Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:19

Lekker boeiend wat jij vindt. Niet om je voor het hoofd te stoten maar ik trek me niet zoveel aan van meningen, dat moeten meer mensen moeten doen vind ik. Ik geef m groot gelijk dat hij het probeert.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:22

Misschien heeft hij inderdaad groot gelijk om het te proberen. Maar toch hoop ik dat hij niets extra's krijgt. Al helemaal geen 5 miljoen want dat was geen garantie zou nogal makkelijk zijn om er vanuit te gaan mocht hij niet gedrukt hebben dat hij tot het eind ging.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:33

Bizzybijtje schreef:
Reageer dan ook gewoon niet als dat teveel moeite is. Een beetje teruglezen en je hebt al meer een indruk van wat er speelt dan wanneer je maar gewoon van de OP uit gaat.
Ja, als hij de rechtszaak wint moet hij de advocaat wel betalen. Maar ja, als je 5.000.000,- hebt is dat niet echt een probleem.

Waarom zou ik 7 pagina's terug lezen om voor een groot deel de zelfde berichten te lezen? Of om even jouw berichten te lezen? Ik sta toch vrij te reageren, net als jij.
Het is gewoon een beetje scheef allemaal. Meneer wint niet wat ie wil, advocaat komt aanhuppelen en er komt een rechtzaak. Vind ik niet nodig. En ja, 5000000 is veel, maar verwacht je dat hij er veel aan over houd? Van die 5000000 gaat nog een hoop af. Ook in het spel, dus laten we zeggen dat hij net aan 4000000 krijgt. Verder, zal die advocaat die het zo op deze manier speelt, met een zaak als dit ook niet goedkoop zijn. Dus wat zou hij over houden? 3500000, een hoop stres, en ellendige mensen achter hem aan. Dan ben je blij met die paar miljoen, maar voor die 125000 zonder verder nog stres (want dat was al overgewaaid), of voor 5000000 met een hoop verdere ellende zou ik lekker tevreden zijn met mijn 125000. (Mijn opa en oma hebben ooit 10000 GULDEN gewonnen, waar ongeveer 7000 euro van overbleef. De rest hebben ze nooit gehad, dus het gaat erg hard. Ook met miljoenen dus)

Maargoed, na 2 berichten van jou is jouw mening duidelijk. Dat je tegen iedereen in moet gaan die 'niet leest' en die er toch niks vanaf weet is dan jouw probleem. Laten we het verder vriendelijk houden. Jij jouw mening, ik de mijne. En veel anderen delen hem met jou, en zo ook met mij. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:48

LoveUggs schreef:
Bizzybijtje schreef:
Reageer dan ook gewoon niet als dat teveel moeite is. Een beetje teruglezen en je hebt al meer een indruk van wat er speelt dan wanneer je maar gewoon van de OP uit gaat.
Ja, als hij de rechtszaak wint moet hij de advocaat wel betalen. Maar ja, als je 5.000.000,- hebt is dat niet echt een probleem.

Waarom zou ik 7 pagina's terug lezen om voor een groot deel de zelfde berichten te lezen? Of om even jouw berichten te lezen? Ik sta toch vrij te reageren, net als jij.
Het is gewoon een beetje scheef allemaal. Meneer wint niet wat ie wil, advocaat komt aanhuppelen en er komt een rechtzaak. Vind ik niet nodig. En ja, 5000000 is veel, maar verwacht je dat hij er veel aan over houd? Van die 5000000 gaat nog een hoop af. Ook in het spel, dus laten we zeggen dat hij net aan 4000000 krijgt. Verder, zal die advocaat die het zo op deze manier speelt, met een zaak als dit ook niet goedkoop zijn. Dus wat zou hij over houden? 3500000, een hoop stres, en ellendige mensen achter hem aan. Dan ben je blij met die paar miljoen, maar voor die 125000 zonder verder nog stres (want dat was al overgewaaid), of voor 5000000 met een hoop verdere ellende zou ik lekker tevreden zijn met mijn 125000. (Mijn opa en oma hebben ooit 10000 GULDEN gewonnen, waar ongeveer 7000 euro van overbleef. De rest hebben ze nooit gehad, dus het gaat erg hard. Ook met miljoenen dus)

Maargoed, na 2 berichten van jou is jouw mening duidelijk. Dat je tegen iedereen in moet gaan die 'niet leest' en die er toch niks vanaf weet is dan jouw probleem. Laten we het verder vriendelijk houden. Jij jouw mening, ik de mijne. En veel anderen delen hem met jou, en zo ook met mij. :)

:') Ik had het niet eens tegen jou _O- Dus je hoeft het in principe niet als aanval op te vatten.
De winnaar had 125.000,- is er blij mee, advocaat komt en biedt aan om er wat meer geld van te maken, winnaar houdt er financieel sowieso geen schade aan over óf hij krijgt alsnog een flinke smak geld.
Nou, ik weet niet wat jij zou doen, maar ik zou dan toch echt toestemmen om een poging te wagen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 02:17

:') Waarom quote je haar zonet dan ? _O-

:7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 07:11

Wat een onzin actie.
Er is gewoon een aanbod en dat aanbod is geaccepteerd doormiddel van het drukken op de knop.
Wat praten mensen nou over een contract? En over no cure no pay?
Contract tekenen is helemaal niet nodig en no cure no pay mag niet in NL.

Die man maakt naar mijn mening geen schijn van kans. Wat voor hem wel rot is natuurlijk.
Wat een brave bokkers weer.
Wie wil er nou niet liever 5 miljoen dan 125.000?!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 07:36

Poiuytrewq schreef:
Lekker boeiend wat jij vindt.

Wat een onaardige reactie. Zullen we jouw posts dan ook maar overslaan? Of is dat wel boeiend?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:17

Bizzybijtje schreef:
Nogmaals, die man is hartstikke tevreden met zijn geldbedrag maar de advocaat wil het juist aankaarten.
Om dezelfde reden als dat ik het goed vind dat ze er een zaak van maken.

En juist daarom denk ik dat de bakker altijd de verliezer is, ook al zou hij een hoger bedrag krijgen.
Hij is ingestapt in de trein die de mediageile advocaat op gang gebracht heeft.
Advocaat heeft niets te verliezen, de bakker zijn imago en ten gevolge daarvan zijn bedrijf.
Mensen kenden nu hem als de oliedomme bakker die per ongeluk op de knop drukte en hadden daar nog empathie voor.
Nu wordt dat is die oliedomme bakker die voor het karretje van een advocaat laat spannen.
Kans is groot als hij een hoger bedrag krijgt dat klanten hem links gaan laten liggen, tenzij de enige bakker in het dorp is, de gun factor is weg.

Advocaat is ook niet in de bres gesprongen voor de deelnemers op de tribune die per ongeluk van de zenuwen de bel lieten klinken.

De bakker had er zelf op in moeten springen, Rooie Bossche bollen, hij had er iets ludieks op moeten maken voor in de vitrines. Was hij vast gelukkiger geweest.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:40

Diablo schreef:
Poiuytrewq schreef:
Lekker boeiend wat jij vindt.

Wat een onaardige reactie. Zullen we jouw posts dan ook maar overslaan? Of is dat wel boeiend?

Oh maar als je wat beter leest zie je dat ik het niet zo bedoel hoor, maar dat ik het er niet voor zou laten omdat andere mensen er een bepaalde mening over hebben ;)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:44

Ik lees heel goed. Jij maakt een onaardige opmerking, en zegt vervolgens dat je haar niet voor het hoofd wil stoten. Waarom zeg je het dan? Als je niet onaardig wil zijn, wees dat dan gewoon niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:56

Lezen en interpreteren is moeilijk he?
Waarom ik dat zeg? Omdat het niet persoonlijk op haar bedoel maar meer in het algemeen. Als ik iets graag wil, dan trek ik mij niets aan van iemand anders zijn mening.

En ja, ik haalde haar post aan, maar ik kan moeilijk 7 pagina's aan mensen gaan quoten of niet?
:)
Nog meer jip en janneke kan ik er niet van maken hoor.

newt

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:18

Ik vind het vooral dom van al die bokkers die een mening vormen zonder de info te weten/lezen of überhaupt de uitzending hebben gezien. Die herhaaldelijk roepen wat voor loser het is. En NOG niet kunnen lezen dat die zo genoemde loser niet de aanzet is van de mogelijke rechtzaak.
Ik heb het wel gezien. En aan alles was te zien dat hij door zou spelen. Hij "wist" dat die 5 mln bij hem in de koffer zat. Hij geloofde er in. Zijn hele lichaamshouding stond er naar om door te spelen, en dan.. einde spel.
Als dan een advocaat je opbelt en zegt.. uit de spelregels blijkt er niks over die rode knop te staan en is later bijgevoegd.. En als er dan ook nog in je contract die jr vooraf tekend niet duidelijk over geschreven word. Tja.. dan kan ik mij indenken dat hij word meegesleept door de advocaat. Ik zou echter de eer aan mijzelf houden. Lekker naar The Big 5 gaan. Toch ben ik benieuwd hoe dit zal verlopen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:13

Waar mensen zich zo druk om kunnen maken zeg... laat die man lekker zijn gang gaan. :')
Wint hij wel; mooi meegenomen voor hem
wint hij niet; dan heeft hij alsnog 125.000 euro :') Hij heeft dus niets te verliezen.
Dat mensen hier zo boos/geirriteerd om kunnen worden.. :=

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:45

Poiuytrewq schreef:
Lezen en interpreteren is moeilijk he?
Waarom ik dat zeg? Omdat het niet persoonlijk op haar bedoel maar meer in het algemeen. Als ik iets graag wil, dan trek ik mij niets aan van iemand anders zijn mening.

En ja, ik haalde haar post aan, maar ik kan moeilijk 7 pagina's aan mensen gaan quoten of niet?
:)
Nog meer jip en janneke kan ik er niet van maken hoor.

Ik vind jou neerbuigend doen en niet prettig om mee te praten. Dat doe ik dus ook niet meer. Fijne dag verder.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:47

newt schreef:
Ik vind het vooral dom van al die bokkers die een mening vormen zonder de info te weten/lezen of überhaupt de uitzending hebben gezien. Die herhaaldelijk roepen wat voor loser het is. En NOG niet kunnen lezen dat die zo genoemde loser niet de aanzet is van de mogelijke rechtzaak.
Ik heb het wel gezien. En aan alles was te zien dat hij door zou spelen. Hij "wist" dat die 5 mln bij hem in de koffer zat. Hij geloofde er in. Zijn hele lichaamshouding stond er naar om door te spelen, en dan.. einde spel.
Als dan een advocaat je opbelt en zegt.. uit de spelregels blijkt er niks over die rode knop te staan en is later bijgevoegd.. En als er dan ook nog in je contract die jr vooraf tekend niet duidelijk over geschreven word. Tja.. dan kan ik mij indenken dat hij word meegesleept door de advocaat. Ik zou echter de eer aan mijzelf houden. Lekker naar The Big 5 gaan. Toch ben ik benieuwd hoe dit zal verlopen.
dat hij wist dat hij niet had moeten drukken betekend dat hij bewust heeft gedrukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:28

Poiuytrewq schreef:
:') Waarom quote je haar zonet dan ? _O-

:7

Ik doelde op het stukje "Waarom reageer je dan".

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:30

Vjestagirl schreef:
Ersina schreef:
1 Maar er veel afleveringen geweest en altijd is het reglement begrepen. Er staat veel niet beschreven, omdat er van uit gegaan wordt dat we zelf ook nog gezond verstand hebben.

Dat is natuurlijk klets. Bij dit soort dingen staat alles tot op de letter op papier, omdat het om gigantische bedragen gaat. Dat is nou ook net het hele punt, hij heeft kans dat hij wettelijk recht heeft op dat geld...

Waarom klets? Hoeven we geen gezond verstand te hebben als het om grote bedragen gaat. Recht? Het gaat volgens mij om een kansspel. Je maakt kans om 5 miljoen te winnen. Je hebt geen recht op 5 miljoen als je aan het spel meedoet! Vervolgens slaat hij op de knop, terwijl gevraagd wordt "deal of no deal? ". Lijkt mij duidelijk dat hij gaat voor deal.
Ja, ik heb de uitzending gezien en ben er van overtuigd dat hij door wilde gaan. Maar ik heb ook gehoord dat Linda zei dat als je akkoord gaat met de deal je op de rode knop moet drukken. De kandidaat heeft een vergissing gemaakt. Ben nieuwsgierig als je man een rechtszaak aanspant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:33

Rupsje nooitgenoeg. Hij heeft toch echt die rode knop een zetje gegeven.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:35

ach je houdt elkaar aant werk in deze tijden , kijk eens wie er allemaal werk heeft met deze "rechtzaak"
wie niet waagt ...

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:36

Deijs schreef:
Waar mensen zich zo druk om kunnen maken zeg... laat die man lekker zijn gang gaan. :')
wint hij niet; dan heeft hij alsnog 125.000 euro :') Hij heeft dus niets te verliezen.

Er zijn ook mensen die niet boos of geïrriteerd zijn, maar gewoon nieuwsgierig hoe zo'n zaak afloopt.
Het is nooit eerder voorgekomen en een uitspraak van de rechter zal invloed kunnen hebben op latere uitspraken. Wint hij niet dan heeft hij geen 125.000 euro. De kosten van de advocaat en de proceskosten gaan eraf.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:03

Nee, die gaan er niet vanaf, advocaat werkt met no cure no pay.

Ik begrijp die hele ophef ook niet :') . Hij probeert gewoon, na aanraden van een advocaat die er een mooie zaak in ziet, 5 miljoen euro te krijgen. Hij moet daarvoor niemand anders pijndoen of uitmelken. Wint hij niet, heeft hij gewoon nog lekker zijn 125000 euro. Wint hij wel, dan heeft hij een nog veel lekkerder bedrag op zijn rekening staan. En of mensen hem nu een slechte verliezer, gierig, of oneerlijk vinden, als hij die 5 miljoen wint dan zal het hem een worst wezen als hij lekker van zijn vakantie op de Bahama's aan het genieten is. Wint hij niet, dan kan hij evengoed nog met zijn gewonnen bedrag iets leuks doen. En over twee jaar is er geen hond die er over spreekt als er weer vanalles anders in de wereld gebeurd is. Als hij over twee jaar nog het hoofdonderwerp in het dorp is dan is daar wel echt weinig te beleven :D .
Als iemand mij zou bellen en zeggen "Je hebt 125000 euro, en er bestaat een waterkansje dat we daar 5 miljoen van kunnen maken, en anders behoud je het gewoon", ik zou wel gek zijn het niet te proberen, maar blijkbaar ben ik een van de weinige die gewoon zonder schroom toegeeft dat ze gerust wel wat geld wilt bijwinnen op haar bankrekening :D .

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:09

Ersina schreef:
Deijs schreef:

Er zijn ook mensen die niet boos of geïrriteerd zijn, maar gewoon nieuwsgierig hoe zo'n zaak afloopt.
Het is nooit eerder voorgekomen en een uitspraak van de rechter zal invloed kunnen hebben op latere uitspraken. Wint hij niet dan heeft hij geen 125.000 euro. De kosten van de advocaat en de proceskosten gaan eraf.

Even laten zien dat ik wel degelijk lees :=
Als hij verliest hoeft hij niet de betalen. Werd door de advocaat geregeld..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:10

Kwanyin schreef:
Nee, die gaan er niet vanaf, advocaat werkt met no cure no pay.

Ik begrijp die hele ophef ook niet :') . Hij probeert gewoon, na aanraden van een advocaat die er een mooie zaak in ziet, 5 miljoen euro te krijgen. Hij moet daarvoor niemand anders pijndoen of uitmelken. Wint hij niet, heeft hij gewoon nog lekker zijn 125000 euro. Wint hij wel, dan heeft hij een nog veel lekkerder bedrag op zijn rekening staan. En of mensen hem nu een slechte verliezer, gierig, of oneerlijk vinden, als hij die 5 miljoen wint dan zal het hem een worst wezen als hij lekker van zijn vakantie op de Bahama's aan het genieten is. Wint hij niet, dan kan hij evengoed nog met zijn gewonnen bedrag iets leuks doen. En over twee jaar is er geen hond die er over spreekt als er weer vanalles anders in de wereld gebeurd is. Als hij over twee jaar nog het hoofdonderwerp in het dorp is dan is daar wel echt weinig te beleven :D .
Als iemand mij zou bellen en zeggen "Je hebt 125000 euro, en er bestaat een waterkansje dat we daar 5 miljoen van kunnen maken, en anders behoud je het gewoon", ik zou wel gek zijn het niet te proberen, maar blijkbaar ben ik een van de weinige die gewoon zonder schroom toegeeft dat ze gerust wel wat geld wilt bijwinnen op haar bankrekening :D .

Precies!

Ik wil al die moraalridders hier nog wel eens horen als ze zélf de keus hadden tussen óf 125.000 óf 125.000 + 5.000.000

Niemand hier doet natuurlijk ook mee aan loterijen, want goh, je zult eens een gokje nemen voor 5.000.000 := Dan ben je hebberig, en niet tevreden met wat je hebt enzo :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:12

Ik geef 'm groot gelijk om het te proberen :))

acht pagina's.. Op Lindanieuws zag ik ook van dat soort zotte reacties bij komen. Waar je je druk om kan maken :=

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:20

Ik meen gister gehoord te hebben dat ie in zijn recht staat??