Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ben nog bezig aan mijn niveau 3 opleiding en het zal voor mij ook een stuk moeilijker worden om na mijn interne opleiding een baan te vinden. Iedereen gaat rond crisis tijd richting zorg, want daar hebben ze toch wel mensen nodig denken ze dan.
Skyliner schreef:Echt he, hij wordt begraven , 10 jaar later Yes ik kan eindelijk er naar toe gaan want ik heb geld genoeg -> Graf weg
karlijn1985 schreef:Volgens mij moet je mijn reactie(s) wat beter lezen, want jouw reactie slaat echt helemaal nergens op!
kiki1983 schreef:Laten we eerlijk zijn. Als ik in Spanje doodga wil ik toch in Nederland begraven worden. Het land waar ik ben geboren en getogen. Sterker nog ik wil alleen maar in mijn eigen stad begraven worden. Maar ik ben er zo 1 waarvan het motto is.
i was born in 010, i was raised in 010 and i will die in 010
kiki1983 schreef:Laten we eerlijk zijn. Als ik in Spanje doodga wil ik toch in Nederland begraven worden. Het land waar ik ben geboren en getogen. Sterker nog ik wil alleen maar in mijn eigen stad begraven worden. Maar ik ben er zo 1 waarvan het motto is.
Winged schreef:kiki1983 schreef:Laten we eerlijk zijn. Als ik in Spanje doodga wil ik toch in Nederland begraven worden. Het land waar ik ben geboren en getogen. Sterker nog ik wil alleen maar in mijn eigen stad begraven worden. Maar ik ben er zo 1 waarvan het motto is.
Maar woon jij dan in Spanje of ben jij daar op vakantie?
En ja, als ik in het buitenland zal wonen wil ik ook in NL worden begraven. Maar: Dan zal ik zélf voor dat potje met geld zorgen want daar wil ik niemand mee tot last zijn.
Rowdine schreef:Jaja, nu weten we het wel.
Deze man is failliet, zit in de sanering en kan dus onmogelijk een potje hebben.
Hij is niemand hiermee tot last, en vraagt gewoon om een bijdrage. Niemand die er last van heeft denk ik.
Winged schreef:Rowdine schreef:Jaja, nu weten we het wel.
Deze man is failliet, zit in de sanering en kan dus onmogelijk een potje hebben.
Hij is niemand hiermee tot last, en vraagt gewoon om een bijdrage. Niemand die er last van heeft denk ik.
Zeg ik dat nu dan? Ik zeg dat IKZELF een bijdrage doe aan het verslepen van mijn lichaam naar mijn eigen land. Ik noem die hele man nérgens.
Rowdine schreef:Ja, en dat je daardoor niemand tot last bent.
Waardoor je impliceert dat wanneer je zelf geen potje hebt of een bijdrage doet aan het verslepen van je lichaam dat wel bent.
kiki1983 schreef:Nee ik woon niet in Spanje gewoon 010ik noemde maar gewoon een land op. En ach die man doet niemand kwaad vraagt alleen maar een bijdrage. Als ik zijn rekeningnnummer zou hebben dan zou ik ook wel wat overmaken ik zit er niet mee maar als ik ooit in dezelfde problemen zou komen dan zou ik ook graag willen dat er mensen zijn die mij kunnen en willen helpen.
Winged schreef:Rowdine schreef:Ja, en dat je daardoor niemand tot last bent.
Waardoor je impliceert dat wanneer je zelf geen potje hebt of een bijdrage doet aan het verslepen van je lichaam dat wel bent.
En dat maak jij er nu van.
Ik wil - gevoelsmatig - van alles en iedereen onafhankelijk zijn en alles voor mijzelf zélf geregeld hebben. Daar heb ik zo mijn redenen voor welke ik niet verder uit ga leggen hier. Wat ieder ander doet moet hij of zij zelf weten. Nog even en ik moet mijzelf ervoor gaan schamen dat ik mijn eigen (geld) zaken tot in de puntjes geregeld wil hebben
Winged schreef:Rowdine schreef:Ja, en dat je daardoor niemand tot last bent.
En dat maak jij er nu van.
Ik wil - gevoelsmatig - van alles en iedereen onafhankelijk zijn en alles voor mijzelf zélf geregeld hebben. Daar heb ik zo mijn redenen voor welke ik niet verder uit ga leggen hier. Wat ieder ander doet moet hij of zij zelf weten. Nog even en ik moet mijzelf ervoor gaan schamen dat ik mijn eigen (geld) zaken tot in de puntjes geregeld wil hebben
maikeltje schreef:En wat nu als je net verhuis bent naar een ander land en je potje nog niet bij elkaar hebt voor je overlijden en je verdrinkt onverhoopt? Wie moet dan de kosten dragen?
Winged schreef:maikeltje schreef:En wat nu als je net verhuis bent naar een ander land en je potje nog niet bij elkaar hebt voor je overlijden en je verdrinkt onverhoopt? Wie moet dan de kosten dragen?
Dat zal dus niet gebeuren omdat ik mijn financiën eerst zeker wil hebben voordat ik zo'n stap neem.
Verder Rowdine; ik ben 24. Heb zelf een periode in het buitenland gewoond wegens studie, was goed verzekerd - ook voor evt sterfgevallen. Verder lijkt het mij overbodig om op mijn persoontje in te zoomen. Ik heb mijn standpunt, jij de jouwe: Prima toch? We doen er elkaar volgens mij geen kwaad mee.