Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Er zijn veeeel meer mensen die paardrijden. Daarvoor hoef je nergens geregistreerd te zijn.
Ik hoop op goed nieuws voor MS. Hoorde er vandaag niets over in het nieuws, maar zapte net iets laat in. Iemand bekend met de laatste svz?
rapido schreef:friendly schreef:Magie! Maar goed, moet het hier nu echt over gaan? Imo is het ongelofelijk off-topic om het over hoe bekend hij is in de paardenwereld te hebben. Hij is ernstig gewond geraakt door een skiongeluk. Daar gaat het topic over dan lijkt me.
Gaat er over dat men niet snapt waarom het voorpagina nieuws op Bokt is
onpaard schreef:Las net dat hij de dochter van een vriend wilde helpen nadat zij gevallen was. Daarom begaf hij zich buiten de piste. Echt triest. Ik ben nooit een schumacher fan geweest maar heb wel jaren lang met plezier gekeken naar de gevechten tussen Mclaren en Ferrari. Hopelijk krijgt hij een mooi cadeau morgen, een goede gezondheid.
onpaard schreef:Las net dat hij de dochter van een vriend wilde helpen nadat zij gevallen was. Daarom begaf hij zich buiten de piste. Echt triest. Ik ben nooit een schumacher fan geweest maar heb wel jaren lang met plezier gekeken naar de gevechten tussen Mclaren en Ferrari. Hopelijk krijgt hij een mooi cadeau morgen, een goede gezondheid.
femo schreef:FNews schreef:Ik vind het ook heel erg, maar aan de andere kant, eigen schuld dikke bult Moet je maar niet off piste gaan. En zeker niet als je kinderen hebt .
ZO, lekker hard. Ik denk niet dat je hetzelfde zou zeggen als het jou ouders of je zusje of broertje zou gebeuren.. Soms doen mensen onhandige dingen, maar niemand vraagt om zo'n ongeluk..
kiki1976 schreef:Als ik die foto zie hierboven dan hoef je daar ook maar bar weinig moeite te doen om off piste te gaan. Je maakt een zwieper en gaat zo off piste met alle gevolgen vandien!
Maar ik hoop dat hij er bovenop komt!