Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekensancho schreef:@kiki1976, heerlijk, bij mijn moeder in limburg ook bij de boer mAr schijnen veel ziektes te hebben in teelt heb ik me laten vertellen, vandaar nog maar weinig geteeld. Kom je toevallig in oost vlaanderen
Blondie_ schreef:De meesten die klagen hebben nog genoeg vlees op hun botten om niet te hoeven klagen
gohya schreef:kiki1976
Dat gratis brood bij de Lidl was hier jaren geleden ook,maar ze zijn ermee gestopt omdat een bepaald soort mensen hele stapels mee nam.Die kwamen ook alleen bij Lidl tegen sluitingstijd alleen voor het gratis brood,boodschappen deden ze niet.
Ik heb bij het programma Consument van Waren een keer gezien hoeveel voedsel er weg gegooid werd.In die fabriek maakten ze er varkensvoer van!
Escalutia schreef:De tussenhandel neemt behoorlijk wat in beslag, want kijk eens wat jullie betalen voor 1 liter melk?
Wij vangen daar maarliefst 35 cent voor. En dan spreken wij nog over een goede melkprijs![]()
Tegenwoordig word al het voedsel zo ontzettend gecontrolleerd, er mag niks meer inzitten. Want men is dood dat iemand een keertje een slakje vind in het eten.
Janine1990 schreef:Escalutia schreef:De tussenhandel neemt behoorlijk wat in beslag, want kijk eens wat jullie betalen voor 1 liter melk?
Wij vangen daar maarliefst 35 cent voor. En dan spreken wij nog over een goede melkprijs![]()
Tegenwoordig word al het voedsel zo ontzettend gecontrolleerd, er mag niks meer inzitten. Want men is dood dat iemand een keertje een slakje vind in het eten.
Meh, ik hoef geen slakken in mijn sla nee... Gatver...
_Nelleke_ schreef:Fiebie schreef:Nee hoor, dat heet Oost-Indisch blind
Lezen wat je wilt lezen
Snap niet waarom zo'n reactie nodig is.
Erg vervelend en vooral een dooddoener in een discussie. Hoop dat je in real life niet zo tegen mensen praat.
Shenavallie schreef:Wat mij overigens ook opgevallen is, is dat bijvoorbeeld prijzen "hetzelfde" blijven maar dat de verpakking kleiner wordt. Zoals de Snelle Jelle ontbijtkoeken bijvoorbeeld. Dat waren er eerst 6 voor een x-bedrag. Dat bedrag is hetzelfde gebleven, maar nu krijg je er 5 voor die prijs.
kiki1976 schreef:Normaal haal ik altijd aardappelen rechtstreeks bij de boer, maar met dit warme weer had ik geen zin om daar apart heen te rijden dus nam ze mee bij de supermarkt.
Nu ben ik eigenlijk geen fan van de aardappels van de supermarkt, omdat ze meestal blauw zijn en je kan met vlagen de helft weggooien.
Bij de boer betaal ik voor 7½ kg € 5.- (frieslanders).
Boven het vak stond € 2.75 voor 4kg.
Bij de kassa aangekomen zegt de caissière, moment want de aardappels staan niet goed in het kassasysteem. En roept de hoofdcassiere erbij. Nee hoor die prijs klopt wel.
Poeh € 5,99 voor 4 kg aardappelen, oke je mag niet meer omrekenen maar dat is bijna 14 guldenIs toch eigenlijk niet normaal meer
Nu is het eigenlijk niet alleen met aardappels zo maar met veel meer dingen.....