Urielle schreef:Ik zit in een ander land als je goed kunt lezen en ik schreef ook dat IK niet persoonlijk in die situatie zit, zij het dat ik wel volkomen afhankelijk ben![]()
Maar het gaat mij niet om de vergelijking Filippijnen of hier, maar of er Nederlanders recht van klagen hebben of recht hebben om te stellen dat ze geen cent hebben om te doneren wat zo fijn van tafel wordt geveegd.
In Nederland (EN bij mij) zijn er OOK mensen die onderdak bij anderen moeten zoeken, die geen gas/water/licht meer kunnen betalen of die geen recht hebben op uitkeringen. Kijk eens wat verder dan je neus lang is als je daar geen inzicht in hebt. Die mensen hebben het volste recht om te klagen.
Dus dan kun je zo fel reageren maar in de context waar het over gaat is het gewoon een domme ondoordachte post. Eerst lezen, DAN reageren!
Eerst lezen dan reageren?????
Kan ik ook van jou zeggen, want dit topic gaat niet over of we het in NL zo slecht hebben.
Wees blij dat we in NL onderdak bij anderen kunnen zoeken. Bijstandsuitkering is er voor iedereen. Sure zijn er mensen die het niet heel goed hebben maar om dat in dit topic te gooien. Maak dan gezellig een topic aan met iets anders. Het gaat in dit topic over de Fillipijnen niet over sommige situaties in NL.