Marjoow schreef:Waarom het word gekoppeld? Nouja ik kan me zo voorstellen dat een ouder echtpaar meer baat heeft bij reclames voor bijvoorbeeld een kunstgebit water dan een reclame voor Olvarit potjes![]()
Dat is het hele doel ook, mensen laten profiteren van reclames die voor hun voordelig zijn.
En ik geloof dat er een enorme boete staat op het doorspelen van persoonsgegevens ZONDER voorafgaande toestemming van de persoon. Dus als AH zegt dit niet door te geven, en er staat in de algemene voorwaarden dus ook niet dat het doorgegeven word aan derden, dan doen zij dit ook niet.
Nee, het doel is niet consumenten laten profiteren. Regel 1 in het hebben van een zaak: je doel is winst maken. Het doel van deze manier van aanbiedingen is mensen naar je winkel te lokken met een bepaalde aanbieding, en dan hopen dat ze al hun boodschappen bij jou doen.
Staat er toevallig in de algemene voorwaarden dat die altijd gewijzigd mogen worden? En het doorspelen van gegevens hoeft niet eens opzettelijk te gaan. Er is al bewezen dat de database van de AH zo lek is als een (boodschappen)mandje, een beetje hacker zit er binnen een kwartier in.