Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:23

nee, met de politie heeft die pony er wat aan.
ze word vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, men vind dat ze publiekelijk al genoeg gestraft is, of ze krijgt een boete-die ze wss niet kan betalen,, c.q. taakstraf, die ze niet uit hoeft te voeren.
de nederlandse rechtsstaat is erg begripvol t.o. de dader.
er werd hier al gezegd, met de screenshot, dat ze onschuldig zijn, tot ze zijn veroordeelt.
soory hoor- een screenshot is imo op heterdaad betrapt. of het lukt om hier een veroordeling te krijgen , is niet zeker in NL. maar onschuldig is ze zeker niet..

JasmijnJoy

gohya schreef:
Iemand zei hier iets over dat het Erotisch was? dat kan toch niet waar zijn?
Ben ik dan blind,ik zie hier geen enkel stukje erotiek.

Ze ging op de pony liggen etc. Misschien worden mannen daar opgewonden van? En ze is dominant over de pony.

_Saar

K_im schreef:
Erg frustrerend dat, ondanks dat er meerdere malen gezegd is dat je als particulier (meisje van 14) niet kan bereiken wat je wil (dat de politie zich met de zaak bezig gaat houden), er toch steeds geroepen wordt dat ze moet blijven bellen..

Dat is niet de juiste oplossing, en kan zoals dus al eerder vernoemd, het politieonderzoek verstoren. Misschien werkt het uiteindelijk zelfs nog averechts, doordat een stel jonge meiden de dader hebben belaagd met telefoontjes..

Inderdaad, dit soort dingen kunnen zelfs voor strafvermindering zorgen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:24

Merula123 schreef:
gohya schreef:

Het was voor een erotische site ofzo.

Als je alleen al die vrouw ziet? dan knap je toch al helemaal af?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:24

gohya schreef:

Citaat:
Riding Cult is a kind of fetish. People who love riding cult, love to see a woman riding on an animal Usually these are horses, pony’s or donkeys and even different animals that are not fit to ride on (like at the circus, elephants, lion, cows etc.

The erotic aspect lies in the clothes of the woman and the way she dominates the animal.

Riding cult is een fetish. Mensen die van riding cult houden, houden ervan om een vrouw op een dier te zien rijden. Meestal zijn dit paarden, pony's of ezels ofwel andere dieren die niet geschikt zijn om te rijden (zoals in het circus olifanten, leeuwen en koeien).

Het erotische aspect ligt in de kleren van de vrouw en de manier waarop ze het dier domineert. ~~}>
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 03-07-13 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:25

omg deze website houder zit hier voor mij echt ontzettend dichtbij in alkmaar... -O- := en wat ik zo zie van de meerdere filmpjes is dat t allemaal mini paardjes zijn en zelfs geen shetjes en 1tje op filmpje lijkt me amper 2 en daar word ook gewoon op gezeten :r

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:26

Iris82 schreef:
gohya schreef:

Citaat:
Riding Cult is a kind of fetish. People who love riding cult, love to see a woman riding on an animal Usually these are horses, pony’s or donkeys and even different animals that are not fit to ride on (like at the circus, elephants, lion, cows etc.

The erotic aspect lies in the clothes of the woman and the way she dominates the animal.

Ik plaats dus ook nooit meer filmpjes van mezelf op een paard. Misschien kan dit ook een les zijn voor mensen die alles van zichzelf op internet kwakken.

spicegirl

...Riding Cult is a kind of fetish. People who love riding cult, love to see a woman riding on an animal Usually these are horses, pony’s or donkeys and even different animals that are not fit to ride on (like at the circus, elephants, lion, cows etc.

The erotic aspect lies in the clothes of the woman and the way she dominates the animal....
dit zegt het wel.

Veerle

Wel fijn dat er al een hoop informatie gevonden is! Hopen dat er snel door de politie/dierenbescherming iets aan gedaan kan worden. Het erge is wel dat het dus echt iets is wat wereldwijd gebeurd. Maar hopelijk dat door dit onderzoek meer mensen hiervoor in de problemen zullen komen.

PowerReiner

spicegirl schreef:
nee, met de politie heeft die pony er wat aan.
ze word vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, men vind dat ze publiekelijk al genoeg gestraft is, of ze krijgt een boete-die ze wss niet kan betalen,, c.q. taakstraf, die ze niet uit hoeft te voeren.
de nederlandse rechtsstaat is erg begripvol t.o. de dader.
er werd hier al gezegd, met de screenshot, dat ze onschuldig zijn, tot ze zijn veroordeelt.
soory hoor- een screenshot is imo op heterdaad betrapt. of het lukt om hier een veroordeling te krijgen , is niet zeker in NL. maar onschuldig is ze zeker niet..

Dan toch maar met fakkels en hooivorken zou ik zeggen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:27

Filmpje is gemaakt door napoleon videoproducties uit Alkmaar, deze website staat ook geregistreerd in alkmaar

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:28

Ik dutf het filmpje niet eens te kijken. ik ben bang dat ik nachten wakker zal liggen.

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:28

Mijn god wat zijn er toch een zieke mensen op de wereld..
Mag hopen dat men deze dame vindt en dan weet ik nog wel een persoon die graag op deze dame een ritje wil maken.

Er wordt gelukkig veel aandacht aan gegeven, aan de andere kant zal het ook wel weer mensen op ideeën brengen
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... um=twitter

Hoop in ieder geval voor de pony dat die dood is of snel terecht komt bij een baasje die het diertje met respect zal behandelen.
Maar als ik zo op bokt/marktplaats rond kijk zijn er weer zat andere pony-tjes beschikbaar. Zelfs gratis af te halen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:30

JasmijnJoy schreef:
PowerReiner schreef:

Hoe wil je daar achter komen dan? De dame in kwestie kan ook simpelweg zeggen dat ze er niets vanaf weet.
Laat het lekker gaan, genoeg instanties weten er nu van, hopelijk wordt er iets aan gedaan.

Wie weet kreeg ik wel een man aan de telefoon? En veel mensen zeggen hun naam als ze opnemen.

Gelijk maar even om iedereen uit de droom te helpen..
Helaas is het nummer (dat ik ook al had) niet van deze vrouw zelf. Het nummer is van een man, die een van de beheerders is van de site waar het filmpje vandaan komt.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:31

Als iemand nou member word van dei site. Dan kun je de member lijst zien. (lid worden)
En ik denk dat er dan heel veel info naar binnen kan worden gehaald.

K_im

Rowdine, het filmpje is niet (meer) te bekijken. Ik weet ook niet wat erin stond, maar als het vergelijkbaar is met het filmpje waar het om draait, is het denk ik niet toegestaan te plaatsen.. Evenals de links naar de sites lijkt mij?

Iris82

Op Youtube staat ook een filmpje van die website Napoleon Ridingcult.

Helaas ook met dezelfde shetlander...

spicegirl

filmpje is al verwijderd...

@PR- ..Dan toch maar met fakkels en hooivorken zou ik zeggen"...
prima ! ik loop voorop.
of nee, laten we een kringgesprek beginnen, bomen knuffelen, en een schouderklopje. dat werkt !!

wendyP

JEetje mijn maag draaide zich hier van om .. Vooral toen ze op het beestje ging zitten, bah :(:) .

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:32

Walgelijke beelden, heb het filmpje opgeslagen en ge-upped naar Geenstijl, dat heeft een groter bereik dan die c-categorie BN'ers.

_Saar

JasmijnJoy schreef:
Als iemand nou member word van dei site. Dan kun je de member lijst zien. (lid worden)
En ik denk dat er dan heel veel info naar binnen kan worden gehaald.

Dat is een taak voor de politie denk ik zo.

Chernique

Echt verschrikkelijk wat die pony's door moeten maken.
Ik zag vanochtend het filmpje voor het eerst en heb toen informatie verzameld om een melding te kunnen maken. Maar nu, een uur later lees ik gelukkig dat er al een onderzoek gaande is en dat ze gezocht worden.

Zou ik mijn steentje nog kunnen bijdragen om óók rtl boulevard/HvNL/editieNL te kunnen contacten of wordt dat teveel? Ik zou denken hoe meer mails hoe beter? Dan weten ze dat het echt serieus is.

Iris82

En twee meiden die op een geit gaan zitten. :x

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:33

Chernique schreef:
Ik zag vanochtend het filmpje voor het eerst en heb toen informatie verzameld om een melding te kunnen maken. Maar nu, een uur later lees ik gelukkig dat er al een onderzoek gaande is en dat ze gezocht worden.

Zou ik mijn steentje nog kunnen bijdragen om óók rtl boulevard/HvNL/editieNL te kunnen contacten of wordt dat teveel? Ik zou denken hoe meer mails hoe beter? Dan weten ze dat het echt serieus is.

Ja ik ga ze ook mailen.

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:33

Chernique schreef:

ik heb al een mail naar editieNL gestuurd