Lara_Silver schreef:Super spannend heeft niet persé iets met seks te maken, erg bijzonder dat jij dit direct wel zo ziet. Er zij nog meer dan genoeg vlakken waarop je een spannende vrouw kunt zijn. Vervolgens heb ik wel degelijk goed gelezen maar zie ik nog steeds niet in waarom de site schuldig is. Meneer was niet gelukkig thuis en vond buitenshuis iets wat hem wel beviel, daar heeft die site niets mee te maken. Hij had ook in de eerste de beste bar over vrouwelijk schoon kunnen vallen en met diegene vetrekken. Begrijp me niet verkeerd, die kerel heeft een rotsteek geleverd, maar de fout ligt bij hem en niet bij de site. Idd dat magnetron verhaal, geweldige vergelijking maakte de desbetreffende bokker.
Ik zal wel een saaie doos zijn maar wat versta jij dan onder super spannend wat niets te maken heeft met seks? Erg bijzonder dat ik super spannend met seks verwar? Vaak gaat het in een relatie waar de man verveeld raakt het wel zeker om de seks, vandaar dat ik de link leg.
Volgens mij heb jij maar half gelezen. Ze zegt in de brief dat haar man zelf gezegd heeft dat hij zo niet op een vrouw zou durven afstappen, dus de eerste beste bar zal hij niet komen. Ook wijst ze de site niet als enige schuldige aan.