd goed dronken, dan komt alles wat ie anders niet bespreekt wel ter sprake :D.

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:13

Ah, hier zit iedereen :+

Eens met Sees, volgens mij is alcohol uitgevonden voor het bespreekbaar maken van moeilijke onderwerpen zoals emoties. Geeft ook een beduidend kleinere kans om ergens in de toekomst op een ongelegen moment geconfronteerd te worden met je vuile was van vandaag, maar misschien is het erg ouderwets van mij om me liever door onaangename emoties heen te drinken dan die via internet met wildvreemden te bespreken.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:28

Hahaha Maura wat ben je toch een lekker wijf :D.

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:46

Kijk Sees, zo beginnen die dingen. Van het een komt het ander en straks moeten onze mannen Bokt gaan aanklagen.

Maar ik denk dat ik een gen ofzo mis, ik probeer me al een uur een voorstelling te maken van een 'kinky chatgesprek', maar dat lukt niet echt. Laat staan dat ik me een voorstelling kan maken van vriendlief die serieus bedoelde vunzige teksten op het web slingert.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:55

Oeps ja Maura, ik heb nu de eerste slippery step richting scheve schaatsrijderij gezet door jou een lekker wijf te noemen. Bad Sees :D.