Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
K_im schreef:Erg frustrerend dat, ondanks dat er meerdere malen gezegd is dat je als particulier (meisje van 14) niet kan bereiken wat je wil (dat de politie zich met de zaak bezig gaat houden), er toch steeds geroepen wordt dat ze moet blijven bellen..
Dat is niet de juiste oplossing, en kan zoals dus al eerder vernoemd, het politieonderzoek verstoren. Misschien werkt het uiteindelijk zelfs nog averechts, doordat een stel jonge meiden de dader hebben belaagd met telefoontjes..
gohya schreef:Iemand zei hier iets over dat het Erotisch was? dat kan toch niet waar zijn?
Ben ik dan blind,ik zie hier geen enkel stukje erotiek.
Citaat:Riding Cult is a kind of fetish. People who love riding cult, love to see a woman riding on an animal Usually these are horses, pony’s or donkeys and even different animals that are not fit to ride on (like at the circus, elephants, lion, cows etc.
The erotic aspect lies in the clothes of the woman and the way she dominates the animal.
Iris82 schreef:gohya schreef:Iemand zei hier iets over dat het Erotisch was? dat kan toch niet waar zijn?
Ben ik dan blind,ik zie hier geen enkel stukje erotiek.Citaat:Riding Cult is a kind of fetish. People who love riding cult, love to see a woman riding on an animal Usually these are horses, pony’s or donkeys and even different animals that are not fit to ride on (like at the circus, elephants, lion, cows etc.
The erotic aspect lies in the clothes of the woman and the way she dominates the animal.
spicegirl schreef:nee, met de politie heeft die pony er wat aan.
ze word vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, men vind dat ze publiekelijk al genoeg gestraft is, of ze krijgt een boete-die ze wss niet kan betalen,, c.q. taakstraf, die ze niet uit hoeft te voeren.
de nederlandse rechtsstaat is erg begripvol t.o. de dader.
er werd hier al gezegd, met de screenshot, dat ze onschuldig zijn, tot ze zijn veroordeelt.
soory hoor- een screenshot is imo op heterdaad betrapt. of het lukt om hier een veroordeling te krijgen , is niet zeker in NL. maar onschuldig is ze zeker niet..
JasmijnJoy schreef:PowerReiner schreef:
Hoe wil je daar achter komen dan? De dame in kwestie kan ook simpelweg zeggen dat ze er niets vanaf weet.
Laat het lekker gaan, genoeg instanties weten er nu van, hopelijk wordt er iets aan gedaan.
Wie weet kreeg ik wel een man aan de telefoon? En veel mensen zeggen hun naam als ze opnemen.
Chernique schreef:Echt verschrikkelijk wat die pony's door moeten maken.
Ik zag vanochtend het filmpje voor het eerst en heb toen informatie verzameld om een melding te kunnen maken. Maar nu, een uur later lees ik gelukkig dat er al een onderzoek gaande is en dat ze gezocht worden.
Zou ik mijn steentje nog kunnen bijdragen om óók rtl boulevard/HvNL/editieNL te kunnen contacten of wordt dat teveel? Ik zou denken hoe meer mails hoe beter? Dan weten ze dat het echt serieus is.
Chernique schreef:Echt verschrikkelijk wat die pony's door moeten maken.
Ik zag vanochtend het filmpje voor het eerst en heb toen informatie verzameld om een melding te kunnen maken. Maar nu, een uur later lees ik gelukkig dat er al een onderzoek gaande is en dat ze gezocht worden.
Zou ik mijn steentje nog kunnen bijdragen om óók rtl boulevard/HvNL/editieNL te kunnen contacten of wordt dat teveel? Ik zou denken hoe meer mails hoe beter? Dan weten ze dat het echt serieus is.